AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Skal til gynekolog får å fjerne spiral som fastlege ikke fant.. Gruer meg veldig, og eg så redd det skal være vondt. Derfor har jeg vurdert å ta med samboer for støtte. Noen andre som har hatt med samboer? Var det kleint? Eller var det til hjelp? Anonymkode: 1b17b...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Nei, ærlig talt! Anonymkode: d5d91...774 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Om han står oppe ved hodet ditt går det vel greit. Men jeg ville hørt med gynekolog om det var greit. Det gjør vondt, men det går over på et blunk. Med rette tangen er spiralen ute på noen sekunder. Jeg har selv vært igjennom dette. Det går sikkert helt fint uten noen med deg. Ta på deg bind, da det kan komme pittelitt blod etterpå. Anonymkode: d93f0...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 Det tar 1 min og dra den ut. Kan kjennes litt som mensmurring men hos meg forsvant det fort. Anonymkode: b87df...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal til gynekolog får å fjerne spiral som fastlege ikke fant.. Gruer meg veldig, og eg så redd det skal være vondt. Derfor har jeg vurdert å ta med samboer for støtte. Noen andre som har hatt med samboer? Var det kleint? Eller var det til hjelp? Anonymkode: 1b17b...c7b En venninne hadde kanskje vært bedre. Man har lov til å ha med seg en person inn hos legen, og det samme gjelder kanskje hos gynekolog? Anonymkode: 4e10b...efa 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #8 Skrevet 21. mars 2016 Vil tro det er helt i orden at samboer blir med å holder deg i hånda. Anonymkode: 53345...9dd 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #9 Skrevet 21. mars 2016 Legen prøvde i over 20 min, men fikk ikke tak i den og fant den heller ikke. Han hadde ikke UL så han kunne ikke se hvor den var heller. Så er redd gynekologen også blir å slite med og få den ut.. Skal iallefall aldri mer ha spiral! Ts Anonymkode: 1b17b...c7b
Gjest GulSol Skrevet 21. mars 2016 #10 Skrevet 21. mars 2016 Au. Dette forsterket bare bestemmelsen om å ALDRI ha spiral. Ville nok selv gått alene. Hadde med typen på tidlig UL, innvendig, fikk forkle over, men var litt kleint.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #11 Skrevet 21. mars 2016 1 minutt siden, augustmami skrev: Au. Dette forsterket bare bestemmelsen om å ALDRI ha spiral. Ville nok selv gått alene. Hadde med typen på tidlig UL, innvendig, fikk forkle over, men var litt kleint. Off topic, men ta det helt med ro. De fleste slipper slike opplevelser. På grunn av flere ulike omstendigheter hadde jeg en spiral sittende inne i nesten 8 år, og det tok mindre enn et minutt fra jeg satt i GU-stolen og til den var ute av kroppen Til TS: jeg tror de aller fleste gynekologer vil godta at du har med deg kjæresten din, så fremt de ikke må gjøre ett eller annet kirurgisk inngrep som krever at alt er sterilt. Jeg har ikke hatt det selv hos gyn, men har hatt ham med på mange andre undersøkelser og legebesøk i forbindelse med langvarig og kompleks sykdom. Anonymkode: 3de5c...9ef 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #12 Skrevet 21. mars 2016 Gynekologen har ultralyd og finner den på null komma nix. Det tar ikke mange sekundene når han faktisk ser hva han gjør og slipper å lete. Min lege fant heller ikke spitaltrådene, og jeg måtte til gynekolog for å få den ut. Helt uproblematisk, og ingen grunn til å la være å sette inn spiral. Anonymkode: d93f0...9f2 1
Cleopatra. Skrevet 21. mars 2016 #13 Skrevet 21. mars 2016 Kunne aldri tenkt meg og hatt med meg kjæresten til gynekologen; dit vil jeg alene. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #14 Skrevet 21. mars 2016 Hvorfor kan du ikke ta samboeren med til dette ? Skulle du føde, ville du hatt han der. Det handler om underlivet ditt uansett. Vil nesten tro det er verre for han enn for deg (at han må være med på dette, ikke akkurat en manneting). Anonymkode: 4a52e...e0a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #15 Skrevet 21. mars 2016 Han tilbydde seg å være med siden jeg gruer meg så mye. Men er så usikker. Har vært plaget med spiralen i noen mnd nå.. Så håper gyn finner den! Ts. Anonymkode: 1b17b...c7b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #16 Skrevet 21. mars 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han tilbydde seg å være med siden jeg gruer meg så mye. Men er så usikker. Har vært plaget med spiralen i noen mnd nå.. Så håper gyn finner den! Ts. Anonymkode: 1b17b...c7b Ta han med hvis du gruer deg og har hatt vondt. Han kan enten bli med deg inn og sitte ved siden av deg, eller kanskje det føles godt at han er utenfor og venter. Det beste er å kjenne selv på hva som er riktig for deg Anonymkode: 02ae4...5f2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #17 Skrevet 21. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han tilbydde seg å være med siden jeg gruer meg så mye. Men er så usikker. Har vært plaget med spiralen i noen mnd nå.. Så håper gyn finner den! Ts. Anonymkode: 1b17b...c7b Det skader jo ikke. Hvis du har hatt problemer med spiralen, så har den ihvertfall ikke falt ut. Den kan ikke gjemme seg for ultralyden, så Gynekologen finner den. Det er heller ikke så langt opp den kan gå, så han får tak i den. Anonymkode: d93f0...9f2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #18 Skrevet 21. mars 2016 Ta med deg din snille kjæreste du Anonymkode: f4f51...684 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #19 Skrevet 21. mars 2016 Litt off topic.. Men hvorfor er det så ille for noen at kjæresten blir med til gynekologen? Hallo i luken.. De penetrerer oss med penisen, mange gjør oralsex på en, for ikke å snakke om fødsel. Og når det er snakk om å være med til gynekologen så er det "Hell to the no"? Kan noen forklare logikken i det? Jeg hadde vært sjeleglad om kjæresten min ble med, jeg. Hadde til og med meg moren min da jeg skulle ta noen utvidete prøver, selv om hun satt i et annet rom, men bare det å ha henne der hjalp ekstremt. Anonymkode: 02d4d...b22 11
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #20 Skrevet 21. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt off topic.. Men hvorfor er det så ille for noen at kjæresten blir med til gynekologen? Hallo i luken.. De penetrerer oss med penisen, mange gjør oralsex på en, for ikke å snakke om fødsel. Og når det er snakk om å være med til gynekologen så er det "Hell to the no"? Kan noen forklare logikken i det? Jeg hadde vært sjeleglad om kjæresten min ble med, jeg. Hadde til og med meg moren min da jeg skulle ta noen utvidete prøver, selv om hun satt i et annet rom, men bare det å ha henne der hjalp ekstremt. Anonymkode: 02d4d...b22 Du vet at mange menn som ser en fødsel fra andre steder enn hodeenden sliter med sexlivet etterpå? Tror du det er bedre p se en gynekolog grafse rundt med ul og spekulum? Neppe. Er man voksen nok til å ha sex og spiral er man voksen nok til å ta turen til gyn aleine. Anonymkode: 26fd9...765 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå