Dark Angelina Skrevet 2. mars 2016 #41 Skrevet 2. mars 2016 9 timer siden, hockeyfrue skrev: Til tross for at jeg har samboer har jeg til enhver tid flere beilere. Jeg tror det har mer med personligheten min å gjøre enn utseendet mitt. Jeg er veldig utadvendt og er hyggelig mot alle, og flere har nok trodd at jeg er interessert i dem uten at jeg er det. Får ofte høre at jeg har en positiv og fin utstråling, og jeg tror nok jeg scorer flere poeng på det enn på selve utseendet mitt. Jeg har en veldig pen venninne som sjelden får oppmerksomhet fra menn på byen f.eks, og det er fordi hun lyser utilgjengelig og uinteressert. Enig med den. Har et par som stadig vekk tar kontakt, og spesielt etter at jeg ble singel.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #42 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Dark Angelina skrev: Enig med den. Har et par som stadig vekk tar kontakt, og spesielt etter at jeg ble singel. Aha, så det er "utadvendt og hyggelig" det heter nå til dags Anonymkode: 889fc...2c7
Dark Angelina Skrevet 2. mars 2016 #43 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Aha, så det er "utadvendt og hyggelig" det heter nå til dags Anonymkode: 889fc...2c7 Jeg er jo det.. hehe Jeg er ikke interessert, og gir inntrykk for det, men ikke tydelig nok da virker det som... er for hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #44 Skrevet 2. mars 2016 Det er 5år siden jeg ble sammen med han som er mannen min og de jeg har datet før, tar stadig kontakt for å høre hvordan jeg har det eller om jeg er blitt singel. Noen av de er i forhold. Ellers er det andre menn som kontakter meg via Facebook selv om det står at jeg er gift. Ikke har jeg flashy-trashy bilder heller. Anonymkode: d38b5...92d
Fiberhusk Skrevet 2. mars 2016 #45 Skrevet 2. mars 2016 (endret) Over en periode på ca. 5-6 år hadde jeg to "beilere", men jeg var i forhold og brydde meg ikke om det. Den ene (som jeg kjente kortest av de to) gav til slutt opp og fant en annen, og den andre er nå samboeren min Vi ble kjent pga. felles interesser. Jeg er ikke en som er veldig sosialt aktiv, for å si det forsiktig. Endret 2. mars 2016 av Fiberhusk
Dark Angelina Skrevet 2. mars 2016 #46 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er 5år siden jeg ble sammen med han som er mannen min og de jeg har datet før, tar stadig kontakt for å høre hvordan jeg har det eller om jeg er blitt singel. Noen av de er i forhold. Ellers er det andre menn som kontakter meg via Facebook selv om det står at jeg er gift. Ikke har jeg flashy-trashy bilder heller. Anonymkode: d38b5...92d Jeg fikk ofte meldinger som "Hei, fortsatt sammen med *navn*? Er bare til å gi en lyd hvis det skjærer seg, så kan vi finne på noe" 4
Silfen Skrevet 2. mars 2016 #47 Skrevet 2. mars 2016 Det har vel kanskje litt med sosial omgangskrets å gjøre? Før da jeg var yngre og hadde venner så var det jo alltids noen innimellom. Men nå som jeg har verdens mest avstumpede sosiale liv så treffer jeg jo heller ingen som kunne tenkt seg å beile meg.
Gjest Raindrops Skrevet 2. mars 2016 #48 Skrevet 2. mars 2016 (endret) Jeg har forsåvidt beilere, men det er sjeldent det er stabilt over tid. Er jeg ikke interessert vet jeg det tidlig, og gjør det klart ganske umiddelbart. Ser ingen grunn til å dyrke kontakt med menn jeg ikke er eller kommer til å bli interessert i. Den slags bekreftelse har jeg ikke behov for nå lenger. Endret 2. mars 2016 av Raindrops
Gjest cheshirecat Skrevet 2. mars 2016 #49 Skrevet 2. mars 2016 Nei, ingen beilere her i gården. Kan godt flørte litt når det skulle passe seg sånn, men viser noen mer interesse enn det er det waste of time for alle parter så da er det clean and clear cut. Flørting synes jeg er innafor, så lenge det er uskyldig og begge veit hvor landet ligger. Men "beiling" (altså at en går på gress for den andre over lengre tid) - synes jeg ikke er spesielt bra for noen av partene, og det er merkelig at så mange her inne gladelig forteller at de får økt selvtillit og synes det er bare kos og stas, når de vet at det er noen som går rundt med romantiske følelser for dem, som de har ingen intensjoner eller tanker om å gjengjelde.. Men jaja, Whatever floats your boat....
