Gå til innhold

Spiral i 5 år og cerazette i 2 mnd...Prøver


unforgetteble

Anbefalte innlegg

Er nå prøver og har enda ikke fått menstrasjonen tilbake. Ca 1 mnd siden slutt. Når kan jeg forvente den tilbake? Jeg vet ikke når EL er  når jeg ikke har hatt menstrasjon på over 5 år.. Litt frustrerende når vi prøver...  Tatt tester for sikkerhets skyld men alle er negative. Puppene mine har vokst men regner bare med det er hormonelle forstyrrelser.. Noen råd,tips eller andre som har hatt det på samme måte.. utålmodig. Takker for svar :)

Endret av unforgetteble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. Jeg kan bare snakke for meg selv, hadde spiral i 5 år, vore prøvere i 1,5 år. Fikk tilbake min eggløsning i februar i år :-o tok lang tid hos meg, er enda ikke blitt gravid :/ håper du lykkes bedre enn meg. 

Anonymkode: 1156f...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg håper du snart blir gravid! Fryktelig å gå sånn :(  Ja jeg får håpe den snart kommer tilbake, ønsker så sterkt et barn nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt! Ikke noe kjekt å vente sånn :-/ ønsker deg lykke til :) 

Anonymkode: 1156f...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Du også.. Ja legen mente jeg bare måtte vente å se, men ser jo at noen venter i maaaaaaange mnd før de endelig går til legen og får noe som starter menstrasjonen igjen.. Trodde alt skulle skje så fort etterpå jeg ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge min gynekolog skulle mensen og alt komme til normalt igjen etter utak av spiral. Fikk beskjed på at jeg kunne bli gravid med en gang! Men neida :-/ men jeg lever alltid i håpet. Men veldig kjedelig å gå sånn å vente ja :( men det jeg har hørt/lest er at en må ikke tenke mye på det, da en blir stresset å el og mensen forsvinner, enklere sakt en gjort, jeg vet det. Jeg klarer ikke tenke på noe annet :P

Anonymkode: 1156f...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller :P Kan nesten kalle meg besatt, gir seg vel etterhvert men hadde jo nesten håpt mensen kom med en gang og at spiren satt på første pp..Men neida:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skjønner :) jeg hadde alt for store håp i starten,  ga egentlig opp håpet til slutt, men nå når kroppen min endelig ser ut til å bli 'normal' igjen, har håpet kommet tilbake :) krysse fingrene for oss begge 2 :)

Anonymkode: 1156f...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet på cerazette 25.januar og fikk første mens 28.feb. hadde tusen symptomer hele februar! Var overbevist om at jeg var gravid men var kun hormonelt kluss etter slutt. Har el i disse dager. krysser fingrene for at det klaffer fort for oss begge!

Anonymkode: 24315...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Nå kom TR p0 besøk ser det ut som. Så da satser vi på neste mnd 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...