Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal ha Tomatsuppe til middag senere i dag.🍅🍅🥣🥣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid må tydeligvis sove noen timer til, for han snakker en masse tullball! :fy: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Cid må tydeligvis sove noen timer til, for han snakker en masse tullball! :fy: 

:sprettert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Cid må tydeligvis sove noen timer til, for han snakker en masse tullball! :fy: 

:klappe::klappe:

 

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

:sprettert:

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en tråd hvor en elev lurte på hvordan man bør gå kledd på vitnemålsutdelingen fra videregående. 

Hoppe svarte at da hun gikk på videregående rynket folk på nesen om noen kom uten Rolex på armen. 

Endret av SVK
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (12 minutter siden):

Nå tar hun seg en sjokolade-croissant.

s5046-1.jpg

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SVK said:

Så en tråd hvor en elev lurte på hvordan man bør gå kledd på vitnemålsutdelingen fra videregående. 

Hoppe svarte at da hun gikk på videregående rynket folk på nesen om noen kom uten Rolex på armen. 

Lurer på om elevene virkelig rynket på nesen for slikt, eller om det kun var Hoppetaujenta som rynket på nesen om en elev kom uten Rolex på armen. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo Hoppetaujenta alltid skrytt av at hun gikk i samme klasse som kronprins Haakon og at hun måtte bruke sugekoppen for å holde "krompen" unna. smileys-kisses-160210.gif

Endret av SVK
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (7 minutter siden):

Så en tråd hvor en elev lurte på hvordan man bør gå kledd på vitnemålsutdelingen fra videregående. 

Hoppe svarte at da hun gikk på videregående rynket folk på nesen om noen kom uten Rolex på armen. 

 

SVK skrev (3 minutter siden):

Lurer på om elevene virkelig rynket på nesen for slikt, eller om det kun var Hoppetaujenta som rynket på nesen om en elev kom uten Rolex på armen. 

Cassidy Tvillingene lurer også på det.:lur::lur::nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Nå har jo Hoppetaujenta alltid skrytt av at hun gikk i samme klasse som kronprins Haakon og at han måtte bruke sugekoppen for å holde "krompen" unna. smileys-kisses-160210.gif

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, SVK said:

Nå har jo Hoppetaujenta alltid skrytt av at hun gikk i samme klasse som kronprins Haakon og at hun måtte bruke sugekoppen for å holde "krompen" unna. smileys-kisses-160210.gif

Nå er Hoppe kjent for både å ha opplevd det utroligste, men også å komme med mange røverhistorier så man vet jo aldri hva som er sant og ikke sant med henne. Kanskje er sannheten at det var kronprinsen som måtte "passe seg" for Hoppetaujentas hoppetaulasso? smileys-kisses-562026.gif

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (6 timer siden):

En lang ferie til hoppe er på vei.

Takk, den tar jeg i mot. ;) 

SVK skrev (5 timer siden):

Nå tar hun seg en sjokolade-croissant.

s5046-1.jpg

Jeg lar C&C får den. Er faktisk ikke så glad i sånne kro-a-sanger. Er det noe galt med meg da kanskje? :klo: 

Cid skrev (5 timer siden):

En spicy en. 

     ALDRI! :fnise: 

SVK skrev (4 timer siden):

Så en tråd hvor en elev lurte på hvordan man bør gå kledd på vitnemålsutdelingen fra videregående. 

Hoppe svarte at da hun gikk på videregående rynket folk på nesen om noen kom uten Rolex på armen. 

Jeg er ikke sånn. :P 

SVK skrev (4 timer siden):

Lurer på om elevene virkelig rynket på nesen for slikt, eller om det kun var Hoppetaujenta som rynket på nesen om en elev kom uten Rolex på armen. 

Nei og atter nei. :) 

SVK skrev (4 timer siden):

Nå har jo Hoppetaujenta aldri skrytt av at hun gikk i samme klasse som kronprins Haakon, så at hun måtte bruke sugekoppen for å holde "krompen" unna...er 100% løgn og fanteri! smileys-kisses-160210.gif

Det stemmer. :tommelopp: 

SVK skrev (3 timer siden):

Nå er Hoppe kjent for både å ha opplevd det utroligste, men også å komme med mange røverhistorier så man vet jo aldri hva som er sant og ikke sant med henne. Kanskje er sannheten at det var kronprinsen som måtte "passe seg" for Hoppetaujentas hoppelasso? smileys-kisses-562026.gif

Nei, ikke en gang det er sant. Jeg hadde aldri lagt meg etter en kar og lasso er en flørtedings
som kan brukes når et forhold begynner å ta form. ;)  Veldig søt er den der. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Nei, ikke en gang det er sant. Jeg hadde aldri lagt meg etter en kar og lasso er en flørtedings
som kan brukes når et forhold begynner å ta form. ;)  Veldig søt er den der. 

Så det du sier er at forholdet med kronprins Haakon «tok form» Så du er Mette Marit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Så det du sier er at forholdet med kronprins Haakon «tok form» Så du er Mette Marit!

         Hva er det du sier?!?                :nei:    Nei hundre tusen ganger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hoppetaujenta said:

         Hva er det du sier?!?                :nei:    Nei hundre tusen 

Don’t shoot the detective!

Jeg bare trekker slutningene fra faktaene! 🕵️‍♂️

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...