Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (5 timer siden):

Når Hoppe er borte danser Ordet på bordet. 

 

Cassidy Tvillingene forstår at Ordet har blitt rene Partykongen.🤣🤣🥳🥳👑👑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier et kort hei og god kveld og trekker meg stille ut igjen. :farvel: God helg til alle sammen. *poff* 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Sier et kort hei og god kveld og trekker meg stille ut igjen. :farvel: God helg til alle sammen. *poff* 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godhelg, og vi gleder oss til du kommer tilbake hit vår gode venn @Hoppetaujenta🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, snille dere to. :D  Hvis jeg logger av nå så går tiden fortere til neste uke. Vi snakkes da. Kos dere. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Tusen takk, snille dere to. :D  Hvis jeg logger av nå så går tiden fortere til neste uke. Vi snakkes da. Kos dere. 

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene savner deg når du ikke er her Hoppe. Og vi blir alltid så glade når du kommer innom her.🥰🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo gode nyheter og plutselig er jeg her igjen, men nå må jeg logge av. God kveld herfra. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Det var jo gode nyheter og plutselig er jeg her igjen, men nå må jeg logge av. God kveld herfra. 

Cassidy Tvillingene synes at det var koselig å få snakket litt med deg i kveld Hoppe.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Hoppe: Han kalles heldige Anton fordi han er gift med meg. :nigo:

Cassidy Tvillingene tenker at dette er typisk Hoppe.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene kommer til å ta en pause fra denne tråden her nå, fordi de to som er viktigste for oss poster ikke lengre her akkurat nå. Det er nemlig @Hoppetaujenta og vår Bestevenninne @Embla Othea vi savner de begge to her inne i Hoppetråden.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, SVK said:

Hoppe: Han kalles heldige Anton fordi han er gift med meg. :nigo:

Mulig grunnen til at Hoppe ikke er på Kvinneguiden er fordi hun er og beskuer hangarskipet i Oslofjorden? Er det muligens matrosen Donald Duck hun ønsker å treffe?

Donald2.JPG

Endret av SVK
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppe er på hytta si, uten innlagt vann, heller ikke strøm, men den har utedass. 

Et krafttak på hytta - framtidinord.no

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, SVK said:

Mulig grunnen til at Hoppe ikke er på Kvinneguiden er fordi hun er og beskuer hangarskipet i Oslofjorden? Er det muligens matrosen Donald Duck hun ønsker å treffe?

Donald2.JPG

Eller kanskje det er hangarskipet som kommer til Norge for å hilse på og vise respekt til admiral Hoppe? :jepp:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (På 25.5.2023 den 19.48):

Mulig grunnen til at Hoppe ikke er på Kvinneguiden er fordi hun er og beskuer hangarskipet i Oslofjorden? Er det muligens matrosen Donald Duck hun ønsker å treffe?

Donald2.JPG

Hun ønsker å treffe han her

74753_v9_bb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...