Gå til innhold

Date en mann som er 161?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, sånt tull skal du ikke finne deg i, hvem vil ha en dverg under 1.85 :sjokkert: Be han gå å skamme seg og vokse seg noen cm høyere enn deg. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger 

Bond, forumansvarlig 

Skrevet

Elsker lave menn... for meg er det turn -on. Endte opp med en på 176, kunne godt vært lavere, men personligheten var viktigere enn høyden for meg.

• Liker 4
Gjest ashanti
Skrevet

Vet at det ikke er korrekt å si det, men tror jeg ærlig hadde hatt problemer med det. Jeg tenner på menn som er høye, litt "kraftige" (ikke feite) og er veldig fan av den typisk høye skandinaviske mannen. En på 161 hadde jeg nok ikke vurdert som partner. 

Skrevet
Den 15.3.2016 at 14.33, Badebuksa skrev:

Ikke vær så dømmende. 161-åringer er kanskje skralle og rynkete, men de har mye livserfaring!

Sant, og hvis han er rik skal det jo ikke så mye til for å arve masse penger.

Gjest jippii
Skrevet

Hvis du er lav selv så kan jeg ikke helt se problemet, er jo tross alt mye mer praktisk å ha en mann som er ca like høy som deg enn å ha en som er 30 cm høyere :)

Skrevet
Den 15.3.2016 at 14.32, AnonymBruker skrev:

Litt i eldste laget.

Anonymkode: 17d01...eeb

Hey, du stjal humorinnlegget jeg hadde planlagt!:angry:

• Liker 2
Skrevet

Jeg  personlig hadde ikke gjort det, mest fordi jeg syns ikke lave menn er noe tiltrekkende, men om du vet med deg selv, at det ikke er et problem for deg, så er det vel ingenting å lure på... 

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en som påsto var 160. (Menn har det med å lyve på seg noen cm). Jeg er 162, men da vi sto sammen, var jeg nesten et halvt hode høyere enn han. Vel, vi hadde et forhold som varte et år. Han løy. Til meg. Til min mor. Til sine kompiser om meg. Til alle sammen. Han løy om utroskap (var utro med minst tre stk som jeg vet om, f eks på kjærlighetstur hadde han med seg ei hore på hotellrommet mens jeg shoppa) Han var hissigpropp... Og fikk voldelige trekk etter hvert. Jeg dumpa han etter utroskapen med hora. Han dro hjem til meg om natta, og slo en svær bulk i bilen min som respons på at jeg dumpa han. Crazy hele fyren. Han er forresten 35. Så det var noen som lurte på det der. Sier ikke at det var at han var så kort, men tror det er derfor han oppførte seg så umodent og var så mye utro. Usikkerhet på seg selv osv. Hadde blitt slutt uansett innen i dag. Holdt ikke ut den dårlige sexen.

Anonymkode: dd74c...b32

Skrevet
Den 15.3.2016 at 14.36, AnonymBruker skrev:

Bare de over 180 er menn.

Anonymkode: 5d8da...c78

De på 180 er sannsynligvis døde (samme med de på 161 forsåvidt). Men om det er din greie, knock yourself out. :pirat:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 15. mars 2016 at 14.36, AnonymBruker skrev:

Bare de med store pupper og smal midje er kvinner. 

Anonymkode: 97c0d...a66

• Liker 2
Skrevet

Ahh, husker jeg møtte en fra tinder. På bildene så han helt vanlig, gjennomsnittlig høy ut(tenkte ikke så veldig over det, egentlig) men fikk litt sjokk da jeg møtte han. Han var kanskje 10 cm lavere enn meg (føltes ihvertfall sånn, men han var vel rundt 160). Jeg er 166. Jeg følte at jeg ikke kunne stå ordentlig oppreist ved siden av han så sank litt sammen... Heldigvis var han ikke min type person uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 15.3.2016 at 14.36, AnonymBruker skrev:

Da mener du altså at det nærmeste ikke finnes menn rundt omkring i verden? Hvis man ser på gjennomsnittshøyden rundt omkring i verden og man vet at over 5 milliarder bor i Asia og Afrika til sammen, samt at de aller fleste av disse over 100 landene er gjennomsnittshøyden under 180 cm. Vil det være svært få menn i disse landene i forhold til innbyggere generelt. 

Hvis disse ikke er menn, lurer jeg på hva de er da? Gutter som aldri ble ferdig med puberteten? 

Anonymkode: a80f7...777

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Den 15.3.2016 at 0.43, Tvist skrev:

Elsker lave menn... for meg er det turn -on. Endte opp med en på 176, kunne godt vært lavere, men personligheten var viktigere enn høyden for meg.