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #50 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Dark Angelina skrev: Jeg fikk ofte meldinger som "Hei, fortsatt sammen med *navn*? Er bare til å gi en lyd hvis det skjærer seg, så kan vi finne på noe" Ja, jeg får noe lignende fortsatt. Og det er ikke akkurat unge gutter det er snakk om, men voksne menn i 30 årene. Jeg har bare vært ærlig overfor dem om at jeg er gift og samtidig fortelle mannen min om situasjonen. Han er heldigvis ikke sjalu av seg😊 Anonymkode: d38b5...92d
Dark Angelina Skrevet 2. mars 2016 #51 Skrevet 2. mars 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg får noe lignende fortsatt. Og det er ikke akkurat unge gutter det er snakk om, men voksne menn i 30 årene. Jeg har bare vært ærlig overfor dem om at jeg er gift og samtidig fortelle mannen min om situasjonen. Han er heldigvis ikke sjalu av seg😊 Anonymkode: d38b5...92d Det var det jeg også gjorde, sa ifra til daværende samboer om meldingene, og svarte tilbake at "ja, jeg er fortsatt sammen med *navn* og vi har det veldig fint sammen" Endret 2. mars 2016 av Dark Angelina
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. mars 2016 #52 Skrevet 2. mars 2016 Hvorfor føler dere at selvtilliten gror av det når dere ikke er interessert? Jeg føler ingenting jeg, bare sukker og tenker "ok", sier takk og håper de ikke fortsetter. Det er jo de man er interessert i som teller.
Summers Skrevet 3. mars 2016 #53 Skrevet 3. mars 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer det ikke litt an på hvem de er engang? Jeg har det litt sånn, at hvis menn som er skikkelig " " liksom legger an på meg så føler jeg meg bare litt.. dårlig? Tror de virkelig de har sjans liksom. Er jeg ikke bedre enn som så? Ingen andre som tenker sånn? Anonymkode: ea4a5...4c2 Hva legger du i pekefingeren?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #54 Skrevet 3. mars 2016 Jeg har ikke så ofte beilere. De skjønner nok at det ikke er noen sjans Anonymkode: 1ed05...097
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #55 Skrevet 3. mars 2016 Har stort sett en og annen idiot etter meg som ikke tar et hint, ja. Faktisk tar noen av de ikke klar tale heller De to gangene jeg har blitt singel har jeg blitt bombardert med invitasjoner til date, tur, filmkveld osv. Og jeg har ikke babe-kropp eller ser ut som Margot Robbie heller. Merkelige greier! Anonymkode: b9d52...445
Kristiansand123 Skrevet 3. mars 2016 #56 Skrevet 3. mars 2016 For meg er det hvertfall normalt. Jeg har hatt det siden jeg var tennåring.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #57 Skrevet 5. mars 2016 Den 1.3.2016 at 22.26, AnonymBruker skrev: Har to venninner som stadig får meldinger av menn på facebook, og ellers har et par menn etter seg som maser på dem og er tydelig intersserte. (Til og med fremmede.) Noen av disse er kjekke, mens noen andre er mindre kjekke. Venninnene mine interesserer seg imidlertid ikke for noen av dem. Da de snakket om dette sist, ymtet jeg frampå (etter å ha prøvd å spille "kul" lenge) at de var heldige som faktisk får oppmerksomhet fra menn, jeg får aldri slike meldinger, og har ingen "etter meg". Da sier de at alle normale jenter har såkalte "beilere", og at det må være tilfeldighet/dårlig eksponering i sosiale medier som gjør at jeg ikke får det. Jeg ser på meg selv som helt vanlig pen ++. Hvorfor har jeg ikke beilere? Ser menn på meg som uoppnåelig? Anonymkode: 55bef...ec5 De fleste kvinnfolk har beilere ..dem som er ca gjennomsnittelig pene ihvertfall i snitt 2-5 alt etter. Det er jo det som gjør at de aldri trenger å ta noe initiativ eller noenting...er man som mann litt sjenert og tilbakeholden så har man liten sjanse for å nå frem. Det sliter ihvertfall jeg med som mannfolk. Anonymkode: 3c4df...f07
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #58 Skrevet 6. mars 2016 Den 3.3.2016 at 18.17, Summers skrev: Hva legger du i pekefingeren? Jeg dummet meg ut ved å glemme å huke av AB da jeg fulgte opp den kommentaren, så jeg kan vel like gjerne skrive dette under brukernavn også Med " " mener jeg menn jeg synes er direkte uattraktive. Det kan være hvis de er (eksempelvis): eldre, rølpete, sosialt awkward, direkte udigge, altfor fulle osv osv osv
Gjest Fox Mulder Skrevet 6. mars 2016 #59 Skrevet 6. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste kvinnfolk har beilere ..dem som er ca gjennomsnittelig pene ihvertfall i snitt 2-5 alt etter. Det er jo det som gjør at de aldri trenger å ta noe initiativ eller noenting... Anonymkode: 3c4df...f07 sodamntrue
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå