Gå til innhold

Det er lettere å ha sex med jenter for første gang om man maser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er lettere å ha sex med jenter for første gang om man maser. Det er ihvertfall min erfaring. Jeg gjorde det i en kort periode. De gir ofte, men ikke alltid etter. Synes selv at dette er synd. Det gjør jo at mannfolk fortsetter med den atferden. Det skaper jo en ubehagelig datingkultur. Hva synes dere kvinner?

Anonymkode: 03213...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn som maser får ikke sex av meg. Tvert i mot er det turn off. 

Anonymkode: 9a9b8...913

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater menn som maser. 

Anonymkode: 842ab...99d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke menn skal høre på råd fra damer angående dette, har akkurat samme erfaring og det er trist..

Anonymkode: b1d37...adc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gir deg kanskje mer sex men ingen respekt eller bevis på at du er et bra kjæreste materiale. Tipper disse jentene forsvinner raskt 

Anonymkode: 30d7b...bdf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lettere å ha sex med jenter for første gang om man maser. Det er ihvertfall min erfaring. Jeg gjorde det i en kort periode. De gir ofte, men ikke alltid etter. Synes selv at dette er synd. Det gjør jo at mannfolk fortsetter med den atferden. Det skaper jo en ubehagelig datingkultur. Hva synes dere kvinner?

Anonymkode: 03213...e5b

Stakkars jenter. De opplever det som press. Det som er synd her,er at gutter/menn ikke respekterer et nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Anonymkode: 30d7b...bdf

Orket ikke videoen, men hun er søt da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Anonymkode: 30d7b...bdf

Fantastisk godt beskrevet

Anonymkode: 79934...afb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lettere å ha sex med jenter for første gang om man maser. Det er ihvertfall min erfaring. Jeg gjorde det i en kort periode. De gir ofte, men ikke alltid etter. Synes selv at dette er synd. Det gjør jo at mannfolk fortsetter med den atferden. Det skaper jo en ubehagelig datingkultur. Hva synes dere kvinner?

Anonymkode: 03213...e5b

Så basicly fikk du medlidenhets ligg ..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort turn-off. Får følelsen av at de har liten respekt for seg selv og det inspirerer ikke akkurat meg til å ha respekt for dem heller.

Anonymkode: e2cda...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stort turn-off. Får følelsen av at de har liten respekt for seg selv og det inspirerer ikke akkurat meg til å ha respekt for dem heller.

Anonymkode: e2cda...102

Du er jo respektløs fra begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en metode å få sex på nå til dags så burde dere mannfolk være jævlig forsiktig og se an hvor drita disse jentene er.

 

Hvis jenta er dritarita og dere tar initiativ til sex en gang og hu sier nei/dytter deg bort og du fortsetter å ta iniativ og maser og hu til slutt gir etter så kunne dette fort bli en voldtektssak. Dette gjelder såklart for begge kjønn. Sånn FYI.

 

Å "mase" seg til sex, hva er det for no oppførsel forresten? Ubeskrivelig respektløst og utrolig turn off. Hva slags menneske må mase seg til sex? Sex skal være befrielse, lyst og gøy. Mas og sex hører ikke sammen.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt denne? Mener du på første date? Eller senere? Er problemet at du ikke får sex uten å måtte mase deg til det??

Masing er alltid turn off. Masse positiv oppmerksomhet og tydelig interesse derimot kan jo funke. Men om du satser på sex på første date så avskriver jeg deg som noe annet enn et ligg i tilfelle. Men det er meg da.

Kvinne i 30-åra.

Anonymkode: df9af...835

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 15. mars 2016 at 22.19, AnonymBruker skrev:

Det gir deg kanskje mer sex men ingen respekt eller bevis på at du er et bra kjæreste materiale. Tipper disse jentene forsvinner raskt 

Anonymkode: 30d7b...bdf

Det er jo ikke slik dere jenter er skrudd sammen, er det vel. 

Når man først har pult dere en gang så løsner alt. Da er det bare til å pule løs. 

Anonymkode: 851e9...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke slik dere jenter er skrudd sammen, er det vel. 

Når man først har pult dere en gang så løsner alt. Da er det bare til å pule løs. 

Anonymkode: 851e9...819

Du bør holde deg langt unna damer. Med denne holdningen vil du kanskje ha litt moro nå som ung, men du vil angre etterhvert. Du vil bli avslørt. Og å få damers vrede tredd nedover hue er ingen glede. Så er det verdt det? 

Anonymkode: 9a9b8...913

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...