Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men ikke si det til noen. Jeg sitter midt inne i alt sammen og klemmer trær. :rodmer:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden):

Ååååååååfyyyyyyyy! Stinkus Bombus slår til igjen! :dåne: 

:knegg:

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene blir helt iskremsultne av all iskremsnakket her inne.:dobbelis::dobbelis::spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene blir helt iskremsultne av all iskremsnakket her inne.:dobbelis::dobbelis::spise::spise:

Har selv kjøpt inn iskrem. 

Tenkte å teste ut denne:

caramel-brownie-party-detail.png

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Har selv kjøpt inn iskrem. 

Tenkte å teste ut denne:

caramel-brownie-party-detail.png

Cassidy tvillingene synes at den der ser herlig ut, den skal vi også teste en gang.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har kost seg med kjempegod kveldsmat i kveld.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 timer siden):

Kody er på ferten av henne

                                                   ALDRI! :kjefte:Go HOME, KODY!

Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden):

Cassidy Tvillingene blir helt iskremsultne av all iskremsnakket her inne.

            Det forstår jeg veldig godt. :) 

SVK skrev (13 timer siden):

Har selv kjøpt inn iskrem. 

Tenkte å teste ut denne:

caramel-brownie-party-detail.png

                     Min ville gjetting er at den er god! :rodmer:

Cid skrev (11 timer siden):

Nå har hun blitt ført opp på valglisten til det høyreradikale partiet Alliansen.

Aldri i verden. Ikke en gang med tvang og pistol i ryggen. :jolie: 

Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har kost seg med kjempegod kveldsmat i kveld.

Det ble skiver med kylling og curry-potetsalat, som har blitt litt ny favorittpotetsalat. :nikke: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg liker med Hoppe er ar hun tenker på alle. :hjerte:

Nylig overhørte jeg henne si: Jeg skulle ønske alle var like vakre som meg. Jeg vet det ikke går an å være like vakker som meg, men jeg skulle ønske det gikk an.

Endret av SVK
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

                                                   ALDRI! :kjefte:Go HOME, KODY!

            Det forstår jeg veldig godt. :) 

                     Min ville gjetting er at den er god! :rodmer:

Aldri i verden. Ikke en gang med tvang og pistol i ryggen. :jolie: 

Det ble skiver med kylling og curry-potetsalat, som har blitt litt ny favorittpotetsalat. :nikke: 

Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig digg ut med kylling og karri potetsalat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (24 minutter siden):

Det jeg liker med Hoppe er ar hun tenker på alle. :hjerte:

Nylig overhørte jeg henne si: Jeg skulle ønske alle var like vakre som meg. Jeg vet det ikke går an å være like vakker som meg, men jeg skulle ønske det gikk an.

Du er veldig morsom du. :lur:  *Hoppe sjekker oversiktsmonitoren sin og finner SVK`s private gemakker; 
du er sannelig ikke så bortkommen i vakkerheten selv...nå er det sagt så hele KG får vite det.  :fnise: 
Vær forberedt på kødannelse og selfie-ønsker nu... 

Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig digg ut med kylling og karri potetsalat.

Den er veldig god syns jeg og jeg ble overrasket fordi jeg ikke er begeistret for ananas og dressing, 
men i dette tilfellet er ananasen ikke fremtredende. Den gjemmer seg innimellom sammen med
potetbiter og vannkastanjer...så denne var det god karrysmak på! :spise: Syns jeg i alle fall. 
Delikat-Potetsalat-Curry.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Du er veldig morsom du. :lur:  *Hoppe sjekker oversiktsmonitoren sin og finner SVK`s private gemakker; 
du er sannelig ikke så bortkommen i vakkerheten selv...nå er det sagt så hele KG får vite det.  :fnise: 
Vær forberedt på kødannelse og selfie-ønsker nu... 

Den er veldig god syns jeg og jeg ble overrasket fordi jeg ikke er begeistret for ananas og dressing, 
men i dette tilfellet er ananasen ikke fremtredende. Den gjemmer seg innimellom sammen med
potetbiter og vannkastanjer...så denne var det god karrysmak på! :spise: Syns jeg i alle fall. 
Delikat-Potetsalat-Curry.jpg

Cassidy Tvillingene skal se etter den på butikken på mandag, for den ser så digg ut!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper dere vil like den. :) 

Jeg ser på småsnutter med film fra "Solvik Hundebarnehage"...for jeg er så glad i hunder. :lufting:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

Håper dere vil like den. :) 

Jeg ser på småsnutter med film fra "Solvik Hundebarnehage"...for jeg er så glad i hunder. :lufting:

Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut, vi to er glade i både katter og hunder. Katten er favorittdyret vårt. Og hunden kommer som en god nummer 2.

Endret av Ciaran og Ciara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

                                                   ALDRI! :kjefte:Go HOME, KODY!

            Det forstår jeg veldig godt. :) 

                     Min ville gjetting er at den er god! :rodmer:

Aldri i verden. Ikke en gang med tvang og pistol i ryggen. :jolie: 

Det ble skiver med kylling og curry-potetsalat, som har blitt litt ny favorittpotetsalat. :nikke: 

Anton ble meldt på med :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...