Gå til innhold

Kan ikke forstå Sukker.no sin kjærestestatistikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rundt nyttår sendt Sukker.no ut en melding til alle sine medlemmer med en statistikk over hvor mange som hadde funnet kjæreste gjennom deres sider. Jeg husker ikke tallet (har slettet meldingen), men det var iallfall flere tusen. Jeg kan ikke begripe at det kan være riktig!! Nå har jeg vært medlem der i 2 år og det er de samme mennene som er der hele tiden. Det dukker sikkert opp noen nye innimellom, men tror en del forsvinner fort når de merker atmosfæren på sånne datingsider. I tillegg så er det jo en del andre datingsider og Tinder....kan ikke skjønne da at Sukker liksom skal ha spleiset flere tusen par i 2015?? Jeg kommer til å melde meg ut av sukker uansett. Jeg er blitt en av de sukker-trynene selv, det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 77889...ce9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukker er en drittside.

Anonymkode: 4c851...920

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sukker er en drittside.

Anonymkode: 4c851...920

Ja, ikke sant? Har mistet helt troen på å møte noen der. Burde helt klart deaktivert hele brukerkontoen, men er redd for å gå glipp av noe. Går sikkert ikke glipp av en døyt.

Anonymkode: 77889...ce9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror betalingsveggen gjør mer skade enn nytte. Hadde vært knall om hele brukermassen bare kunne emigrere til OkCupid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår heller ikke den statistikken. Og hvordan har de kommet fram til det resultatet? Er det slik at når noen får seg kjæreste der inne, at de melder fra til dem at de har fått seg kjæreste gjennom dem? Eller, det er vel kanskje slik at kan huske av på det når man deaktiverer kontoen forresten.. Men flere tusen? Var innom mailen og sjekka nå - det står de har hatt 700 000 brukere og at 230 000 (!!!) har funnet kjærligheten der siden 2004. WHAT??? Den der statistikken tror jeg ingenting på.

 

Jeg er forresten også blitt et av "sukkertrynene".. De jeg himlet med øynene for - de som var der år ut og inn. Triste greier. 

Anonymkode: da8cb...14d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Okapi skrev:

Tror betalingsveggen gjør mer skade enn nytte. Hadde vært knall om hele brukermassen bare kunne emigrere til OkCupid.

Har såvidt hørt om OkCupid, men hvordan er den? Betaler man ikke der? Hvordan er folkene? Unge, gamle, Harry, alternative, normale? Mange spørsmål, hehe...

Anonymkode: 77889...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke si noe om statistikken, men jeg møtte samboeren på sukker. Hadde vært der i kun en dag eller to da han skrev, møttes uka etter, og sletta profilene så snart vi var trygge på hverandre (noen uker senere?). Han var heller ikke der lenge før vi møttes. Vi har nå vært sammen i tre år :)  Og ja, mener vi fikk spm. om grunnen til at vi meldte oss ut, enten i det vi gjorde det eller på en mail i ettertid, husker ikke helt. Har bare lovord å si om sukker ;)

Anonymkode: ba524...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vite om statistikken er riktig, men kvinner søker jo til enhver tid etter de 10-20% mest attraktive mennene, så det er ikke rart at det er de samme mennene som er der år etter år. De som faktisk er attraktive og som 80-90% kvinner søker etter er ofte ikke single lenge, og de vil som regel ikke bli hengende rundt i årevis.

Personlig gidder jeg ikke å å registrere meg på sukker eller en annen datingprofil av den enkle grunnen (som mann). Jeg har et helt vanlig utseende og det er sågar noen jeg vet som syntes jeg er kjekk, men jeg er ikke spesielt fotogen av meg og heller ikke interessert nok i foto og eksponering til at jeg bruker timesvis på å finne det perfekte bildet og promotere meg på nett, og jeg faller vel også mellom flere stoler med tanke på at jeg har vært singel lenge, samtidig som jeg ikke er interessert i ONS/pulevenn. Har videre ingen interesse mellom å poste bilder i bar overkropp og fremstå som "playeren". Alle disse tingene i kombinasjon gjør at jeg anser sjansen for å finne noen på nettdating som så liten at det ikke er verdt det, og jeg gidder ikke å risikere å bli den creepy fyren du har sett der 10 år på rad ;)

Nei, dating og forhold er i dagens samfunn forbeholdt de som tenderer mot å være veldig ekstroverte, samt liker og har anlegg for å eksponere seg selv og man har vel kanskje aldri vært nærmere mantraet "kjærligheten er død" (for de som ikke har anlegg for denne datingstilen vel og merke) som nå. Personlig vurderer jeg å flytte ut i gokk og bli der resten av livet, får jo mye bolig for pengene man selger en leilighet for i byen. Men så var det dette med jobbmuligheter på et gudsforlatt sted da ;)

Anonymkode: 1f4d2...a91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er for få interessante menn der inne til at jeg gidder å betale, og da får jeg jo hverken lest eller sendt meldinger, da prøver jeg meg heller på noen gratis datingapper, selv om utvalget ikke er så fantastisk der heller, altfor mange useriøse.

Anonymkode: 24ef6...5b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke si noe om statistikken, men jeg møtte samboeren på sukker. Hadde vært der i kun en dag eller to da han skrev, møttes uka etter, og sletta profilene så snart vi var trygge på hverandre (noen uker senere?). Han var heller ikke der lenge før vi møttes. Vi har nå vært sammen i tre år :)  Og ja, mener vi fikk spm. om grunnen til at vi meldte oss ut, enten i det vi gjorde det eller på en mail i ettertid, husker ikke helt. Har bare lovord å si om sukker ;)

Anonymkode: ba524...0eb

Jeg var heller ikke så lenge på sukker før jeg begynte å skrive med samboeren min, så jeg har og bare positive opplevelser der inne :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkerkontoen min ble slettet da jeg fant min nåværende. Jeg mener å huske at jeg ble spurt hvorfor jeg slettet, og svaret ble jo da rimeligvis: har funnet noen. 

De som er på datingside leter, og da er det vel rimelig at flesteparten finner noen etterhvert. Legg merke til at det ikke står at de sukkerbrukerne som finner kjæreste, finner kjæresten på sukker. De kunne altså like gjerne finne kjæresten på match, tinder eller kvinneguiden for den saks skyld, eller på gammeldags vis: på byen, butikken, bussen....

Sukker, nettdating, er ikke magisk, det er bare enda en måte å finne noen på. Og... aj... De mest uinteressante mennene kan bli sittende der inne i sekler.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som forsvant igjen etter kort tid på sukker, men det var fordi jeg møtte en der som jeg datet i flere mnd. Vi slettet oss fra sukker etter 4 dater da vi bestemte oss for å satse på hverandre. Og selv om det ikke ble noe mer der så kan vi fort være i statistikken over de som har møtt noen der.

Jeg er ikke på sukker akkurat nå, men jeg kommer helt klart til å prøve sukker igjen. Mulig det bare er jeg som har vært veldig heldig der. Men på 3-4 uker møtte jeg 2 flotte menn. Første ble det bare en date med, da vi fant ut at det neppe ville bli oss selv om vi hadde en veldig bra tone, og andre ble det som sagt en lengre date-periode med. Flotte, oppegående menn. jeg syns egentlig det var en del å velge i der også jeg da... Og det manglet virkelig ikke på oppmerksomhet. Men mulig jeg er midt i "målgruppen" som dame i slutten av 30-åra.

Anonymkode: e3c08...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å vite om statistikken er riktig, men kvinner søker jo til enhver tid etter de 10-20% mest attraktive mennene, så det er ikke rart at det er de samme mennene som er der år etter år. De som faktisk er attraktive og som 80-90% kvinner søker etter er ofte ikke single lenge, og de vil som regel ikke bli hengende rundt i årevis.

Personlig gidder jeg ikke å å registrere meg på sukker eller en annen datingprofil av den enkle grunnen (som mann). Jeg har et helt vanlig utseende og det er sågar noen jeg vet som syntes jeg er kjekk, men jeg er ikke spesielt fotogen av meg og heller ikke interessert nok i foto og eksponering til at jeg bruker timesvis på å finne det perfekte bildet og promotere meg på nett, og jeg faller vel også mellom flere stoler med tanke på at jeg har vært singel lenge, samtidig som jeg ikke er interessert i ONS/pulevenn. Har videre ingen interesse mellom å poste bilder i bar overkropp og fremstå som "playeren". Alle disse tingene i kombinasjon gjør at jeg anser sjansen for å finne noen på nettdating som så liten at det ikke er verdt det, og jeg gidder ikke å risikere å bli den creepy fyren du har sett der 10 år på rad ;)

Nei, dating og forhold er i dagens samfunn forbeholdt de som tenderer mot å være veldig ekstroverte, samt liker og har anlegg for å eksponere seg selv og man har vel kanskje aldri vært nærmere mantraet "kjærligheten er død" (for de som ikke har anlegg for denne datingstilen vel og merke) som nå. Personlig vurderer jeg å flytte ut i gokk og bli der resten av livet, får jo mye bolig for pengene man selger en leilighet for i byen. Men så var det dette med jobbmuligheter på et gudsforlatt sted da ;)

Anonymkode: 1f4d2...a91

Jeg fant min introverte, ufotogene, normalt utseende samboer på sukker :)

Anonymkode: a844b...9e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 11. mars 2016 at 7.22, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å vite om statistikken er riktig, men kvinner søker jo til enhver tid etter de 10-20% mest attraktive mennene, så det er ikke rart at det er de samme mennene som er der år etter år. De som faktisk er attraktive og som 80-90% kvinner søker etter er ofte ikke single lenge, og de vil som regel ikke bli hengende rundt i årevis.

Personlig gidder jeg ikke å å registrere meg på sukker eller en annen datingprofil av den enkle grunnen (som mann). Jeg har et helt vanlig utseende og det er sågar noen jeg vet som syntes jeg er kjekk, men jeg er ikke spesielt fotogen av meg og heller ikke interessert nok i foto og eksponering til at jeg bruker timesvis på å finne det perfekte bildet og promotere meg på nett, og jeg faller vel også mellom flere stoler med tanke på at jeg har vært singel lenge, samtidig som jeg ikke er interessert i ONS/pulevenn. Har videre ingen interesse mellom å poste bilder i bar overkropp og fremstå som "playeren". Alle disse tingene i kombinasjon gjør at jeg anser sjansen for å finne noen på nettdating som så liten at det ikke er verdt det, og jeg gidder ikke å risikere å bli den creepy fyren du har sett der 10 år på rad ;)

Nei, dating og forhold er i dagens samfunn forbeholdt de som tenderer mot å være veldig ekstroverte, samt liker og har anlegg for å eksponere seg selv og man har vel kanskje aldri vært nærmere mantraet "kjærligheten er død" (for de som ikke har anlegg for denne datingstilen vel og merke) som nå. Personlig vurderer jeg å flytte ut i gokk og bli der resten av livet, får jo mye bolig for pengene man selger en leilighet for i byen. Men så var det dette med jobbmuligheter på et gudsforlatt sted da ;)

Anonymkode: 1f4d2...a91

Hvor finner man en sånn som deg da? 😊

Anonymkode: f5110...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
På ‎10‎.‎03‎.‎2016 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Rundt nyttår sendt Sukker.no ut en melding til alle sine medlemmer med en statistikk over hvor mange som hadde funnet kjæreste gjennom deres sider. Jeg husker ikke tallet (har slettet meldingen), men det var iallfall flere tusen. Jeg kan ikke begripe at det kan være riktig!! Nå har jeg vært medlem der i 2 år og det er de samme mennene som er der hele tiden. Det dukker sikkert opp noen nye innimellom, men tror en del forsvinner fort når de merker atmosfæren på sånne datingsider. I tillegg så er det jo en del andre datingsider og Tinder....kan ikke skjønne da at Sukker liksom skal ha spleiset flere tusen par i 2015?? Jeg kommer til å melde meg ut av sukker uansett. Jeg er blitt en av de sukker-trynene selv, det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 77889...ce9

Har du tenkt på at mange forsvinner raskt fordi de finner kjærligheten der inne? Jeg var på sukker i 3 uker før jeg begynte å date en fast og dermed slettet meg forrrige gang. Nå holdt ikke det veldig lenge riktignok, og nå 1 1/2 år senere er jeg tilbake på sukker. Joda, ser da at noen av de samme mennene er der. Men noen har kanskje vært borte en stund sånn som meg. Og innimellom så dukker det opp noen nye. Har nå trua jeg da. (har bare vært der i 2 uker foreløpig).

Ser dog at en del av de som jeg husker ikke har gjort det minste for å oppdatere profilen sin, de har ikke engang byttet bilder. Da sier det seg selv at det blir begrenset med respons også. Man må jobbe litt selv for å få napp også.

Anonymkode: e3c08...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...