Gå til innhold

Noen spørsmål om en fyr jeg dater..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr i én måned. Vi har møttes 1-2 ganger per uke. Pga hans jobb (han jobber stort sett kveld og natt) så har vi ikke fått vært hjemme hos hverandre enda eller sovet sammen (heller ikke hatt sex). 

Jeg syntes for det første det er spesielt at han ikke har vært mer ivrig etter å ha sex, mtp at vi har møttes ca 7 ganger allerede. For det andre skjedde det en hendelse en gang vi var ute å tok noen glass vin; jeg ble faktisk dopet ned av en mann på stedet vi var (påvist ved blodprøve) og hadde en helt forjævelig natt hvor jeg endte opp sovende i en bakgård (jeg hadde stukket fra daten i rusen). Han virker veldig likegyldig til hele greia, syntes jeg tar det altfor alvorlig og skjønner ikke hvorfor jeg er påvirket av det. 

Jeg blir så usikker..  Føler noe skurrer? Syntes dere jeg forventer for mye for tidlig? 

Anonymkode: 302aa...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han virker ikke så veldig interessert, kanskje?

Anonymkode: 9bb84...b41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du forventer for mye. Jeg hadde forventet at ethvert menneske jeg hadde avtalt å møte hadde fått meg hjem, evtuelt til politiet så de kunne få meg hjem om noen dopet meg ned! Det er lov å være omtenksom fordi om man ikke er så investert i personen (ennå).

Mulig jeg forventer for mye av folk. Hadde ikke likt hans reaksjon overhodet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han virker ikke så veldig interessert, kanskje?

Anonymkode: 9bb84...b41

Hmm. Jeg får det ikke helt til å stemme fordi han vil jo se meg hver dag sier han. Pga jobb er det umulig.

Anonymkode: 302aa...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sapientia skrev:

Synes ikke du forventer for mye. Jeg hadde forventet at ethvert menneske jeg hadde avtalt å møte hadde fått meg hjem, evtuelt til politiet så de kunne få meg hjem om noen dopet meg ned! Det er lov å være omtenksom fordi om man ikke er så investert i personen (ennå).

Mulig jeg forventer for mye av folk. Hadde ikke likt hans reaksjon overhodet.

Ikke sant? Jeg stusser også litt over dette.. Og syntes det er kjipt at han ikke forstår at det var en fæl opplevelse for meg. Han bare trekker på skuldrene og sier at det ikke er noe mer å bry seg om fordi jeg ble jo ikke voldtatt..

Anonymkode: 302aa...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man som mann leser dette forumet, blir man møtt med en vegg av innlegg av typen "han ville ha sex for tidlig! Dump!" Får garantert høre lignende av kvinner i omgangskretsen og. Det gjør at det fort kan bli litt vanskelig å vite når og hvor man skal ta initiativ til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Okapi skrev:

Hvis man som mann leser dette forumet, blir man møtt med en vegg av innlegg av typen "han ville ha sex for tidlig! Dump!" Får garantert høre lignende av kvinner i omgangskretsen og. Det gjør at det fort kan bli litt vanskelig å vite når og hvor man skal ta initiativ til det.

Tror vel heller det er saken om neddoping som skurrer her. Merkelig og ikke bry seg om noe så alvorlig. 

Anonymkode: b7026...803

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke tar en slik alvorlig situasjon på alvor sier sitt. Tenk på fremtidige situasjoner som er eventuelt farlige. Er han likegyldig da også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han burde fulgt deg hjem etter å ha fått noe i glasset og blitt dopet ned er jo for så vidt sant, men hvordan skulle han få til det dersom du stakk fra han?

Anonymkode: 500ac...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

At han ikke presser for sex synes jeg ikke du skal se på som et problem. Ja, det kan bety at han ikke er så opptatt av sex, men det kan også bety at han liker å vente med det, eller ikke vil trakke over noen grenser hos deg, det kan altså bety så mangt. 

Det at han ikke reagerte på at du ble dopet ned, og mener at du overreagerer med å synes dette var skikkelig ubehagelig er derimot helt ... vilt!? Jeg synes det er utrolig dramatisk at du ble dopet ned, og måtte sove i en bakgård, og jeg finner det utrolig merkelig at noen ikke kan se på dette som alvorlig og forstå at det var skremmende for deg. For meg ville en slik forskjell i virkelighetsoppfatning vært kroken på døra. Ja, du ble ikke voldtatt, og det skjedde ikke noe som ga deg varige mén, men det var jo i og for seg selv en fæl og skummel opplevelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neddoping på byen skjer ikke. Er du sikker på at det ikke var han som dopet deg...?

Anonymkode: 681a5...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neddoping på byen skjer ikke. Er du sikker på at det ikke var han som dopet deg...?

Anonymkode: 681a5...4d7

Disse to setningene var så motstridende at jeg måtte le høyt her jeg sitter. 

Til info: jo, det skjer at noen blir dopet ned på byen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...