Gå til innhold

Hvilke sexfantasier har du som du ALDRI ville turt å si høyt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 6.3.2016 at 21.20, AnonymBruker skrev:

Playrape. Men tørr ikke fortelle partneren det, ettersom jeg har vært utsatt for en reell voldtekt. Han vil tro det har klikket for meg. Han vet jeg digger å bli dominert skikkelig, men han leker tester aldri grenser. Desverre. 

Anonymkode: a31c4...89e

Noe som faktisk er normalt etter å ha opplevd voldtekt.

Anonymkode: 8c4cc...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe som faktisk er normalt etter å ha opplevd voldtekt.

Anonymkode: 8c4cc...87d

 

Hvorfor er det normalt? Bare lurer. 

Anonymkode: bc0ab...780

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sexfantasi er vel ikke så fryktelig kinky...

Men det er å ha trekant med to menn. Mennene kliner også, samt suger hverandre. Det hadde vært skikkelig digg å være vitne til ;)

Nå er det slik at jeg har mulighet til å få denne oppleve denne fantasien. Jeg er singel nå, men har kontakt med en som er veldig hypp på dette (han har lyst å suge en mann). Med en gang det blir et snev av virkelighet kjenner jeg at jeg får litt "panikk"... Så foreløpig har jeg ikke gjort noe med dette, og vet ikke om jeg blir det heller. Er ennå i tenkeboksen....Litt lyst, men skummelt :unsure:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillie skrev:

Min sexfantasi er vel ikke så fryktelig kinky...

Men det er å ha trekant med to menn. Mennene kliner også, samt suger hverandre. Det hadde vært skikkelig digg å være vitne til ;)

Nå er det slik at jeg har mulighet til å få denne oppleve denne fantasien. Jeg er singel nå, men har kontakt med en som er veldig hypp på dette (han har lyst å suge en mann). Med en gang det blir et snev av virkelighet kjenner jeg at jeg får litt "panikk"... Så foreløpig har jeg ikke gjort noe med dette, og vet ikke om jeg blir det heller. Er ennå i tenkeboksen....Litt lyst, men skummelt :unsure:

Ønsker ikke å Være frekk, men hva er det du synes er skummelt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Summers skrev:

Ønsker ikke å Være frekk, men hva er det du synes er skummelt? 

Skummelt fordi jeg aldri har gjort det før, fordi jeg tøyer grensene mine ganske mye. Jeg er egentlig veldig "fri" når det kommer til sex, men det fordrer også at jeg er trygg på den jeg har sex med. Her i dette tilfellet vil det kun være han ene jeg kjenner (og vi kjenner ikke hverandre så veldig godt ennå), og han andre vil være en ukjent for meg. .Jeg har stort sett alltid vært i forhold så det å være singel og kunne gjøre dette er for meg ganske nytt (bare tanken på det tar tid å venne seg til, men jeg jobber med saken :P)

Jeg har tenkt på å snakke med ei venninne om dette, men har ikke turt ennå. Er såpass "redd" for at det høres ekstremt ut... En ting er jo en fantasi, noe annet å sette det ut i livet. Så dermed står jeg på stedet hvil, har lyst, men vet ikke om jeg tørr.... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lillie skrev:

Skummelt fordi jeg aldri har gjort det før, fordi jeg tøyer grensene mine ganske mye. Jeg er egentlig veldig "fri" når det kommer til sex, men det fordrer også at jeg er trygg på den jeg har sex med. Her i dette tilfellet vil det kun være han ene jeg kjenner (og vi kjenner ikke hverandre så veldig godt ennå), og han andre vil være en ukjent for meg. .Jeg har stort sett alltid vært i forhold så det å være singel og kunne gjøre dette er for meg ganske nytt (bare tanken på det tar tid å venne seg til, men jeg jobber med saken :P)

Jeg har tenkt på å snakke med ei venninne om dette, men har ikke turt ennå. Er såpass "redd" for at det høres ekstremt ut... En ting er jo en fantasi, noe annet å sette det ut i livet. Så dermed står jeg på stedet hvil, har lyst, men vet ikke om jeg tørr.... 

Beklager så nå at du ville ha trekant med mennene. Trodde du bare ville se på dem kline og suge hverandre. Derfor jeg lurte på hva du var redd for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli slikket av en jente forann og en bak, samtidig som jeg har en jente som holder på med puppene mine og ei jeg kliner med. I et rom fult av masse andre jenter som koser med hverandre, noen gutter der inne som kan være med når vi vil. Egentlig bare en stor orgie med unge jenter. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en "mester" og være sub, litt sånn 24/7 egentlig :) 

Å bli "solgt" av mesteren min til andre mannfolk :)

Være mesteren sin "hoved"-sub, men at han kanskje hadde ei anna sub som jeg må se at han koser med, og så blir jeg litt trist og nedverdiget pga det, men det får jeg tåle som sub. 

Og så får jeg masse pikk og orgasmer. 

Senere får jeg forsyne meg av den andre jenten... 

Bli munnknullet. 

 

Ønsket også en playrape... 

 

Ha sex mens andre ser på og runker. 

 

Ha sex med den gifte naboen i garasjen hans ... Hehe 

Tissing ... Ikke drikke da, bare tisse på og bli tisset på. 

(Og DER bestemte jeg meg for å ta denne anonym)) ;) 

 

En eller anna sjef, ulovlig sex liksom :) 

 

Så tenner jeg i grunn utelukkende på menn som er noe eldre enn meg.

Er j25

 

Meeen, jeg kunne nok fortalt alt dette til exen, og har nok nevnt en del- bare det at han ikke var litt interessert i noe annet enn heeelt plain sex da. 

Anonymkode: 32a67...9b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha grublet litt kommer jeg på én fantasi ++  som jeg nok ikke vil snakke høyt om. Da jeg var ung, var jeg nysgjerrig på hva homofile (og for den saks skyld andre) fikk ut av analsex. En sen kveld fant jeg fram et kjøkkenredskap med et passelig tykt skaft pluss noe salve som jeg smurte inn skaftet med. Så fantaserte jeg om analsex, stakk skaftet langsomt inn i anus og førte det fram og tilbake noen ganger. Det kom det mindre ut av enn jeg hadde ventet og håpet. Jeg ble ikke stimulert fysisk og fikk ikke homofantasien til å fungere heller.

Jeg kan nok dele den historien med kjæresten og et par nære venner - men jeg har ikke gjort det hittil, og jeg ser ikke for meg å "stå fram" med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe som faktisk er normalt etter å ha opplevd voldtekt.

Anonymkode: 8c4cc...87d

Det er en veldig normal fantasi uansett. Ingen vits å gjøre det mer skambelagt for voldtektsofre. De har gjerne de samme fantasiene før og etter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder

 

4 timer siden, Pandaen23 skrev:

Bli slikket av en jente forann og en bak, samtidig som jeg har en jente som holder på med puppene mine og ei jeg kliner med. I et rom fult av masse andre jenter som koser med hverandre, noen gutter der inne som kan være med når vi vil. Egentlig bare en stor orgie med unge jenter. 

Well done! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Fox Mulder skrev:

 

Well done! :Nikke:

Hvordan er det "well done"? Det er jo bare en fantasi. 

Anonymkode: 17b46...881

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe som faktisk er normalt etter å ha opplevd voldtekt.

Anonymkode: 8c4cc...87d

Hva er normalt etter en voldtekt? At man ikke forteller partner om sine fantasier eller at partner er redd for å tråkke over grenser?

For du vet...tenningsmønsteret er det samme. Personen er den samme. Man blir ikke pervertert av å bli voldtatt. Man blir ikke skitten av å bli voldtatt. Man blir ikke noe billigere eller løsere av å bli voldtatt. Man blir ikke en gang frarøvet jomfrueligheten av å bli voldtatt, dersom man er jomfru. Man er den samme personen som før, like mye verdt som alltid før, - også seksuelt.

For voldtekt har ikke noe med sex å gjøre. Det har med vold å gjøre.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Ha en sensuell økt med Avatarjenta på den franske rivieraen. 

2. Bli tatt som gissel av ei russisk mafia-datter. Holde meg i et bur, men av og til tar ho meg opptil hennes queens bedroom. Jeg er en amerikansk agent som har mislykket et oppdrag i Russland, hjemme hos henne. Ho har en minnepenn med viktig info på, som jeg må ha. Jeg blir tatt, men driter i minnepennen så fort jeg ser denne vakre, forførende baben "Svetlana". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det "well done"? Det er jo bare en fantasi. 

Anonymkode: 17b46...881

Akkurat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sykt lyst til å tungepule dama i 2eren... 

Anonymkode: b8a65...3a7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om andre menn jeg kjenner, men ville aldri fortalt dette i fare for å såre kjæresten min.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt sex med en mann, tenner ikke på menn. Men samtidig har jeg lyst å ha sex med en mann, bare for å se/kjenne hvordan det føles. På en annen side synes jeg peniser er ekle.. Så ja. Informerer nok ikke kjæresten om denne! 

Anonymkode: 4eba9...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3/11/2016 at 1.54, AnonymBruker skrev:

støtter den her!

har så utrolig lyst på en mann som ikke er redd for å la seg selv "forfalle"! en som er villig til å bare slappe av i sofan hver dag mens jeg mater han med allslags søppelmat slik at han gradvis blir større og større! 

men samtidig er det like hot med en som ikke prøver, men som likevel går opp i vekt fordi han ikke klarer å kontrollere seg selv...:hjerter:

Anonymkode: 07c63...c93

Aldri fått lekt med dette? Tror det er en del som tenner på det.

Anonymkode: 46ce3...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Saturday, March 12, 2016 at 19.28, Pandaen23 skrev:

Bli slikket av en jente forann og en bak, samtidig som jeg har en jente som holder på med puppene mine og ei jeg kliner med. I et rom fult av masse andre jenter som koser med hverandre, noen gutter der inne som kan være med når vi vil. Egentlig bare en stor orgie med unge jenter. 

Fantastisk. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...