Gå til innhold

Han kysser meg IKKE?!?!?!?!

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Mippi skrev:

De har sex akkurat nå, så TS får ikke oppdatert før i morgen.

Lov å håpe!? :fnise:

Hahahaha nooooo kissing. Men han ble her til nå da. Forviret???? Men varm i kroppen??? Hahaha aldri vært med på dette. Å føle noen faktisk virkelig liker meg men ikke viser det slik jeg er vant med?

Det nærmeste jeg kom kyssing var at han spiste  20 fisher man friends å satt litt nærmere. Skuldrene møttes??? 

Oh my god 

Men jeg tror det gikk bra.bestemte meg før han kom at jeg ikke skulle tenke så mye på det. Det kommer når det kommer om det skal komme å da kommer sikker begge to i buksa hahahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdatering:

Da er den store kysse daten helt over. Som skrevet over så ble det ingen kyss i dag heller. Jeg sendte selv den første mld i dag hvor jeg la opp til en prat om det å håpet han bet på.

Noe han gjorde. Han var helt klart klar for å lufte tankene sine. I følge han var han også usikker på mine grenser slik som jeg var på hans. Han var redd for å gi for mye av seg selv hvis det ikke skulle funke senere og han ønsket ikke å såre meg. 

Dette er fult forståelig at han tenker mener nå jeg. Vi har datet i bare 6 uker. For meg er det for kort tid for å vite om han er en soul mate. Vi har for det meste gått turer ute.  En del her hos meg å sett på film. Man vet rett og slett for lite til å føle sterkt for hverandre men har kanskje likevel lyst til å prøve å være intime. En annen gutt hadde nok prøvd seg for lenge siden. Men denne mannen har vært usikker på om han i det hele tatt tørr å kysse meg i tilfelle jeg blir forelsket å ikke han. 

Jeg forklarte han at om vi skulle finne på å gå over vennekneika så var det helt greit. Å jeg kom ikke til å bombanderer han med kjærlighetserklæringer eller beskylde han for å lure meg om han senere  ikke utvikler de alt for sterke følelsene.

Vi begge var enige om at det var interesse men begge bruker lang tid på å bli kjent. Men at begge ønsket å utforske mer enn vennskap på "intim" fronten. Å at det ville fra nå være mulig uten at den ene misforstår den andre. Vi ble enig om åpenhet underveis. Veldig mange jenter spiller på forelskelse følelsen etter sex. Det er ikke ekte kjærlighet. Men edorfiner etter et samleie...been  there done that! To fast!

Det er vel værdt et forsøk? 

Jeg spurte han Rett ut om han allerede nå visste at han aldri ville noe mer men kunne tenke seg et intimt forhold eller om han følte det kanskje kunne bli noe etterhvert......

Han valgte det siste. Kan godt hende jeg lurer meg selv inn i noe nå.  At han er en snik player. Men for å være ærlig tviler jeg på det. Men man kan jo ta så feil. Men da får jeg ta det som det kommer. Kan ikke la det gro mose på meg og aldri tørre noe! 

Skrevet (endret)

.

Endret av glidemiddel
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i 6 måneder,og hn har fortsatt ikke kysset meg bare gir meg klem når vi treffes og tar farvel.Må legge til at vi ikke har møtt hverandre så ofte og kun ute blant folk.Men likevel....begynner å bli litt lei.Og lurer på om han egentlig liker meg.

Anonymkode: 863b3...a28

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en fyr i 6 måneder,og hn har fortsatt ikke kysset meg bare gir meg klem når vi treffes og tar farvel.Må legge til at vi ikke har møtt hverandre så ofte og kun ute blant folk.Men likevel....begynner å bli litt lei.Og lurer på om han egentlig liker meg.

Anonymkode: 863b3...a28

Hadde syntes det var rart selv.  Synes jo det var merkelig i mitt tilfelle å det var bare seks uker!

Skrevet

En snikplayer hadde neppe ventet i over seks uker! Jeg tror du kan slippe ned forsvarsverket og bare ta det som det kommer. Han er muligens mer redd for å bli såret enn han gir uttrykk for, i tillegg til at han ikke er sikker på hvor godt du liker han. Hvis du vil mer, synes jeg du skal vise det masse, så han blir trygg. Muligeheten for at du får deg en skikkelig bra mann her er stor! Og når han først er trygg så kan det godt hende han er det motsatte av forsiktig! Lykke til!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Ulla Ullsokk skrev:

En snikplayer hadde neppe ventet i over seks uker! Jeg tror du kan slippe ned forsvarsverket og bare ta det som det kommer. Han er muligens mer redd for å bli såret enn han gir uttrykk for, i tillegg til at han ikke er sikker på hvor godt du liker han. Hvis du vil mer, synes jeg du skal vise det masse, så han blir trygg. Muligeheten for at du får deg en skikkelig bra mann her er stor! Og når han først er trygg så kan det godt hende han er det motsatte av forsiktig! Lykke til!

Takk for oppmuntrende svar. For det var det. Jeg er ganske sikker på at han ikke er en snik player ja når jeg kjenner godt etter. Som du sier han hadde neppe brukt denne tiden på meg i det hele tatt om han ikke likte meg å er interessert. Men du vet vi jenter kan fort lage oss historier å lure oss til å tro at menn er bedre enn de er. Men føler jeg har en realistisk oversikt over denne situasjonen. 

Han har mange sider ved seg som tilsier at han ikke er "ute etter en ting" 

Jeg føler meg trygg til en åpning for å kysse etc (hvis kjemien er der) her å har gitt han grønt lys så nå er det jo bare for oss to å hoppe i det. Virket som han ventet på min tillatelse. Vi har allerede en ny ordentlig date. Så vi får se da. Jeg er helt med på å fortsette å ha det kos med han i en ganske lang periode før jeg nok vil inn å lure igjen på "hvor er vi nå" 

Jeg personlig trenger tid. Å jeg tror jeg har funnet den perfekte mannen å bruke tid med :)

Jeg er veldig fornøyd å føler meg trygg! Å min mage SKRIKER når Jeg ikke er det!

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Liljano skrev:

Takk for oppmuntrende svar. For det var det. Jeg er ganske sikker på at han ikke er en snik player ja når jeg kjenner godt etter. Som du sier han hadde neppe brukt denne tiden på meg i det hele tatt om han ikke likte meg å er interessert. Men du vet vi jenter kan fort lage oss historier å lure oss til å tro at menn er bedre enn de er. Men føler jeg har en realistisk oversikt over denne situasjonen. 

Han har mange sider ved seg som tilsier at han ikke er "ute etter en ting" 

Jeg føler meg trygg til en åpning for å kysse etc (hvis kjemien er der) her å har gitt han grønt lys så nå er det jo bare for oss to å hoppe i det. Virket som han ventet på min tillatelse. Vi har allerede en ny ordentlig date. Så vi får se da. Jeg er helt med på å fortsette å ha det kos med han i en ganske lang periode før jeg nok vil inn å lure igjen på "hvor er vi nå" 

Jeg personlig trenger tid. Å jeg tror jeg har funnet den perfekte mannen å bruke tid med :)

Jeg er veldig fornøyd å føler meg trygg! Å min mage SKRIKER når Jeg ikke er det!

Hadde han vært ute etter EN ting hadde han prøvd seg for leeeeengst! Tror dette blir bra, jeg!

• Liker 1
Skrevet

Ja blir spennede dette her :fnise:

Skrevet

Så moro, så spennende og så skummelt! :rolleyes:

Jeg er delvis i samme sko som deg, men her har dte bare gått 3 uker, og jeg er allerede frustrert! Jeg tenker at det får gå veien i det tempoet det gjør, men kjenner at jeg savner litt initiativ fra den andre.

Ikke lett når begge to er litt "sjenerte" eller redde for å tråkke over noen grenser og støte den andre bort!

Masse lykke til !!! :bolledeig:

Skrevet
23 minutter siden, Vilali skrev:

Så moro, så spennende og så skummelt! :rolleyes:

Jeg er delvis i samme sko som deg, men her har dte bare gått 3 uker, og jeg er allerede frustrert! Jeg tenker at det får gå veien i det tempoet det gjør, men kjenner at jeg savner litt initiativ fra den andre.

Ikke lett når begge to er litt "sjenerte" eller redde for å tråkke over noen grenser og støte den andre bort!

Masse lykke til !!! :bolledeig:

Føler med det!!

Nå som jeg sitter i uke 6 haha kan jeg si at uke 3 var nesten uutholdelig. Men roen snek seg på når han fortsatt viste interesse til tross for at jeg ikke automatisk gav den delen til han. Jo mer han kom til meg for meg og ikke sex jo tryggere føler jeg meg. Men nå vil jeg selv ha en forandring.  Han er foresten SMOKING!!! ELSKER utseende hans!!

Så gi det litt tid til. Håper det faller naturlig etterhvert for deg. Tålmodighet prøve i allefall. 

Det jeg tenker litt på er at han sier på en pen måte at han egentlig bare vil ha et seksuelt forhold...

Men så må jeg dra meg baklengs inn i fuglekassa igjen for hvordan kan jeg påstå det. Fyren har verken nevnt eller prøvd seg på sex. Ville vært urettferdig for han å gi han negativ creds uten at noe har skjedd. 

Jeg får ta tiden i hjelp. Om det nærmere sommeren ikke enda er noe sterke følelser så får jeg revurdere det. Han ville mer en gjerne fortsette der vi er nå men også kysse meg.......så vi får se neste gang vi møtes 

Spennde, vanskelig og skummelt som pokker!!!!

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om jeg får noe svar med å skrive her inne igjen eller om jeg bør lage en ny tråd. 

Men ting har gått ganske okey her. Dagen etter besøket og praten sendte han en mld på egen oppfordring og det ble en del mld gjennom dagen. Hygglige mld  Alt virket fint å jeg følte at vi hadde løsnet stemningen enda mer mellom oss på en bra måte. Dagen etter det altså Lørdag hørte jeg ingenting fra han. Men sønnen feiret bursdagen sin så det er helt greit for meg. Jeg skrev heller en mld på kvelden hvor jeg håpet dagen giķk fint og at sønnen hans hadde hatt en fin dag. Han pleier alltid å svare så jeg synes det er litt rart at han ikke enda har svart kl er jo 13 på dagen. Jeg regner faktisk med at det kommer en mld i løpet av dagen. Jeg kan ikke skjønne noe annet.  Men redsel  for at han skal være lik min eks å tulle med hodet mitt sniker seg jo på......

Hva mener dere? Er det noe tegn på mindplaying fra hans side eller er det ikke noe å bry seg om enda? Etter en rar barndom og et stygt forhold vet jeg ikke selv hva som er normalt alltid......

PS magen stresser ikke men hjernen jobber hardt  med på forberede meg på det værste 

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke var et direkte spm i meldingen ("Har dere hatt det kjekt i dag?" kontra "Håper dere har hatt det kjekt i dag!") så er det jo ikke så mye å svare på, kanskje det har gått litt i glemmeboken?

Når det gjelder den kyssingen, man kan ikke utnytte en av disse lange klemmene da? Om det blir snakk om klemming på meldinger, spør "Hva med litt klining også? :) )

Anonymkode: 96f61...6d5

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det ikke var et direkte spm i meldingen ("Har dere hatt det kjekt i dag?" kontra "Håper dere har hatt det kjekt i dag!") så er det jo ikke så mye å svare på, kanskje det har gått litt i glemmeboken?

Når det gjelder den kyssingen, man kan ikke utnytte en av disse lange klemmene da? Om det blir snakk om klemming på meldinger, spør "Hva med litt klining også? :) )

Hehe ja vi har på en måte avtalt at vi er klare nå for å gå over til klinings. Tror han har skjønt at jeg kommer fra et vanskelig forhold å er litt forsiktig. så det var godt å få snakket om det. 

Var ikke noe spm i meldingen å har tenkt på det som du sier glemme boka! Men kan man glemme ei jente man liker i 2 dager?

AnonymBruker
Skrevet

Han har nok ikke glemt deg, men kanskje han ikke har så mye på hjertet eller noe fornuftig å skrive til deg? Eller har vært opptatt med andre ting enn å vri hodet sitt på "hva kan jeg skrive uten å virke needy og teit"

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har nok ikke glemt deg, men kanskje han ikke har så mye på hjertet eller noe fornuftig å skrive til deg? Eller har vært opptatt med andre ting enn å vri hodet sitt på "hva kan jeg skrive uten å virke needy og teit"

Det er så dumt å alltid skrive needy, det er ikke alltid det det handler om om det var meg du refererte til

Men ja han er sikkert opptatt.................

Skrevet

Godt at magefølelsen fortsatt er god da. Hodet har en tendens til å overtenke og overanalysere... 

Har du hørt fra han etter du skrev før i dag da, har du tatt mer kontakt siden i går kveld?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Polly Ester skrev:

Godt at magefølelsen fortsatt er god da. Hodet har en tendens til å overtenke og overanalysere... 

Har du hørt fra han etter du skrev før i dag da, har du tatt mer kontakt siden i går kveld?

Ja magen er merkelig nok rolig. Men begynte faktiks å gråte når jeg skjønte at det er 2 døgn siden han skrev her jeg satt å så serier. Lurer på om jeg kan ha litt følelser for han. Men har roet meg igjen nå. Ble ikke hysterisk gråt men bare lei meg. Hmmm 

Jeg skrev sist i går. Ikke noe i dag  å det er enda helt stille fra han......må nok høre med han om noen dager om hva greia er om det enda er stille da. Men forbereder meg på at det er over.....for dette virker litt rart til å være han!

Skrevet

Å der tikket en liten melding inn med "unnskyld for at jeg svarer så sent" til og med!

happy girl <3

• Liker 1
Skrevet

:sol:

Dette er nok en bra mann. Og magefølelsen din har nok rett. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...