Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 (endret) Vet virkelig ikke hvordan jeg skal fatte meg i korthet. Men jeg skal prøve. De siste 5 ukene har jeg "datet" en mann. Han er en felles bekjent av noen foreldre til min datters venninne. Så når jeg traff han tinder å han spurte om kaffe sa jeg ja. Allerede første date overrasket han. Han var rolig. Vi snakket om normale ting som skole, jobb, barna, situasjoner og praten fløt godt. Ingen avhørsteknikk. Jeg synes det er ukomfortabelt å fortelle alle detaljer på første date. I mine øyne blir man kjent over tid ikke på fem minutter. Vi gikk så å spiste lunsj sammen. Å imens jeg var på do betalte han regningen. Snakk om gentleman. Etter 3 timer dro vi hver til vårt. Men sendte masse mld. Ikke lenge etter hang vi sammen igjen å det har blitt en del turer. Spontane sånn "hey blir du med å går tur". Han skrev stort sett mld først men også jeg. Så kom den kvelden ham gav meg en ekstra lang god klem. Så snakket han videre om de klemmene på mld å at han ville gjerne klemme meg mer osv. Jeg ble super glad men fortvilelsen ble stor når jeg ikke hørte noe hele dagen etter på og natta mld plutselig uteble. Jeg har vært i et ekstermt forhold før han her, hvor en standard var å gi gi gi for så å bli helt stille å gjøre meg mega desperat. For eksen min var det en morsom lek (mye mer til den historien) men det har gjort meg ekstrem usikker. Så jeg ente opp med så til denne nye mannen på en mld (vi snakker ikke i tlf) at jeg måtte ta ting litt med ro men ville absolutt ikke avslutte med han osv. Det ble en del gode ord til han fordi det var ikke han jeg var usikker på men min evne til å takle sånne ting pga dårlige opplevelser. Han tok det veldig fint å gav meg nr sitt hvis det noen gang var nødvendig for å ta en prat. Da var han der i følge seg selv. Naturligvis ble han litt laber uka etter men jeg sto på mitt å opprettholdte kontakten. Så løsnet det å vi har møttes litt i ettertid. Den ene turen var en kveldstur hvor han tok meg til et utkikkstårn i skogen. Det var magisk å se byens lys i mørket og månen som skinner. Jeg romantiserer jo dette. Så klart. Men er fortsatt usikker på om han ser på meg som noe romantisk. For tingen er at mannen har ikke gitt meg ET kyss!! Forrige gang vi møttes spurte jeg han om vi skulle finne på noe. Det var et hint om annet enn tur. Det hele ble litt merkelig. Vi spiste indisk. Jeg ville betale (hadde planlagt å betale) det var uaktuelt å han brukte 800 kr på en date JEG hadde bedt han på. Vi så en tre TIMERS lang film sammen i sofaen uten noe nærkontakt. Mld var søte når han dro men han ønsket seg en skravle date neste gang uten tv! Jeg ble litt redd for at han synes jeg er for kjedelig? Vet dum tanke.... Jeg har bedt han til meg på hjemmelaget mat neste gang fordi jeg ikke klarer tanken på at han skal betale hver gang. Men ikke avtalt tid enda.han var veldig positiv. Han er relativt stille på mld igjen nå så når jeg fikk barnefri nå på torsdag spurte jeg bare rett ut om han fortsatt er interessert i å møtes sånn i hverdagen. Det var han tydeligvis å vi har nå en sushi date pluss lage middag date. Så jeg er forvirret. Han sier ja til å møtes. Typ "ja det synes jeg virker kjempe koselig " eller "ha helt klart" Men han er så avbalansert på mld, opprettholder ikke en samtale om ikke jeg kjører på og har IKKE kysset meg!!! Ikke spør han noe om meg heller!! Jeg er redd for at han leker med hjernen min slik som eksen!!! Så spm er om noen har har noen kloke råd!!! Bør jeg slappe av eller er han litt skummel???? Kanskje rart spm. Men jeg er ekstra på vakt pga det forrige forholdet mitt..... På forhånd takk <3 <3 Endret 2. mars 2016 av Liljano
Polly Ester Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Kan det hende at han rett og slett syns at dere har blitt gode venner og ikke ønsker noe mer enn det? Evt. kan det være at han ønsker å ta det veldig rolig lenge. Kanksje han også er redd for å skremme deg. Trenger ikke ha noe med "lek med hjernen" din i det hele tatt. Han virker jo superkoselig og generøs. 8
Gjest Leonardo Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Han har lyst, men tør ikke. Garantert. Neste gang dere er sammen så gjør du en av to: 1) Du kysser han. 2) Du spør han: Har du lyst å kysse meg? Suksess.
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Kan det hende at han rett og slett syns at dere har blitt gode venner og ikke ønsker noe mer enn det? Evt. kan det være at han ønsker å ta det veldig rolig lenge. Kanksje han også er redd for å skremme deg. Trenger ikke ha noe med "lek med hjernen" din i det hele tatt. Han virker jo superkoselig og generøs. Når han drar hjem er det akkurat som alt han ikke fikk til når han var med meg kommer på mld. Typ klemme meg mer. Koser seg med meg . Osv. Også blir det stille. Så øker det til neste møte å samme greia. Nesten så ham blir flau. Jeg forstår at det kanskje ikke er å leke med meg men jeg blir ganske redd når det er så gjentagende. Å ja han er virkelig generøs og koselig. Så om det er sånn ham er har jeg jo vært sykt heldig! !
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, Miss/usikker skrev: Kjære deg.. KYSS han du da vel? Teeenk om han sier neeeei. Så flaut
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, Leonardo skrev: Han har lyst, men tør ikke. Garantert. Neste gang dere er sammen så gjør du en av to: 1) Du kysser han. 2) Du spør han: Har du lyst å kysse meg? Suksess. Du garanterer???? 😊 Jeg skulle jo være så tøff på den indisk daten men var INGEN muligheter. Så ønsker å prøve igjen. Håper bare tegnene på at han er interessert er riktig lest?!?!
Polly Ester Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Han er muligens bare veldig sjenert, eller redd for å skremme deg bort. Hva svarer du når han sier at han ønsker å klemme deg og kose deg? Og om han sier nei om du prøver å kysse han... kanskje han tenker akkurat som deg? "Tenk om jeg prøver å kysse henne og så sier hun nei?!" Han er kanskje bare redd for å bli avvist. 2
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Polly Ester skrev: Han er muligens bare veldig sjenert, eller redd for å skremme deg bort. Hva svarer du når han sier at han ønsker å klemme deg og kose deg? Og om han sier nei om du prøver å kysse han... kanskje han tenker akkurat som deg? "Tenk om jeg prøver å kysse henne og så sier hun nei?!" Han er kanskje bare redd for å bli avvist. Ja har tenkt litt på det at jeg sendte jo den mld om at jeg trengte tid og rolig osv å da hadde han bare nevnt klemming! ! Rart han enda er her i det hele tatt egentlig! Så det er logisk at han er nervøs ja! Jeg dør jo på meg. Vil gjerne prøve å kysse han i allefall! !aldri møtt noen som bruker så lang tid!
Gjest Leonardo Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Liljano skrev: Jeg skulle jo være så tøff på den indisk daten men var INGEN muligheter. Så ønsker å prøve igjen. Kan hende han tenkte nettopp det samme. Når man har gått så lenge uten at noe skjer, så kan det gjerne føles både unaturlig og enda mer skremmende å plutselig skulle kysse noen. Det er derfor jeg liker å etablere fysisk kontakt mellom meg og de jeg treffer ASAP og som regel kysse på første date. Men det er nå en annen sak. Uansett, menn har ikke en tendens til å 'date' kvinner som venner. Det er typisk noe kvinner kan gjøre. Så ja, jeg føler meg temmelig sikker på at dette er i boks og hvis ikke så får du i det minste en avklaring på hvor dere står om du gjør et fremstøt.
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #11 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Leonardo skrev: Kan hende han tenkte nettopp det samme. Når man har gått så lenge uten at noe skjer, så kan det gjerne føles både unaturlig og enda mer skremmende å plutselig skulle kysse noen. Det er derfor jeg liker å etablere fysisk kontakt mellom meg og de jeg treffer ASAP og som regel kysse på første date. Men det er nå en annen sak. Uansett, menn har ikke en tendens til å 'date' kvinner som venner. Det er typisk noe kvinner kan gjøre. Så ja, jeg føler meg temmelig sikker på at dette er i boks og hvis ikke så får du i det minste en avklaring på hvor dere står om du gjør et fremstøt. Okii. So tomorrow its kissing time! Jeg litt en plan. Jeg vet at han har gledet seg til the vikings skulle komme ut. Å jeg følger jo også med så tenkte å skaff emeg hbo abbo. Vi har allerede avtalt sushi. Jeg har LYST å spørre om han vil sitte i prinsesse senga mi (vi kaller den det for den er ny og høy) å se på tven på rommet. Men er så redd for at det er KLEINT!!!! Da kommer vi i allefall litt nærmere enn den dumme sofaen........hva tror du?? Jeg vet at han synes jeg er fin det ser du på hele han å han stammer det frem flere ganger å gir meg de sykeste klemmene!
Polly Ester Skrevet 2. mars 2016 #12 Skrevet 2. mars 2016 Han skriver at han vil kose og klemme. Han klemmer deg. Han stammer. Han spanderer på deg. Du er også sikkert sånn at når man liker noen spesielt godt så blir man litt fomlete og sånn? Det høres ut som det er det han gjør. Syns det virker ganske åpenbart at han er interessert ut i fra alt du har skrevet her. Tvi-tvi i morgen. 3
Gjest Leonardo Skrevet 2. mars 2016 #13 Skrevet 2. mars 2016 Jeg hadde i hvert fall IKKE sagt nei om en jente spurte meg om jeg ville bli med inn på soverommet hennes. Lol! Hadde vært over hele henne som en billig dress. Det er ikke noe problem å sitte skulder mot skulder eller legge hendene rundt hverandre i en sofa heller. Vis han at du vil ha kroppskontakt, så følger han nok etter. Uansett, seng eller sofa, så går nok dette fint.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #14 Skrevet 2. mars 2016 Når det er så mye usikkerhet og sjenerthet fra begge sider her så kan det hende at sofaen er et greit sted å begynne. Kan bli litt stort prestasjonspress i senga første gangen dere i det hele tatt skal gå fra kosing til kyssing, eller? Anonymkode: 1ad79...94a 2
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #15 Skrevet 2. mars 2016 Hahhaha blir rød i toppen bare med tanken på det dere sier. Krysser fingrene for meg selv i morgen hahaha uff..... Må bare påpeke igjen at jeg har møtt en ekstrem slem man før dette så jeg føler meg veldig paranoid. Ser jo når jeg leser at dette nok er helt ufarlig......haha 1
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #16 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når det er så mye usikkerhet og sjenerthet fra begge sider her så kan det hende at sofaen er et greit sted å begynne. Kan bli litt stort prestasjonspress i senga første gangen dere i det hele tatt skal gå fra kosing til kyssing, eller? Anonymkode: 1ad79...94a Hahaha ja kanskje det.men Sittet mye i den sofaen nå uten at ser skjer noe........
guttemann Skrevet 2. mars 2016 #17 Skrevet 2. mars 2016 Ikke rart han ikke har tatt initiativ til å kysse deg, når du i og for seg har sagt han går for fort frem etter at alt dere har gjort er å klemme. Denne situasjonen har du skapt, og da er det du som må ta ansvar for å endre den også. Kyss ham. 8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #18 Skrevet 2. mars 2016 Jeg er en fyr som kunne blitt beskrevet som han du dater TS. Altså, jeg er sjenert og vil ikke gå for fort frem. Det riktige her er at du tar initiativ. Du må gå for kysset. Men et videre oppfølgingsspørsmål, er det greit at gutter/menn som dere damer om å få lov å kysse dere? Anonymkode: aa2f1...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #19 Skrevet 2. mars 2016 *** spør dere damer om få lov å kysse dere (skal det stå over). Anonymkode: aa2f1...6cc
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #20 Skrevet 2. mars 2016 22 minutter siden, guttemann skrev: Ikke rart han ikke har tatt initiativ til å kysse deg, når du i og for seg har sagt han går for fort frem etter at alt dere har gjort er å klemme. Denne situasjonen har du skapt, og da er det du som må ta ansvar for å endre den også. Kyss ham. Takk for spark i rumpa. Skal ta mot til meg i morgen!! Men jeg sa IKKE at han gikk fort frem men at jeg kom til å trenge tid. (Teiteste en dame kan finne på å si men i dette tilfellet kom jeg ikke unna) men ser at det går for det samme. Så ja jeg skal HELT klart prøve å kysse han!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå