Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, og en Fin Lørdag vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk begge to. :) Håper det blir en fin lørdag hos dere også, hvor dere nå befinner dere.  :hoppe: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Tusen takk begge to. :) Håper det blir en fin lørdag hos dere også, hvor dere nå befinner dere.  :hoppe: 

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi befinner oss foran pc-en vår.:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...merkelig...det gjør nemlig jeg også, så da er vi naboer på et slags rart vis! :farvel: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

...merkelig...det gjør nemlig jeg også, så da er vi naboer på et slags rart vis! :farvel: 

Ja det har du rett i, Cassidy Tvillingene er glade for at du er vår visuelle KG nabo.:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å tenke på. :D Lurer på om det dukker opp flere som er sånn naboer i dag, eller sover de ennå kanskje? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Koselig å tenke på. :D Lurer på om det dukker opp flere som er sånn naboer i dag, eller sover de ennå kanskje? 

Cassidy Tvillingene har snakket med Maskinfører på PM her i hele natt.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Nei, for der er Jørn Hoel og synger en slags grisevise, så dit skal jeg ikke! :jolie: 

Kjenner ikke han heller. :jolie: Kan si god lørdag til han og vise veien videre til damer som vil ha besøk. 

Å fytti katta, sa Anton dit skal jeg alsdri igjen!  ...og han verker i alle ledd. 😠 
Han tror han må holde senga si noen timer i dag. Orker ikke måke snø en gang. :( 

Huh? :sjokkblå: Har hun det? Ingen har sagt det til meg først....                                                (jeg vil ikke ha! :grine: )

Spoiler

Du må huske på at det er 1.april i dag 😂

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat sett et glimt av Jarle på teve... :lur: ( Athena har rett gitt) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne hun godt ha vært men...spotify har tatt bort behovet for spesialinnspilte cd`er. :vetikke: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det kunne hun godt ha vært men...spotify har tatt bort behovet for spesialinnspilte cd`er. :vetikke: 

Cassidy Tvillingene hører helst bare musikk på vinylplater.:nikke::nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Hoppetaujenta said:

Det kunne hun godt ha vært men...MiniDisc har tatt bort behovet for spesialinnspilte cd`er. :vetikke: 

:digge:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var det jeg også i mange år, men tidene endrer seg. Hovedsaken er at man fremdeles får lytte til så mye musikk som en føler for og har den tilgjengelig over alt. LP`plate+ spiller og forsterker blir det vanskelig å dra med seg dit en skal. ;) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jeg var det jeg også i mange år, men tidene endrer seg. Hovedsaken er at man fremdeles får lytte til så mye musikk som en føler for og har den tilgjengelig over alt. LP`plate+ spiller og forsterker blir det vanskelig å dra med seg dit en skal. ;) 

Så Hoppe sverger til WalkMan? :digge:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg var det jeg også i mange år, men tidene endrer seg. Hovedsaken er at man fremdeles får lytte til så mye musikk som en føler for og har den tilgjengelig over alt. LP`plate+ spiller og forsterker blir det vanskelig å dra med seg dit en skal. ;) 

Cassidy Tvillingene er stor sett bare hjemme i kjellerleiligheten, så for oss fungerer musikk på vinylplater bra.:nikke::nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Så Hoppe sverger til WalkMan? :digge:

Hun har det også...og disc-man...men mobilen med øretelefoner brukes mest.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Hun har det også...og disc-man...men mobilen med øretelefoner brukes mest.

Bilde av Hoppe:

tumblr_n805lvqepm1speehvo1_500-jpg.30217

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...