AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Har to venninner som stadig får meldinger av menn på facebook, og ellers har et par menn etter seg som maser på dem og er tydelig intersserte. (Til og med fremmede.) Noen av disse er kjekke, mens noen andre er mindre kjekke. Venninnene mine interesserer seg imidlertid ikke for noen av dem. Da de snakket om dette sist, ymtet jeg frampå (etter å ha prøvd å spille "kul" lenge) at de var heldige som faktisk får oppmerksomhet fra menn, jeg får aldri slike meldinger, og har ingen "etter meg". Da sier de at alle normale jenter har såkalte "beilere", og at det må være tilfeldighet/dårlig eksponering i sosiale medier som gjør at jeg ikke får det. Jeg ser på meg selv som helt vanlig pen ++. Hvorfor har jeg ikke beilere? Ser menn på meg som uoppnåelig? Anonymkode: 55bef...ec5 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Jeg lurer også på dette, jeg er alenemor og har til enhver tid hatt rundt 7-10 menn som har drevet å tatt kontakt i hytt og pine for å invitere på middag osv osv. Når jeg som alenemor (og jeg er ikke Linni Meister liksom) har dette uten å gjøre en dritt for å få det, lurer jeg på hvordan det står til med de barnløse virkelig vakre damene der ute. Enten så ser disse mennene på meg som et potensielt enkelt ligg (det er lov å drømme) eller så må de være veldig uattraktive. Ikke vet jeg. Anonymkode: bd4cb...541
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har ingen. Mine venner som har det er ofte litt overhyggelige ovenfor folk de ikke kjenner så godt, jeg er mer stille og sjenert, tror nok det har en del å si. Anonymkode: b9321...d24 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen. Mine venner som har det er ofte litt overhyggelige ovenfor folk de ikke kjenner så godt, jeg er mer stille og sjenert, tror nok det har en del å si. Anonymkode: b9321...d24 Hva betyr det å være 'overhyggelig' ? Anonymkode: 79fad...26b
Gjest Hummels Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Sorry, men jeg leste: Har alle jenter bleier?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Jeg tror ikke jeg har noen beilere for øyeblikket. Eller, jeg har jo noen som dukker opp innimellom, men ikke sånn 5 forskjellige stykker til enhver tid, hele året. De jentene jeg kjenner som har mange beilere, er som regel mer utadvendte, er oftere ute på byen, aktive på sosiale medier (får sikkert noen beilere fra Insta, osv.) og blir generelt mer eksponert for menn. Jeg er ikke så veldig aktiv på sosiale medier og har hobbyer og fritidsinteresser der jeg ikke blir så ofte kjent med nye menn. Jeg tror kanskje mange også finner beilere fra Tinder. Det virker som mange av beilerne til mine venninner kommer fra nettdating og nettsjekking eller fra byen. Anonymkode: 93efa...585 2
Gjest incognita Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 Mitt inntrykk er at alle jenter som ser OK+ ut har mange etter seg ja.
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Nope, aldri hatt. Menn liker ikke meg har jeg innsett. Lurer på om jeg hadde hatt større suksess som mann hvis jeg skiftet kjønn. Eller hvis jeg var asiatisk. Alle asiatiske damer har jo kjæreste ser det ut til. Jeg kjenner INGEN asiatiske damer som er single.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #10 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har ikke noen eksponering på sosiale media utenom en facebookkonto jeg er lite aktiv på, og jeg har hele tiden noen som er interessert når jeg er singel. Jeg synes ikke det er noe viktig, for jeg vil jo ikke ha dem likevel og synes bare det er ubehagelig å avvise folk. Nå har jeg samboer og håper jeg aldri blir singel igjen Jeg er veldig blid og imøtekommende, så det har vel med det å gjøre. Kanskje du ikke er så utadvendt TS? Anonymkode: c1b12...1eb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #11 Skrevet 1. mars 2016 3 minutter siden, Carly-Chardonnay skrev: Nope, aldri hatt. Menn liker ikke meg har jeg innsett. Lurer på om jeg hadde hatt større suksess som mann hvis jeg skiftet kjønn. Eller hvis jeg var asiatisk. Alle asiatiske damer har jo kjæreste ser det ut til. Jeg kjenner INGEN asiatiske damer som er single. Det gjør jeg. Anonymkode: c1b12...1eb 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #12 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har aldri det. Sjelden noen viser interesse. Anonymkode: 1062d...80a 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #13 Skrevet 1. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr det å være 'overhyggelig' ? Anonymkode: 79fad...26b Å ha et kroppsspråk, måte å snakke på, som gjør at en virker mer interessert enn det man egentlig er. Anonymkode: b9321...d24 4
Zouk Skrevet 1. mars 2016 #14 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har ikke. Forsiktig og tilbaketrukket av natur, da. Håper det er derfor. 1
Gjest Aucaman Skrevet 1. mars 2016 #15 Skrevet 1. mars 2016 Blæh, konkurranse. Sitter også med inntrykket av at det er mange haner per høne, så lenge høna er nogenlunde pen og relativt utadvendt. Mye ligger nok i det siste. Får ikke oppmerksomhet hvis ingen vet du eksisterer.
Gjest Castielz Skrevet 1. mars 2016 #16 Skrevet 1. mars 2016 Alle venninner jeg har hatt, og jenter jeg har kjent, har alltid hatt beilere. I alle fall de 15 årene jeg har kjent dem. Regner med det er normalt.
Perelandra Skrevet 1. mars 2016 #17 Skrevet 1. mars 2016 Ikke i det hele tatt! Jeg kan telle på èn hånd de beilerne jeg har hatt i løpet av livet. 2
Sapientia Skrevet 1. mars 2016 #18 Skrevet 1. mars 2016 Ikke hatt en haug jeg heller. Jeg er både ganske avvisende/uinteressert i kroppsspråk og talemåte ovenfor alle uinteressante, og det er jo det fleste. Føler ikke det har gjort meg noe. Nå har jeg verdens beste kjærestemann og er selvsagt toalt uinteressert i oppmerksomhet fra andre av det motsatte kjønn. De blir enten satt i "kom deg vekk boksen" eller "venneboksen" umiddelbart. 1
Envy Skrevet 1. mars 2016 #19 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har stort sett et lite knippe som som viser stor interesse, tar mye kontakt og "liker" alt jeg gjør i sosiale medier. Jeg er vel vanlig pen + og ekstremt utadvendt, er vel den rake motsetning av sjenert i tillegg til at jeg ikke finnes i nærheten av interessert i å forlate singellivet, tror det er to faktorer som betyr mye. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #20 Skrevet 1. mars 2016 I perioder er det en eller flere, i andre perioder helt stille. Men dette handler i utgangspunktet mest om smitteeffekten oppmerksomhet gir....! Enkelt sagt: Menn vil ha det andre menn interesserer seg for. Anonymkode: 98a60...74e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå