Gå til innhold

Bestemor som "ammer" barnebarn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ryddet for upassende innlegg og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, utrolig ekkelt. Skjønner ikke hva noen tenker med, finnes mange mange andre måter å roe ned 8 mnd gamle babyer på! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk klikket hvis mor eller svigermor hadde ammet mitt barn. Kjenner jeg blir helt uvel av tanken. Vet ikke helt hvorfor jeg synes det er helt usannsynlig ekkelt. Jeg leser jo at flere her synes det er greit, og jeg skjønner jo det perspektivet sånn rasjonelt sett, men likevel. Følelser er ikke fornuftige, kanskje det er der det ligger. Jeg synes det er litt mindre nasty å tenke at en nær venninne skulle ha gjort det. Så kanskje min avsky mest av alt handler med at jeg hadde følt at mor/svigermor overtar barnet mitt, eller gjør seg mye større eller mer som en mor for mine barn. At de liksom prøver å bli mamma igjen, og vil realisere dette gjennom mine barn. Sånn hadde jeg ikke tenkt hvis det var en venninne, som jo har egne barn og et eget liv. 

Usj. Men interessant å tenke på! Kjente virkelig at jeg ble helt uggen av tanken! Tror jeg har litt markeringsbehov overfor mor/svigermor, som jeg ikke har overfor nære venninner. Så det er kanskje det at jeg hadde følt det vanvittig krenkende overfor min morsrolle, mer enn at det egentlig er ekkelt. Hm, dette må jeg tenke mer på. 

Anonymkode: 963c7...15b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...