Gå til innhold

Tenk på hvilket paradis verden ville ha vært om bare kvinner eksisterte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da hadde vi fått likestilling.

Anonymkode: 31a14...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ut ifra hvordan rene kvinnemiljøer er på ulike arenaer, særlig jobbmessig, ville jeg sett for meg alt annet enn et paradis.

Anonymkode: 1cf36...1f2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah om bare kvinner hadde funnets , så hadde det bare vært masse baksnakking, bitching og grining! Hahahhahhaha

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får begynne å utrydde oss da ts ;) Men det vil ikke være mange som er enig med deg. Kun de som hater menn, for de har dårlig erfaring med de. Ellers vil de fleste kvinner ha oss :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde det hvertfall blitt krig, baksnakking og mobbing

Anonymkode: 2d1e4...995

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

Hahah om bare kvinner hadde funnets , så hadde det bare vært masse baksnakking, bitching og grining! Hahahhahhaha

Jah! Greier liksom ikke å forestille meg en verden med bare kvinner. 

Well, kan vel bruke klassen vår som er en ren jenteklasse som modell, x 10000, absolutt ikkeno paradis. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde det hvertfall blitt krig, baksnakking og mobbing

Anonymkode: 2d1e4...995

Nei krig er bare noe menn gjør.

Anonymkode: 31a14...16d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei krig er bare noe menn gjør.

Anonymkode: 31a14...16d

Fysisk krig er det helst menn ja, men psykisk krig...hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde kvinner oppført seg som menn. 

Forskjellene når det gjelder ønske om makt, begjær og misunnelse er små mellom kjønnene. 

Les boka "Egalias døtre" som tar for seg kvinnestyre og kvinne dominert samfunn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Hadde sikkert vært fint en periode - helt til alle de heterofile begynte å savne en mannlig armkrok og det gikk tom form nedfrossen sperm (om man hadde husket på det). 

Ellers er jeg enig med @stan Det handler ikke egentlig ikke om kjønn: Hadde vi ikke hatt kjønn hvor vi kunne plassert den ene øverst og den andre lenger ned, hadde vi funnet noe annet. Jeg tror ikke det finnes en perfekt verden hvor en gruppe ikke forsøker å komme i en maktposisjon og undertrykke den andre. Selvsagt finnes det grader av undertrykkelse, men noe vil det etter min mening alltid være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei krig er bare noe menn gjør.

Anonymkode: 31a14...16d

Vi har jo for tiden en kvinnelig krigsminister (vi kalle det forsvarsminister, men det er jo for å lure folk). Norge har jo sendt kvinnelige krigere til Afghanistan, og noen har til og med blitt drept der, hvis jeg husker riktig. Jeg tror ikke kvinner er mer fredelige av natur enn menn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Smultring skrev:

Vi har jo for tiden en kvinnelig krigsminister (vi kalle det forsvarsminister, men det er jo for å lure folk). Norge har jo sendt kvinnelige krigere til Afghanistan, og noen har til og med blitt drept der, hvis jeg husker riktig. Jeg tror ikke kvinner er mer fredelige av natur enn menn. 

Ingen kvinne har noen sinne startet en krig, uten at en mann har bedt henne om å gjøre det.

Anonymkode: 31a14...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kvinne har noen sinne startet en krig, uten at en mann har bedt henne om å gjøre det.

Anonymkode: 31a14...16d

Nå er det vel ingen kvinne som har hatt muligheten, ettersom verden i all hovedsak eies og styres av menn. Men krig hadde det vel blitt uansett. En verden med kun kvinner hadde blitt et rent helvete, i likhet med en verden med kun menn. 50/50 er optimalt for balansen. Jeg tror verden hadde hatt godt av at kvinner og menn styrte og eide like mye. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter

Paradis? 

Kvinner kan være skikkelig drama queens, og jeg vet ikke om jeg hadde taklet et liv med masse drama, baksnakking og kalde skuldre. Nei takk. 

Vi trenger mannfolka, og jeg må si jeg trives ganske godt med menn rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, FruPotter skrev:

Vi trenger mannfolka, og jeg må si jeg trives ganske godt med menn rundt meg.

Du trives med å bli undertrykket ?

Anonymkode: 31a14...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Evans skrev:

Hadde sikkert vært fint en periode - helt til alle de heterofile begynte å savne en mannlig armkrok og det gikk tom form nedfrossen sperm (om man hadde husket på det). 

Ellers er jeg enig med @stan Det handler ikke egentlig ikke om kjønn: Hadde vi ikke hatt kjønn hvor vi kunne plassert den ene øverst og den andre lenger ned, hadde vi funnet noe annet. Jeg tror ikke det finnes en perfekt verden hvor en gruppe ikke forsøker å komme i en maktposisjon og undertrykke den andre. Selvsagt finnes det grader av undertrykkelse, men noe vil det etter min mening alltid være. 

HATER ordet armkrok. Æsj! Og sperm er ekkelt, hva skal man med det? En verden uten menn hadde vært himmelsk. Da hadde jeg sluppet angsten min for menn som jeg sliter med i dag. Hadde sluppet å gråte daglig pga angstanfall fordi jeg er så redd for menn. Samfunnet generelt hadde sluppet utroskap og kjønnssykdommer. 

Anonymkode: f52a4...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HATER ordet armkrok. Æsj! Og sperm er ekkelt, hva skal man med det? En verden uten menn hadde vært himmelsk. Da hadde jeg sluppet angsten min for menn som jeg sliter med i dag. Hadde sluppet å gråte daglig pga angstanfall fordi jeg er så redd for menn. Samfunnet generelt hadde sluppet utroskap og kjønnssykdommer. 

Anonymkode: f52a4...2f3

Du hadde sikkert hatt det kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trives med å bli undertrykket ?

Anonymkode: 31a14...16d

...

Føler meg sjelden undertrykket. Joda, det hender, men ikke så ofte. Jeg tror ikke vi blir kvitt sånne folk uansett om kvinner ble alene på kloden eller ikke. Kvinner kan også være ganske flinke til å undertrykke hverandre på sine måter! Tror det fort kunne blitt en kjedelig verden uten menn også. 

Skal ikke begynne å diskutere mer innen dette, fordi jeg har litt forskjellige meninger om det og jeg orker ikke forklare. :fnise: Kort sagt - folk som vil ha makt, tror de er bedre og undertrykker mennesker pga kjønn, seksualitet, etnisitet, ++ er drittsekker. Begge kjønn har sine gode, flotte sider og fortjener å være her! Men mennesker generelt må bli flinkere til å samarbeide og godta hverandre. 

Nå skal jeg ta meg en kopp kaffe. :laugh: Ha en flott kveld videre! 

Endret av FruPotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...