Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #21 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en fyr som kunne blitt beskrevet som han du dater TS. Altså, jeg er sjenert og vil ikke gå for fort frem. Det riktige her er at du tar initiativ. Du må gå for kysset. Men et videre oppfølgingsspørsmål, er det greit at gutter/menn som dere damer om å få lov å kysse dere? Anonymkode: aa2f1...6cc Hei takk for at du tok deg tid til å legge inn noen ord😊 jeg skal ta initiativet. Jeg føler det er verdt å prøve nå så får jeg heller bli avvist om det er så om å gjøre. Jeg liker han kjempe godt. Om det er greit at menn spør om de får lov å kysse oss. Til enn viss grad ja til en viss grad nei. Kommer an på. I en setting hadde jeg synes det var mega plagsomt og umodent. Men sånn som nå venter jeg og ønsker meg spm hehe😊😊
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. mars 2016 #22 Skrevet 2. mars 2016 Neste gang han kommer og dere har spist middag, så setter du deg i armkroken hans i sofaen og gir han et kyss. Hvor vanskelig skal det være? Han er sikkert slik som min eks. Han var det jeg som måtte kysse først, ta hånda til først osv. han var flink å snakke men sjenert når det kom itl det intime. Ta sjansen og KYSS han du
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #23 Skrevet 2. mars 2016 Siden dere bare skriver meldinger, kan det være det at han har hengt seg opp i at du konsekvent bruker "og" og "å" feil? Anonymkode: b827a...bc6 3
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #24 Skrevet 2. mars 2016 23 minutter siden, Mysticgirl skrev: Neste gang han kommer og dere har spist middag, så setter du deg i armkroken hans i sofaen og gir han et kyss. Hvor vanskelig skal det være? Han er sikkert slik som min eks. Han var det jeg som måtte kysse først, ta hånda til først osv. han var flink å snakke men sjenert når det kom itl det intime. Ta sjansen og KYSS han du Hihi jeg skal se hva jeg får til. Synes jo det er ekstremt flaut og uvant. Men bestemt på å teste det ut fordi jeg liker han godt! 😆
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #25 Skrevet 2. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden dere bare skriver meldinger, kan det være det at han har hengt seg opp i at du konsekvent bruker "og" og "å" feil? Anonymkode: b827a...bc6 Å så du mener han kanskje ikke kysser meg eller ypper til intim kontakt fordi han tenker så mye på mine skrive feil? Hmmm må nok revurdere hele fyren da ja:-) 7
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. mars 2016 #26 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, Liljano skrev: Ja, var det jeg måtte gjøre. Han kysset meg jo aldri Men kysset ble veeldig godt mottatt da. Så verdt å prøve
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #27 Skrevet 2. mars 2016 7 minutter siden, Liljano skrev: 3 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja, var det jeg måtte gjøre. Han kysset meg jo aldri Men kysset ble veeldig godt mottatt da. Så verdt å prøve Ja gru gleder meg til i morra nååå ufff Spoiler
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #29 Skrevet 2. mars 2016 8 minutter siden, Minesveiper skrev: Du vet, menn er sjenerte.. Skjønt dette her. Men er relativt uvant for meg. Har trodd mye at han ikke liker meg. Men han har jo motbevist det gang på gang!
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. mars 2016 #30 Skrevet 2. mars 2016 31 minutter siden, Liljano skrev: Lykke til
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #31 Skrevet 2. mars 2016 Husk at menn hele tiden får det drillet inn i hodene sine hvordan de plager, maser på og trakasserer damer (bare les et par tråder her). Det er veldig vanskelig å balansere sånn at man er høflig nok til å ikke være en gris, men pågående nok til å ikke være tafatt. Anonymkode: 6c300...5fe 5
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #32 Skrevet 2. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at menn hele tiden får det drillet inn i hodene sine hvordan de plager, maser på og trakasserer damer (bare les et par tråder her). Det er veldig vanskelig å balansere sånn at man er høflig nok til å ikke være en gris, men pågående nok til å ikke være tafatt. Anonymkode: 6c300...5fe Ja alt av væremåte kommer jo fra et sted og av erfaring. Jeg vet for lite om han til å vite hvorfor han er sånn og sånn. Jeg vet heller enda ikke om det er laber interesse, usikkerhet eller bare en vare face holdning som resulterer i at han er stille på kontakt mellom datene. Men det jeg oppfatter er at han er en mann av et annet kaliber enn det jeg er vant med. Jeg tror han generelt over er av respekt for kvinner. På en måte jeg ikke har sett før hos menn på min alder. Han er kun 7 år eldre enn meg. Å alder har ikke noe å si på drittsekk faktorer. Men jeg tror han er genuint interessert i å vise en respekt for kvinner og mennesker genrelt. Derav er jeg også nervøs for å tråkke over hans grenser med å være slutty og frampå. Men jeg skal prøve meg på litt mer intimkontakt enn klem i morgen.....
Mippi Skrevet 2. mars 2016 #33 Skrevet 2. mars 2016 25 minutter siden, Liljano skrev: Ja alt av væremåte kommer jo fra et sted og av erfaring. Jeg vet for lite om han til å vite hvorfor han er sånn og sånn. Jeg vet heller enda ikke om det er laber interesse, usikkerhet eller bare en vare face holdning som resulterer i at han er stille på kontakt mellom datene. Men det jeg oppfatter er at han er en mann av et annet kaliber enn det jeg er vant med. Jeg tror han generelt over er av respekt for kvinner. På en måte jeg ikke har sett før hos menn på min alder. Han er kun 7 år eldre enn meg. Å alder har ikke noe å si på drittsekk faktorer. Men jeg tror han er genuint interessert i å vise en respekt for kvinner og mennesker genrelt. Derav er jeg også nervøs for å tråkke over hans grenser med å være slutty og frampå. Men jeg skal prøve meg på litt mer intimkontakt enn klem i morgen..... Du kan kysse han på kinnet etter en inderlig klem. Da kan du se an hvordan har reagerer. Oppdater oss i morgen/på fredag da? 1
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #34 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Mippi skrev: Du kan kysse han på kinnet etter en inderlig klem. Da kan du se an hvordan har reagerer. Oppdater oss i morgen/på fredag da? Takk for tips jeg aner virkelig ikke hvordan dette skal gå seg til. Jeg vet jo ikke hvor mye jeg vil kysse han heller fordi Jeg ikke vet hvordan det føles så det er vanskelig å drømme seg bort. Hihi. Ja må nesten oppdatere i morgen/fredag altså 1
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #35 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Liljano skrev: Takk for tips jeg aner virkelig ikke hvordan dette skal gå seg til. Jeg vet jo ikke hvor mye jeg vil kysse han heller fordi Jeg ikke vet hvordan det føles så det er vanskelig å drømme seg bort. Hihi. Ja må nesten oppdatere i morgen/fredag altså Å misforstå meg rett jeg VIL kysse han. Men vet ikke før etterpå hvor MYE jeg vil kysse han hahaha
Hjertrøds Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #36 Skrevet 3. mars 2016 I dag er den store kysse daaaaagen!!! Ha en fin dag dere. Skal prøve å ikke bli skuffa om det ikke blir noe!! 3
Arca Skrevet 3. mars 2016 #37 Skrevet 3. mars 2016 (endret) Gjør deg tilgjengelig for kyss, så skal du se det blir. Endret 3. mars 2016 av Arca 1
Polly Ester Skrevet 3. mars 2016 #38 Skrevet 3. mars 2016 Senk forventningene og tenk på andre ting også slik at det ikek blir bare kysset som er i fokus så kommer det nok til å gå bra.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #39 Skrevet 3. mars 2016 Hvordan gikk det?? 😘 Anonymkode: aef30...505 2
Mippi Skrevet 3. mars 2016 #40 Skrevet 3. mars 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det?? 😘 Anonymkode: aef30...505 De har sex akkurat nå, så TS får ikke oppdatert før i morgen. Lov å håpe!? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå