Gå til innhold

Få noen til å strikke for seg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg lurer rett og slett på om det finnes noen steder hvor man kan få noen til å strikke for seg? Jeg har en sykdom som gjør meg svimmel og jeg skjelver på hendene så jeg får det ikke til. Men jeg vil gjerne ha litt strikketøy til meg selv og samboer. Ingen i umiddelbar familie strikker heller. 

Anonymkode: e6ba9...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og jeg er selvfølgelig villig til å betale godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Kontormus skrev:

Hva slags tøy tenker du på?

Feks dette klompelompe skjørtet, marius genser og noen skjerf :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjørtet er fort gjort i en port, det er også skjerf. Men Marius-genser er en del montering på, hvis en skal ha den klassiske varianten, men ikke umulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg lurer rett og slett på om det finnes noen steder hvor man kan få noen til å strikke for seg? Jeg har en sykdom som gjør meg svimmel og jeg skjelver på hendene så jeg får det ikke til. Men jeg vil gjerne ha litt strikketøy til meg selv og samboer. Ingen i umiddelbar familie strikker heller. 

Kan strikke for deg jeg:) Er kanskje ikke altfor rask da jeg er i full jobb og har to små, men send meg en PM om hva du evt er interessert i så er det sikkert mulig:)

Mariusgenser er helt OK, klumpelumpe skjørtet er helt innafor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Kontormus skrev:

Dette skjørtet er fort gjort i en port, det er også skjerf. Men Marius-genser er en del montering på, hvis en skal ha den klassiske varianten, men ikke umulig :)

Ja, jeg har strikket før. Men jeg greier det ikke selv lengre. Det er rett og slett umulig fordi svimmelheten i kombinasjon med skjelvingen gjør at jeg bommer og greier det ikke. Jeg strikket før men får det ikke til. Har holdt på med dette MK-skjerfet i 5 uker nå, og jeg ser at jeg må gi meg fordi det gjør meg dårligere :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker jeg også, men nå har du jo fått flere tilbud her :) Bare og velge og vrake 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har strikket før. Men jeg greier det ikke selv lengre. Det er rett og slett umulig fordi svimmelheten i kombinasjon med skjelvingen gjør at jeg bommer og greier det ikke. Jeg strikket før men får det ikke til. Har holdt på med dette MK-skjerfet i 5 uker nå, og jeg ser at jeg må gi meg fordi det gjør meg dårligere :P 

17 minutter siden, pautina skrev:

Kan strikke for deg jeg:) Er kanskje ikke altfor rask da jeg er i full jobb og har to små, men send meg en PM om hva du evt er interessert i så er det sikkert mulig:)

Mariusgenser er helt OK, klumpelumpe skjørtet er helt innafor:)

Må bare legge til at det er jo mye forskjellig kvalitet på det folk strikker så jeg vil anbefale deg å be om bilder av Marius genser man har strikket før eller tilsvarende arbeider.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...