AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #61 Skrevet 6. mars 2016 Jenter er mer interessert i oppmerksomheten enn selve mannen tror jeg mesteparten av tiden. Dette er også mye av grunnen til at de har mange beilere. Anonymkode: 3c4df...f07 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #62 Skrevet 6. mars 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste kvinnfolk har beilere ..dem som er ca gjennomsnittelig pene ihvertfall i snitt 2-5 alt etter. Det er jo det som gjør at de aldri trenger å ta noe initiativ eller noenting...er man som mann litt sjenert og tilbakeholden så har man liten sjanse for å nå frem. Det sliter ihvertfall jeg med som mannfolk. Anonymkode: 3c4df...f07 Det er ikke sant. Jeg har aldri hatt mange beilere, selv om folk sier jeg ser bra ut. "Ja, du kan jo få hvem du vil," har noen sagt. Men sannheten er at jeg får veldig lite oppmerksomhet. Anonymkode: 1ed05...097
Cata Skrevet 6. mars 2016 #63 Skrevet 6. mars 2016 Nope, jeg har aldri hatt beiler(e). Eller, det er ikke helt sant, for når jeg teller etter har jeg vel hatt 3-4 stykker fordelt på noen tiår. 2 av dem da jeg var i 20 årene og et par da jeg kom i førtiårene. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #64 Skrevet 6. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sant. Jeg har aldri hatt mange beilere, selv om folk sier jeg ser bra ut. "Ja, du kan jo få hvem du vil," har noen sagt. Men sannheten er at jeg får veldig lite oppmerksomhet. Anonymkode: 1ed05...097 Det finnes selvsagt unntak ...men jeg tror ikke du skal legge deg til den vanen heller. Da blir du avhengig av oppmerksomheten bare. Som jeg sa i innlegget over så er dere egentlig ikke interessert i menn - bare oppmerksomheten og bekreftelsene. Anonymkode: 3c4df...f07
Petra75 Skrevet 6. mars 2016 #65 Skrevet 6. mars 2016 (endret) Skjønner nå at jeg ser ut som et takras og har personlighet som et kneippbrød, for jeg har aldri hatt beilere etter meg. Bortsett fra et par stk, men de har vært gift. Går og graver meg ned. Endret 6. mars 2016 av Petra75
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #66 Skrevet 6. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sant. Jeg har aldri hatt mange beilere, selv om folk sier jeg ser bra ut. "Ja, du kan jo få hvem du vil," har noen sagt. Men sannheten er at jeg får veldig lite oppmerksomhet. Anonymkode: 1ed05...097 Samme her, jeg tenker bare at jeg ikke har den utstrålingen menn følger etter Anonymkode: 06bad...c21
Summers Skrevet 6. mars 2016 #67 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, Petra75 skrev: Skjønner nå at jeg ser ut som et takras og har personlighet som et kneippbrød, for jeg har aldri hatt beilere etter meg. Bortsett fra et par stk, men de har vært gift. Går og graver meg ned. De bør vel telle de også selv om de er gift. Er jo ikke sikkert beilerne er ute etter noe forhold selv om de er single. 1
waco Skrevet 6. mars 2016 #68 Skrevet 6. mars 2016 Den 1.3.2016 at 22.31, AnonymBruker skrev: Jeg lurer også på dette, jeg er alenemor og har til enhver tid hatt rundt 7-10 menn som har drevet å tatt kontakt i hytt og pine for å invitere på middag osv osv. Når jeg som alenemor (og jeg er ikke Linni Meister liksom) har dette uten å gjøre en dritt for å få det, lurer jeg på hvordan det står til med de barnløse virkelig vakre damene der ute. Enten så ser disse mennene på meg som et potensielt enkelt ligg (det er lov å drømme) eller så må de være veldig uattraktive. Ikke vet jeg. Anonymkode: bd4cb...541 alenemødre er de aller enkleste liggene man kan få tak i spør du meg. Det er en grunn til at det er så mange alenemødre for tiden.
smilo Skrevet 6. mars 2016 #69 Skrevet 6. mars 2016 Det har jeg aldri hatt, men det er mulig jeg er for gammel i denne sammenhengen.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #70 Skrevet 6. mars 2016 Den 1. mars 2016 at 22.26, AnonymBruker skrev: Da sier de at alle normale jenter har såkalte "beilere", og at det må være tilfeldighet/dårlig eksponering i sosiale medier som gjør at jeg ikke får det. Jeg ser på meg selv som helt vanlig pen ++. Hvorfor har jeg ikke beilere? Ser menn på meg som uoppnåelig? Anonymkode: 55bef...ec5 Hvorfor tror du ikke på venninnene dine? De sier du ikke får oppmerksomhet pga dårlig eksponering, mens du selv antar at det skyldes at menn oppfatter deg som uoppnåelig. Ser du virkelig ikke denne glipen i deres virkelighetsoppfatning? Ja, jeg tror det er veldig vanlig å ha beilere all den tid man eksponerer seg irl eller online. Anonymkode: 461f2...391 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #71 Skrevet 6. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sant. Jeg har aldri hatt mange beilere, selv om folk sier jeg ser bra ut. "Ja, du kan jo få hvem du vil," har noen sagt. Men sannheten er at jeg får veldig lite oppmerksomhet. Anonymkode: 1ed05...097 Det dreier seg ikke om utseende i det hele tatt, men om eksponering, godt humør, at man fremstår som snill, dvs heller gi ros enn å latterliggjøre. Er man i tillegg kvinne...vips er man en uimotståelig honningkrukke. Anonymkode: 461f2...391
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #72 Skrevet 6. mars 2016 Den 2. mars 2016 at 20.55, cheshirecat skrev: Flørting synes jeg er innafor, så lenge det er uskyldig og begge veit hvor landet ligger. Men "beiling" (altså at en går på gress for den andre over lengre tid) - synes jeg ikke er spesielt bra for noen av partene, og det er merkelig at så mange her inne gladelig forteller at de får økt selvtillit og synes det er bare kos og stas, når de vet at det er noen som går rundt med romantiske følelser for dem, som de har ingen intensjoner eller tanker om å gjengjelde.. Men jaja, Whatever floats your boat.... Jeg tenker nok på beilere som verken flørt eller romantikk, mer som noen som med (u)jevne mellomrom slenger ut peilere for å stadig holde tritt med andre menneskers romantiske status slik at de kan slå til dersom sjansen byr seg. De ville nok takket ja, men jeg tror ikke de gråter seg i søvn uten. Med andre ord; ikke særskilt romantisk, heller ikke særskilt flatterende, og dermed null dårlig samvittighet Anonymkode: 461f2...391
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå