Hjertrøds Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #61 Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, Polly Ester skrev: Dette er nok en bra mann. Og magefølelsen din har nok rett. Ja det er det jeg tror å, derfor er det viktig for meg å ikke "angripe" han hver gang han bruker tid på å svare. det er såpass tidlig enda. Å når han først åpnet seg litt virket det som det var sånn type ting han er redd for å , å tråkke feil og såre jenter hvis han er frempå men ikke utvikler de ordentlige følsene. Jeg er helt rolig på å gi dette tid. så er glad ikke noe er galt å mld endelig kom <3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #62 Skrevet 6. mars 2016 3 minutter siden, Liljano skrev: Ja det er det jeg tror å, derfor er det viktig for meg å ikke "angripe" han hver gang han bruker tid på å svare. det er såpass tidlig enda. Å når han først åpnet seg litt virket det som det var sånn type ting han er redd for å , å tråkke feil og såre jenter hvis han er frempå men ikke utvikler de ordentlige følsene. Jeg er helt rolig på å gi dette tid. så er glad ikke noe er galt å mld endelig kom <3 Du virker ikke veldig rolig akkurat, og du gråt tidligere også... Anonymkode: 76bfb...d48
Hjertrøds Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #63 Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker ikke veldig rolig akkurat, og du gråt tidligere også... Anonymkode: 76bfb...d48 Som jeg skrev, ikke hysterisk men ble lei meg. det er en forskjell å tro du meg jeg vet forskjellen:)))
shady Skrevet 6. mars 2016 #64 Skrevet 6. mars 2016 Jeg traff en mann gjennom en dating side for en god stund siden . Som ligner veldig på denne historien så jeg trodde først det var min eks du skrev om Vi hadde en koselig koselig date som varte i 4 timer. Vi møttes gjevnlig et par ganger i uka og han var sendte koselige meldinger nesten hver dag. Virkelig en drømme mann på mange måter. Jeg synes jo det var litt merkelig at han ikke prøvde å kysse meg da vi hadde datet i 5 uker. På den tiden hadde vi jo tilbrakt en del tid sammen. Det ble bare lange klemmer. Etter å ha møttes en stund til tok jeg mot til meg og spurte om grunnen til at han ikke var fysisk og ikke kysset meg. Han sa at han likte meg veldig godt og syntes jeg var en utrolig flott kvinne og at jeg antagelig var kvinnen han hadde ventet på, men han trengte tid for å finne ut av ting. Han var ikke sånn at han var fysisk før han var sikker på sine følelse osv. Han ønsket at jeg ville gi han tid og det gjorde jeg. Vi fortsatte å date, spise middager og hadde det veldig hyggelig. Han sendte blomster på døra og hadde ofte med seg små gaver når han kom . En kveld etter ca 2 mnd så tok jeg mot til meg og kysset han etter at vi hadde vært ute på en konsert. Det ble et tafatt kyss. Han var ikke noe lidenskapelig og jeg må si at jeg ble skuffet. Etter 3 mnd så løsnet ting litt og vi hadde sex. Jeg var pådriveren til det. Jeg hadde også før det spurt om han egentlig var forelsket og det var han sa han. Vi var sammen i ca 7 mnd , men jeg følte hele tiden at ting ikke var rett. Det var ikke sånn jeg har hatt det med tidligere kjærester. Han var gentlemann til fingerspissene , snill og hjelpsom. Veldig pliktoppfyllende ovenfor sønnen og jobb og sosiale ting. Nesten så det var for mye av det gode. Når det hadde gått 5 uker siden sist vi hadde hatt sex og vi delte seng nesten hver helg på denne tiden måtte jeg bare innse at dette ikke var riktig. Jeg fikk dårlig selvbilde av å ha en mann liggende ved siden av meg som ikke tente på meg ( noe jeg ikke har opplevd i mine tidligere forhold ) Så jeg sluttet etter et par tre ganger å prøve meg. Jeg spurte han om hva som var galt. Da svarte han at han fremdeles var usikker på sine følelser ovenfor meg. Jeg sa hvorfor kunne du ikke ha svart det da den gangen jeg spurte, da svarte han at jeg var jo så et flott menneske og sønnen hans likte meg så godt at han ville prøve og han håpet jo at følelsene hans ville komme. Det er jo fint at man vil gi en sjangse , men etter 6 7 mnd så VET man at man blir forelsket eller ikke. Kjemi kommer nok litt fortere enn det er min erfaring. Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er. Men tenk deg godt om. Etter en liten stund til så vet du om det er noe der eller ikke. Lykke til 1
Hjertrøds Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #65 Skrevet 6. mars 2016 5 minutter siden, shady skrev: Jeg traff en mann gjennom en dating side for en god stund siden . Som ligner veldig på denne historien så jeg trodde først det var min eks du skrev om Vi hadde en koselig koselig date som varte i 4 timer. Vi møttes gjevnlig et par ganger i uka og han var sendte koselige meldinger nesten hver dag. Virkelig en drømme mann på mange måter. Jeg synes jo det var litt merkelig at han ikke prøvde å kysse meg da vi hadde datet i 5 uker. På den tiden hadde vi jo tilbrakt en del tid sammen. Det ble bare lange klemmer. Etter å ha møttes en stund til tok jeg mot til meg og spurte om grunnen til at han ikke var fysisk og ikke kysset meg. Han sa at han likte meg veldig godt og syntes jeg var en utrolig flott kvinne og at jeg antagelig var kvinnen han hadde ventet på, men han trengte tid for å finne ut av ting. Han var ikke sånn at han var fysisk før han var sikker på sine følelse osv. Han ønsket at jeg ville gi han tid og det gjorde jeg. Vi fortsatte å date, spise middager og hadde det veldig hyggelig. Han sendte blomster på døra og hadde ofte med seg små gaver når han kom . En kveld etter ca 2 mnd så tok jeg mot til meg og kysset han etter at vi hadde vært ute på en konsert. Det ble et tafatt kyss. Han var ikke noe lidenskapelig og jeg må si at jeg ble skuffet. Etter 3 mnd så løsnet ting litt og vi hadde sex. Jeg var pådriveren til det. Jeg hadde også før det spurt om han egentlig var forelsket og det var han sa han. Vi var sammen i ca 7 mnd , men jeg følte hele tiden at ting ikke var rett. Det var ikke sånn jeg har hatt det med tidligere kjærester. Han var gentlemann til fingerspissene , snill og hjelpsom. Veldig pliktoppfyllende ovenfor sønnen og jobb og sosiale ting. Nesten så det var for mye av det gode. Når det hadde gått 5 uker siden sist vi hadde hatt sex og vi delte seng nesten hver helg på denne tiden måtte jeg bare innse at dette ikke var riktig. Jeg fikk dårlig selvbilde av å ha en mann liggende ved siden av meg som ikke tente på meg ( noe jeg ikke har opplevd i mine tidligere forhold ) Så jeg sluttet etter et par tre ganger å prøve meg. Jeg spurte han om hva som var galt. Da svarte han at han fremdeles var usikker på sine følelser ovenfor meg. Jeg sa hvorfor kunne du ikke ha svart det da den gangen jeg spurte, da svarte han at jeg var jo så et flott menneske og sønnen hans likte meg så godt at han ville prøve og han håpet jo at følelsene hans ville komme. Det er jo fint at man vil gi en sjangse , men etter 6 7 mnd så VET man at man blir forelsket eller ikke. Kjemi kommer nok litt fortere enn det er min erfaring. Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er. Men tenk deg godt om. Etter en liten stund til så vet du om det er noe der eller ikke. Lykke til Tusen takk for at du delte denne historien. Setter stor pris på det. Har helt klart vært inne på tanken på at det kan ende slik som dette. Jeg er klar på at dette tar tid men jeg er enda mer bevisst på hva jeg vil ha. Så jeg bestemt meg for å gi det tid men avslutte det om det er for dødt. Jeg venter i allefall på det første kysset før jeg bestemmer noe! Han er 36 og jeg er 30. Vi får se hvordan dette går. Jeg har ekstremt dårlig erfaring med de som er overøsende og overivrig også så for meg akkurst nå er han er frisk bris....
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #66 Skrevet 10. mars 2016 Den 6.3.2016 at 21.59, Liljano skrev: Tusen takk for at du delte denne historien. Setter stor pris på det. Har helt klart vært inne på tanken på at det kan ende slik som dette. Jeg er klar på at dette tar tid men jeg er enda mer bevisst på hva jeg vil ha. Så jeg bestemt meg for å gi det tid men avslutte det om det er for dødt. Jeg venter i allefall på det første kysset før jeg bestemmer noe! Han er 36 og jeg er 30. Vi får se hvordan dette går. Jeg har ekstremt dårlig erfaring med de som er overøsende og overivrig også så for meg akkurst nå er han er frisk bris.... Håper du oppdaterer videre! Anonymkode: e005f...777
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #67 Skrevet 10. mars 2016 Den 4.3.2016 at 7.08, Liljano skrev: Hadde syntes det var rart selv. Synes jo det var merkelig i mitt tilfelle å det var bare seks uker! Godt å høre jeg ikke er den enste.Vi møttes til ny date forrige uke,men ble ingen kyssing da heller. Bør jeg ta det som et tegn på at han ikke er tiltrukket?Han er ikke særlig sjenert slik jeg oppfatter det,men hvem vet... Anonymkode: 863b3...a28 1
Hjertrøds Skrevet 10. mars 2016 Forfatter #68 Skrevet 10. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt å høre jeg ikke er den enste.Vi møttes til ny date forrige uke,men ble ingen kyssing da heller. Bør jeg ta det som et tegn på at han ikke er tiltrukket?Han er ikke særlig sjenert slik jeg oppfatter det,men hvem vet... Anonymkode: 863b3...a28 hvis jeg skal svare ut ifra egen erfaring så vil jeg si at han kan være like tiltrukket av deg uten å kysse deg med en gang. jeg går inn i 7 uke med dating av denne mannen å han har enda ikke kysset meg, men det virker som vi kommren nærmere hverandre sakte men sikkert likevel!! vi har snakket om det nå da for jeg måtte lufte tankene mine, å vi er enige om at kyss er helt lov, så vi får se hva som skjer på neste date, om det blir kyss og om det da evt er kjemi eller kleint!
Hjertrøds Skrevet 10. mars 2016 Forfatter #69 Skrevet 10. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper du oppdaterer videre! Anonymkode: e005f...777 oppdatering i dette innlegget
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå