Gå til innhold

Jesperpus(kattekjendis😀) og reklame

Gjest Atp

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting som jeg tror noen her kan svare på.

Jeg leser litt om den nydelige katten Jesper,men ble litt overrasket over siste innlegg fra han og matmor:)

Hver morgen/ettermiddag er det ett bilde av han på kjøkkenbenken hvor han forteller om hva de skal spise. Nå er jo dette mye tull.

Men har skjønt at folk nå har hengt seg opp i dette og mener matmor driver med "snikreklame" 

Nå spør jeg,fordi jeg lurer på om det er så strengt. Dette skulle kanskje vært postet ett annet sted men"jesperpus" har jo nesten blitt en kjendis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aina driver ikke med reklame for mat eller produkter. Når hun fikk Jesper så startet hun disse bildene privat på FB, når de skulle spise og Jesper var med, særlig på taco. Humoren hennes som er sånn, så utviklet det seg bare. Men hvor strengt sånt er aner jeg ikke, men ser jo bloggere får mye pes for reklamering og anbefalninger av ting de har fått så. Aina og Jesper har bare sakte kommet dit de er nå og hun har i hovedsak samlet inn penger til dyrebeskyttelsen etter han ble så kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Har aldri tenkt over at det foregår noe snikreklame på bildene.

Jesper er det flotteste katten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylphrena

Har ikke sett det selv, men så lenge hun ikke får betalt av de som lager produktene, eller har fått de gratis, så kan det jo ikke regnes som reklame mener jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt på noe av disse tingene på bilde som snikreklame. Men nå vet jo mange her inne at jeg ikke er den som bryr meg så mye om dette😀

men ble bare overrasket over at noen fine og artige bilder fra jesperpus sin morgen blir sett på som fy fy😀 eller overrasket bør jeg kanskje ikke bli.

At matmor satte han på benken var jo også galt😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sylphrena

Var inne å så på han. Så fin pus!

Og det er utrolig hva noen blir sint over... om de ikke finner noe annet, så er det en katt på en benk som er feil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt jesper på face fra før det tok helt av og han ble "verdenskjent" og slike bilder har det alltid vært uten at det har vært reklame, så reagerer ikke på det. Jesper er super søt og nesten helt lik min lille gulegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Bedre enn at det går til fjollete bimbobloggere :D Kanskje pusen har en drøm om større hale og silikon baller som tiltrekker fine dame puser. Litt større værhår og våtfór hver eneste dag. Dyrt med dyrlege også.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • Opprett ny...