Gå til innhold

Søkt skole, ugyldig attest.. Er løpet kjørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt skole med realfagkompetanse, men søknadsprosessen er satt på vent av skolen. En attest som er over ti år gammel inneholder ikke stillingsprosent, men dokumenterer at jeg har fast deltidsstilling og sesongarbeider med varierende timeantall. Denne bedriften er nå avviklet. Attesten er viktig, da arbeidsoppgavene er viktige for realkompetansen min.

Jeg har ikke mulighet til å få timeantallet eller stillingsprosenten dokumentert, og skolen kan ikke behandle søknaden min før jeg har dokumentert dette.

 

What to do?

Anonymkode: ee1b2...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig du kan kontakte personen som skrev attesten og få informasjonen. Ellers får du overfor skolen gi et anslag over hvor mye og hvor lenge du jobbet der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kontakte skatteetaten og få en liste over registrerte timer du har jobbet oss alle dine arbeidsgivere. Jeg gjorde det selv for og dokumentere i forhold til høyere utdanning. 

Anonymkode: 24c92...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kontakte skatteetaten og få en liste over registrerte timer du har jobbet oss alle dine arbeidsgivere. Jeg gjorde det selv for og dokumentere i forhold til høyere utdanning. 

Anonymkode: 24c92...4fe

Hvordan gjorde du det?

Anonymkode: dc7c1...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...