Han er jo ikke øyensynlig lav da. Har han på seg sko og står sammen med en som er 180 cm uten sko er de nærmeste jevnhøye.

AnonymBruker
Skrevet

Har merket meg det at med en gang det er snakk om menns manglende høyde for eksempel om en som er 180 cm som ikke er bra nok for en dame som forventer at han skal være 185 cm, så er dette greit. Men med en gang vi begynner å diskutere vekt og at en del menn ikke vil date en dame på 80 kg og oppover, så er dette ikke greit. Da er dette fy fy...  

Må ærlig innrømme at jeg ikke ser sammenhengen her. Hvis ikke menn vil date en dame fordi hun veier for mye, kan hun vel bare begynne å besøke treningssenteret oftere og spise mindre usunn mat osv. For noen høres jeg kanskje brutal ut, men mennesker er ikke skapt for å være sofagriser uavhengig av hvilket kjønn man er. Det er klart har man en sykdom som gjør at man veier noe ekstra kg pga. medisiner er det noe annet, men dette gjelder et svært få mennesker. Det samme gjelder om man er gravid. Hvis en mann for avslag for å be en dame med på date pga. han mangler noen centimeter, er det heller verre å gjøre noe med det. Det er ikke sånn at man kan snakke med den "magiske feen" for å spørre om ikke man kan vokse noen centimeter ekstra over natta.

• Liker 3
Skrevet

Det er så mange dustete svar her at jeg blir skremt. Det er mange fustrerte her som tydeligvis får det bedre med seg selv av å skrive nedlatende om lave menn.

• Liker 2
Gjest Evans
Skrevet
Den 15. mars 2016 at 14.16, AnonymBruker skrev:

men nå skakke jeg skryte for mye av lave menn. Jeg datet en lav mann en gang, han løy og sa han var 176, jeg er 160 og så at når vi stod ved siden av hverandre var han bare et par cm større enn meg!

Og han vakke snill heller, nei han drev og prøvde seg på venninnene mine og var helt sexgal, skulle absolutt prøve trekant og dikta opp til venninnene mine at jeg fantaserte om det for å hinte om at vi skulle arrangere noe slikt!

Og når jeg var hjemme satt han på nettet og flørta med andre og håpte å få napp andre steder...

Fordi han hadde prøvd så lite, og nå fikk han selvtillit når han hadde meg vettu... 

urk!

Anonymkode: 7e828...9eb

Nå var det sikkert ikke høyden hans som gjorde han til en dust ;)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har merket meg det at med en gang det er snakk om menns manglende høyde for eksempel om en som er 180 cm som ikke er bra nok for en dame som forventer at han skal være 185 cm, så er dette greit. Men med en gang vi begynner å diskutere vekt og at en del menn ikke vil date en dame på 80 kg og oppover, så er dette ikke greit. Da er dette fy fy...  

Må ærlig innrømme at jeg ikke ser sammenhengen her. Hvis ikke menn vil date en dame fordi hun veier for mye, kan hun vel bare begynne å besøke treningssenteret oftere og spise mindre usunn mat osv. For noen høres jeg kanskje brutal ut, men mennesker er ikke skapt for å være sofagriser uavhengig av hvilket kjønn man er. Det er klart har man en sykdom som gjør at man veier noe ekstra kg pga. medisiner er det noe annet, men dette gjelder et svært få mennesker. Det samme gjelder om man er gravid. Hvis en mann for avslag for å be en dame med på date pga. han mangler noen centimeter, er det heller verre å gjøre noe med det. Det er ikke sånn at man kan snakke med den "magiske feen" for å spørre om ikke man kan vokse noen centimeter ekstra over natta.

Helt enig med alt du skriver. Vekten og kroppen til kvinner er liksom hellig, de skal godtas uansett og det er strengt forbudt å ønske seg en fit dame, mens menn som ikke kan noe for høyden sin er det ok å rakke ned på. Hilsen kvinne som driter i mannen sin høyde, så lenge han ikke er lavere enn meg. 

Anonymkode: 97c0d...a66

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan kysse som eskimoer. Romantisk da.

Anonymkode: 5d688...7a4

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært 163 hadde det ikke plaget meg at han var 161. Har datet en som var ca 6 cm lavere enn meg og det er en av de jeg har vært mest glad i av alle :) begynner det å bli ti cm forskjell eller mer hadde ddet nok vært værre 

Anonymkode: 6cf6d...2f9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...