Gå til innhold

Mensen/gravid pupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei! Noen som kan forklare meg forskjellen på gravid pupper og mensen pupper? 

Jeg har så vondt i sidene på brystene, kommer jeg borti gjør det drit vondt, noen som har opplevd?

de andre månene har jeg hatt ømme pupper, men ikke på denne måten her . 

 

Anonymkode: 1b60b...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier du å ha det før mensen ? Jeg har aldri kjent dette før vertfall, de startet som normal øm, men i går kveld begynte det å bli veldig ømt på sidene ned mot armhulene, skjønner ingenting :-p 

noen andre som vil dele hvordan deres pupper var tidlig i graviditeten? 

Anonymkode: 1b60b...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å fø ømme pupper en uke før TR. Pleier bestandig å få vondt langs sidene på puppene. Dette er veldig fra person til person.. Så vanskelig å si.. 

Anonymkode: f002d...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carmabell

 

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pleier du å ha det før mensen ? Jeg har aldri kjent dette før vertfall, de startet som normal øm, men i går kveld begynte det å bli veldig ømt på sidene ned mot armhulene, skjønner ingenting :-p 

noen andre som vil dele hvordan deres pupper var tidlig i graviditeten? 

Anonymkode: 1b60b...727

Jeg pleier aldri å ha det før/under mensen, så får krysse fingrene. Ta en test om noen dager?
Og er du TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hva testen viser da:)

Anonymkode: 1b60b...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det sånn jeg har merket at jeg var gravid (2 ganger). Kjempeøm på sidene av puppene om mot armhula, og egentlig hele veien rundt puppen liksom. 

Ellers får jeg veldig ømme brystvorter rundt eggløsning, som går over når mensen kommer. Men de gangene jeg har blitt gravid, har det gått over til den typen ømme pupper som du beskriver her i stedet. 

Spennende, TS! Oppdater oss når du har testet! :) 

Anonymkode: fa499...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nå blei jeg skikkelig gira, venter på tester i posten som kommer om noen dager :) 

Anonymkode: 1b60b...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ømme pupper både før TR og i svangerskapene. Men forskjellen er at graviditet får jeg stikninger i brystvortene i tillegg, akkurat som rett før melka begynner å piple. 

Anonymkode: 8197a...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...