Gjest Sheelagh Skrevet 1. mars 2016 #21 Skrevet 1. mars 2016 Tror aldri jeg har hatt en eneste beiler, visste ikke at det stod SÅ dårlig til med utseendet
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #22 Skrevet 2. mars 2016 Jeg har alltid hatt gutter og menn som har sendt meldinger og tatt kontakt på Facebook etter jeg har truffet en og annen ute på byen eller fjellet. Men de fleste er jo menn jeg ikke har lyst å være sammen med. Det er en fin trøst når man er singel og få den bekreftelsen når man ikke har en mann hjemme som gjør det. Men for et par måneder siden bestemte jeg meg for å slutte å ha kontakt med alle disse. Det blir uansett aldri noe mer mellom oss og den bekreftelsen er ikke den man ønsker. Nå har jeg ingen beilere og ser etter en mann jeg kan blir forelsket i og dele livet med Anonymkode: 32065...29c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #23 Skrevet 2. mars 2016 Nei, jeg har ingen. Har kanskje hatt en, men det var en smått sprø mann som var 20 år eldre enn meg. Ser ikke så bra ut og blir ikke kjent med så veldig mange nye. Også er jeg et stykke inn i 30-åra. Anonymkode: a7bbc...a1e
Gjest *kokos* Skrevet 2. mars 2016 #24 Skrevet 2. mars 2016 Jeg har ikke hatt beilere siden ungdomsskolen. Aldri blitt sjekket opp av ukjente på byen, og trodde lenge at det betydde at jeg ikke var særlig pen. ...Helt til at en herlig frittalende venninne kunne fortelle meg at jeg rett og slett ikke framstod som særlig interessert/tilgjengelig ute blant folk! Da jeg endret innstilling fikk jeg plutselig mer oppmerksomhet.
Helena83 Skrevet 2. mars 2016 #26 Skrevet 2. mars 2016 Jeg hadde det før når jeg var yngre. Da var det godt med en slags bekreftelse på at noen likte meg og det ga meg selvtillit. Nå synes egentlig det er ganske slitsomt å ha menn som er interessert i meg, når jeg ikke er det tilbake. Så det gjør meg ingenting at jeg ikke har det nå. Men nå har jeg vært i forhold stort sett de siste 10 årene og da
Gjest hockeyfrue Skrevet 2. mars 2016 #27 Skrevet 2. mars 2016 Til tross for at jeg har samboer har jeg til enhver tid flere beilere. Jeg tror det har mer med personligheten min å gjøre enn utseendet mitt. Jeg er veldig utadvendt og er hyggelig mot alle, og flere har nok trodd at jeg er interessert i dem uten at jeg er det. Får ofte høre at jeg har en positiv og fin utstråling, og jeg tror nok jeg scorer flere poeng på det enn på selve utseendet mitt. Jeg har en veldig pen venninne som sjelden får oppmerksomhet fra menn på byen f.eks, og det er fordi hun lyser utilgjengelig og uinteressert.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #28 Skrevet 2. mars 2016 56 minutter siden, hockeyfrue skrev: Til tross for at jeg har samboer har jeg til enhver tid flere beilere. Jeg tror det har mer med personligheten min å gjøre enn utseendet mitt. Jeg er veldig utadvendt og er hyggelig mot alle, og flere har nok trodd at jeg er interessert i dem uten at jeg er det. Får ofte høre at jeg har en positiv og fin utstråling, og jeg tror nok jeg scorer flere poeng på det enn på selve utseendet mitt. Jeg har en veldig pen venninne som sjelden får oppmerksomhet fra menn på byen f.eks, og det er fordi hun lyser utilgjengelig og uinteressert. Du er bare en grå mus? Attraktive jenter har beilere, men mindre attraktive jenter sliter like mye som menn. Las si nesten like mye som menn. Men mindre attraktive jenter kan være et lett offer for kjekke menn på byen 0245 rett før stengetid. Anonymkode: a8da1...a09 1
Gjest hockeyfrue Skrevet 2. mars 2016 #29 Skrevet 2. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er bare en grå mus? Attraktive jenter har beilere, men mindre attraktive jenter sliter like mye som menn. Las si nesten like mye som menn. Men mindre attraktive jenter kan være et lett offer for kjekke menn på byen 0245 rett før stengetid. Anonymkode: a8da1...a09 Hæ? Jeg sa aldri at jeg var en grå mus, bare at utstrålingen kan spille en stor rolle. Poenget mitt var at man trenger ikke nødvendigvis å være mindre attraktiv fordi man ikke har beilere, men at det rett og slett kan være at man utstråler utilgjengelighet.
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. mars 2016 #30 Skrevet 2. mars 2016 Jeg har også hele tiden mange beilere som sender meldinger, ber meg på date, legger meg til som venn. Til og med når jeg har kjæreste har jeg det. Tror det er vanlig at menn tar kontakt med kvinner på sosiale medier og viser interesse
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #31 Skrevet 2. mars 2016 Jeg pleier ikke å ha det. Har vært singel hele livet og er det man kaller "grå mus" i tillegg til at jeg er stille og innadvendt. Jeg har venninner som er veldig pene og blant de som også er utadvendte og sosiale, er det nok vanlig med mange beilere. Særlig på sosiale medier, har jeg inntrykk av. Anonymkode: 61cc1...941 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #32 Skrevet 2. mars 2016 Jeg har som regel alltid flere beilere, 2-5 stk til en hver tid vil jeg si. Det hjelper litt på selvtilliten, selvom jeg ikke er interessert i dem. Anonymkode: c5d2c...5bc 1
annebanane Skrevet 2. mars 2016 #33 Skrevet 2. mars 2016 (endret) Haha, nei. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #34 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har som regel alltid flere beilere, 2-5 stk til en hver tid vil jeg si. Det hjelper litt på selvtilliten, selvom jeg ikke er interessert i dem. Anonymkode: c5d2c...5bc Kommer det ikke litt an på hvem de er engang? Jeg har det litt sånn, at hvis menn som er skikkelig " " liksom legger an på meg så føler jeg meg bare litt.. dårlig? Tror de virkelig de har sjans liksom. Er jeg ikke bedre enn som så? Ingen andre som tenker sånn? Anonymkode: ea4a5...4c2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #35 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kommer det ikke litt an på hvem de er engang? Jeg har det litt sånn, at hvis menn som er skikkelig " " liksom legger an på meg så føler jeg meg bare litt.. dårlig? Tror de virkelig de har sjans liksom. Er jeg ikke bedre enn som så? Ingen andre som tenker sånn? Anonymkode: ea4a5...4c2 Jo... jeg gjør det, men jeg mener også at det er dårlig gjort av meg å tenke sånn, for da tenker jeg jo at jeg er mer verdt enn dem (noe jeg ikke er). Selvsagt, hvis de er rølpete, usunne, harry (typisk rånegutter som bor hjemme til de er 35) og vet det selv, uten å gidde å forbedre seg, har jeg ikke dårlig samvittighet, men det er da på grunn av at vi da har ulike verdier. Er det menn som havner litt lavere nede på "rangstigen" uten å kunne gjøre noe med det (psykiske/fysiske problemer, uheldige gener, uheldige situasjoner), som virkelig prøver å være den beste utgaven av seg selv, får jeg dårlig samvittighet over at jeg tenker sånn. Anonymkode: 93efa...585 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #37 Skrevet 2. mars 2016 Nei, aldri hatt det som jeg vet, som en skrev her en får ikke oppmerksomhet hvis ingen vet du eksisterer og som en annen skrev, om en virker utilgjengelig/uinteressert. Nå vokste jeg opp før mobiltelefon og facebook eksisterte, og jeg var vel over 20 år, før jeg hørte om at det var "vanlig" at jentene hadde hale (av gutter) nr vi var på by`n. Jeg var en sjenert jente, om jeg var småfull og full av liv og smil, så la jeg ikke merke til eventuelle blikk, og når jeg ikke var småfull, så fikk jeg "sitter du der å ser sur ut" Jeg tenkte alltid at folk måtte jo trodd jeg var gal om jeg satt å smilte for meg selv! Men ja, slik var det Anonymkode: 06bad...c21 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #38 Skrevet 2. mars 2016 Hm, jeg forstår ikke hva dere mener med beilere? Jeg er mann og har mange mannlige venner og bekjente, men har aldri hørt om noen som er aktive beilere Er dette blant tenåringer eller? Hvem er disse beilerne? Utenlandske menn? Fake fb kontoer? Innpåslitne mannlige kollegaer? Av og til føler jeg at det er veldige mange ulike kulturer i dette landet, men det er mulig jeg begynner å bli gammel og ikke helt følger med. Trodde det fremdeles var lange blikk som gjaldt her oppe i det kalde nord Anonymkode: 889fc...2c7 2
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #39 Skrevet 2. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo... jeg gjør det, men jeg mener også at det er dårlig gjort av meg å tenke sånn, for da tenker jeg jo at jeg er mer verdt enn dem (noe jeg ikke er). Selvsagt, hvis de er rølpete, usunne, harry (typisk rånegutter som bor hjemme til de er 35) og vet det selv, uten å gidde å forbedre seg, har jeg ikke dårlig samvittighet, men det er da på grunn av at vi da har ulike verdier. Er det menn som havner litt lavere nede på "rangstigen" uten å kunne gjøre noe med det (psykiske/fysiske problemer, uheldige gener, uheldige situasjoner), som virkelig prøver å være den beste utgaven av seg selv, får jeg dårlig samvittighet over at jeg tenker sånn. Anonymkode: 93efa...585 Ja, jeg får også dårlig samvittighet av å tenke dette. Derfor jeg skriver som AB Men må innrømme at jeg blir hundre ganger mer smigret om en kjekkas som kunne fått "hvem som helst" prøver seg, enn en ..ja... ikke kjekkas.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå