Gå til innhold

Kan man innbille seg at noen liker en, uten at de egentlig gjør det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvsagt. Tror det er mange som forveksler vennlighet med flørting.

Noen håper jo på at akkurat den personen skal like en og tolker alt mulig den personen gjør til at de liker en. Det er greit å faktisk være litt kritisk til sin egen dømmekraft når det gjelder slike ting. Noen mennesker er bare hyggelig mot alle og noen må være det hvis de for eksempel jobber i butikk.(har jo hørt om noen som tror at den som står bak kassa flørter når de egentlig bare er hyggelige)

Anonymkode: b4dd5...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan godt hende at han liker deg, men det kan også bare være innbilning. Selv synes jeg det ofte er synlig ut ifra blikk og væremåte om noen liker meg/finner meg tiltrekkende. Det er viktig å ikke lese altfor mye ut av det, men som regel ligger det jo noe i det. Folk opptrer jo selvsagt forskjellig når man liker noen, men noen kjennetegn er det vel for de fleste. 

Jeg synes du skal glede deg over det du føler for han og med tanken over muligheten for at han liker deg. Det virker jo som at du liker han godt. Jeg håper at du tør å gjøre litt mer ut av det, så får du jo se hvor det leder. 

Anonymkode: 91090...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg ryker på den smellen støtt og stadig.

 

Regner med at det bare er ønsketenkning. Magefølelsen stemmer i hvert fall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...