Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg 

Ciaran og Ciara skrev (22 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker humoren din, men grunnen er sikkert den at vi begge to har en skarp og fandenivoldskirskhumor.🤣🤣

Jeg er åpenbart et troll.. En pepperkakemann av trolldeig :enig:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Jeg 

Jeg er åpenbart et troll.. En pepperkakemann av trolldeig :enig:

Cassidy Tvillingene Digger Humoren din.:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (44 minutter siden):

Prøvde å logge meg på Diskisjon, men var vist Screenshot_20240511_002217_Chrome.thumb.jpg.cf8a0cfa8082a2abfd4ec15e7a4d85e2.jpg

Nåh, er det like lav takhøyde der som her? Teit at det ikke skal være lov med litt humor og sarkasme. Jeg hadde sikkert blitt fort pælma ut av diskusjon.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Nå er hun på Scooter-konsert. SCOOOOTAAAAH! Back in da house! Yeah! :digge:

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Nåh, er det like lav takhøyde der som her? Teit at det ikke skal være lov med litt humor og sarkasme. Jeg hadde sikkert blitt fort pælma ut av diskusjon.

Cassidy Tvillingene har trives bedre på Diskusjon enn her på KG, det er fordi vi har opplevd mer negative ting her på forumet. Vi snakker ikke om Sosial prat, men på andre deler av KG.:nikke::nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Nåh, er det like lav takhøyde der som her? Teit at det ikke skal være lov med litt humor og sarkasme. Jeg hadde sikkert blitt fort pælma ut av diskusjon.

Definitivt. Hadde jeg vært moderator her inne, hadde jeg pælmet deg rett ut av atmosfæren.. 😉

Jeg aner seriøst ikke hva disse moderatorene reagerer på.. Jeg slipper unna med de mest avvikende greier. Men plutselig så dundrer jeg over en usynlig grense..  

Endret av KnekkeBørre
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (4 minutter siden):

Definitivt. Hadde jeg vært moderator her inne, hadde jeg pælmet deg rett ut av atmosfæren.. 😉

Jeg aner seriøst ikke hva disse moderatorene reagerer på.. Jeg slipper unna med de mest avvikende greier. Men plutselig så dundrer jeg over en usynlig grense..  

Cassidy Tvillingene holder oss bare på Lekeplassen og i OT-Baren på Diskusjon, og her på KG holder vi oss bare på Sosial prat, det synes vi er det tryggeste.😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har trives bedre på Diskusjon enn her på KG, det er fordi vi har opplevd mer negative ting her på forumet. Vi snakker ikke om Sosial prat, men på andre deler av KG.:nikke::nikke:

Det er veldig subjektivt hvordan man opplever det ene forumet i forhold til det andre... Men @Ciaran og Ciara har hele tiden vært über hyggelige.. 

Når de føler at KG er råere, så tror jeg på dem.. 

Og jeg har selv sett hvor degenererte folk kan være her inne.. 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (12 minutter siden):

Definitivt. Hadde jeg vært moderator her inne, hadde jeg pælmet deg rett ut av atmosfæren.. 😉

Jeg aner seriøst ikke hva disse moderatorene reagerer på.. Jeg slipper unna med de mest avvikende greier. Men plutselig så dundrer jeg over en usynlig grense..  

Wææææh! Stakkars meg! Og jeg som er slik en uskyldsren engel :engel: Dog muligens med litt svarte vinger da 😂

Ja, man kan begynne å lure noen ganger. Jeg ble utestengt herfra for noen år siden og grunnen var helt idiotisk. Greit jeg er en sarkastisk faen og jeg fortjente det sikkert, men det de oppga som grunn var helt hinsides. 

Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har trives bedre på Diskusjon enn her på KG, det er fordi vi har opplevd mer negative ting her på forumet. Vi snakker ikke om Sosial prat, men på andre deler av KG.:nikke::nikke:

Jeg hadde konto på diskusjon da de het hardware.no for ca 20 år siden. Tror i hvert fall det er samme forumet. Lagde bruker for å spørre om erfaringer med en mobil jeg ønsket meg. Husker hverken brukernavn eller telefonmodell og e-posten jeg registrerte meg med finnes ikke mer, så får ikke søkt det opp heller.

Ja, er mye dritt og frekke folk her inne. 

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene holder oss bare på Lekeplassen og i OT-Baren på Diskusjon, og her på KG holder vi oss bare på Sosial prat, det synes vi er det tryggeste.😊😊

Jeg er så enig. Prøver jeg meg på andre tråder enn sosialprat, så ender det som regel i advarsler eller utestengelse.

Jeg blir så forbannet provosert av noen tråder, og da kommer jævelen i meg frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (3 minutter siden):

Det er veldig subjektivt hvordan man opplever det ene forumet i forhold til det andre... Men @Ciaran og Ciara har hele tiden vært über hyggelige.. 

Når de føler at KG er råere, så tror jeg på dem.. 

Og jeg har selv sett hvor degenererte folk kan være her inne.. 

 

Cassidy Tvillingene er mest  på Diskusjon siden vi er en fingjeng på Lekeplassen og i OT-Baren.😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Wææææh! Stakkars meg! Og jeg som er slik en uskyldsren engel :engel: Dog muligens med litt svarte vinger da 😂

Ja, man kan begynne å lure noen ganger. Jeg ble utestengt herfra for noen år siden og grunnen var helt idiotisk. Greit jeg er en sarkastisk faen og jeg fortjente det sikkert, men det de oppga som grunn var helt hinsides. 

Jeg hadde konto på diskusjon da de het hardware.no for ca 20 år siden. Tror i hvert fall det er samme forumet. Lagde bruker for å spørre om erfaringer med en mobil jeg ønsket meg. Husker hverken brukernavn eller telefonmodell og e-posten jeg registrerte meg med finnes ikke mer, så får ikke søkt det opp heller.

Ja, er mye dritt og frekke folk her inne. 

 

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Jeg er så enig. Prøver jeg meg på andre tråder enn sosialprat, så ender det som regel i advarsler eller utestengelse.

Jeg blir så forbannet provosert av noen tråder, og da kommer jævelen i meg frem..

Ja Cassidy Tvillingene har lært oss etter hvert hvor på forumene vi synes at det er tryggest for oss å være, og da holder vi oss der.😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Jeg er så enig. Prøver jeg meg på andre tråder enn sosialprat, så ender det som regel i advarsler eller utestengelse.

Jeg blir så forbannet provosert av noen tråder, og da kommer jævelen i meg frem..

Takhøyden her inne er ekstremt lav også da. De bør jo tåle litt temperatur. Ofte er de altfor ivrige med viskelæret og sletter innlegg som absolutt ikke bryter mot reglene også. Jeg følger noen norske tvillinger på YouTube og de får så mye hets i tråden om dem og stygge kommentarer på utseende, vekt osv. Jeg forsvarte dem med nebb og klør og skrev utelukkende positive ting, det innlegget ble slettet. Aner ikke hvorfor. Gidder ikke sende modsa pm og spørre heller og spør man i tråden blir det slettet pga kommentar til moderering :himle: Det IRRITERER meg så grenseløst at det ikke er lov å stille spørsmål til moderering i de gjeldende trådene! 🤬 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

 

Ja Cassidy Tvillingene har lært oss etter hvert hvor på forumene vi synes at det er tryggest for oss å være, og da holder vi oss der.😊😊

Skjønner det godt. Men jeg savner dere i musikk-tråden ♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (13 minutter siden):

Wææææh! Stakkars meg! Og jeg som er slik en uskyldsren engel :engel: Dog muligens med litt svarte vinger da 😂

 

Uskyldsren... engel... stakkars... 

 

Wow, og jeg som trodde Jeg var en bullshitter av rang 😂

 

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Uskyldsren... engel... stakkars... 

 

Wow, og jeg som æ trodde Jeg var en bullshitter av rang 😂

 

🤣🤣👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Skjønner det godt. Men jeg savner dere i musikk-tråden ♥️

Cassidy Tvillingene orker ikke å være i musikktråden her på KG mer, fordi vi har opplevd så mye dritt i den tråden. Vi poster bare i musikktråden på Diskusjon for der oppfører brukerne som poster seg ordentlig.😊😊🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene orker ikke å være i musikktråden her på KG mer, fordi vi har opplevd så mye dritt i den tråden. Vi poster bare i musikktråden på Diskusjon for der oppfører brukerne som poster seg ordentlig.😊😊🥰🥰

Hæh!? Har de vært bedritne mot dere i den tråden? 

Slipp meg til så skal jeg slå tennene deres ned i tykktarmen dems. Og ikke minst ligge med mora deres!! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Hæh!? Har de vært bedritne mot dere i den tråden? 

Slipp meg til så skal jeg slå tennene deres ned i tykktarmen dems. Og ikke minst ligge med mora deres!! 

Cassidy Tvillingene har rapportert de som har vært stygge mot oss der, innleggene blir slettet men mobberne får lov til å fortsette som før. Så derfor føler vi oss ikke trygge i den tråden mer.:risterpåhodet::risterpåhodet:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ciaran og Ciara I denne tråden HER kan dere og alle som har lyst til det får poste så mye musikk som dere bare vil. Musikk er en stor glede som regel og god smak er velkommen her. Ha en nydelig musikalsk skravledag alle sammen. :nigo: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...