Ciaran og Ciara Skrevet 1. april 2023 #96421 Del Skrevet 1. april 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, og en Fin Lørdag vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2023 #96422 Del Skrevet 1. april 2023 Tusen takk begge to. Håper det blir en fin lørdag hos dere også, hvor dere nå befinner dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april 2023 #96423 Del Skrevet 1. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tusen takk begge to. Håper det blir en fin lørdag hos dere også, hvor dere nå befinner dere. Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi befinner oss foran pc-en vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2023 #96424 Del Skrevet 1. april 2023 ...merkelig...det gjør nemlig jeg også, så da er vi naboer på et slags rart vis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april 2023 #96425 Del Skrevet 1. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ...merkelig...det gjør nemlig jeg også, så da er vi naboer på et slags rart vis! Ja det har du rett i, Cassidy Tvillingene er glade for at du er vår visuelle KG nabo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2023 #96426 Del Skrevet 1. april 2023 Koselig å tenke på. Lurer på om det dukker opp flere som er sånn naboer i dag, eller sover de ennå kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april 2023 #96427 Del Skrevet 1. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Koselig å tenke på. Lurer på om det dukker opp flere som er sånn naboer i dag, eller sover de ennå kanskje? Cassidy Tvillingene har snakket med Maskinfører på PM her i hele natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. april 2023 #96428 Del Skrevet 1. april 2023 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Nei, for der er Jørn Hoel og synger en slags grisevise, så dit skal jeg ikke! Kjenner ikke han heller. Kan si god lørdag til han og vise veien videre til damer som vil ha besøk. Å fytti katta, sa Anton dit skal jeg alsdri igjen! ...og han verker i alle ledd. 😠 Han tror han må holde senga si noen timer i dag. Orker ikke måke snø en gang. Huh? Har hun det? Ingen har sagt det til meg først.... (jeg vil ikke ha! ) Spoiler Du må huske på at det er 1.april i dag 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2023 #96429 Del Skrevet 1. april 2023 Å. Filler`n! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2023 #96430 Del Skrevet 1. april 2023 Jeg har akkurat sett et glimt av Jarle på teve... ( Athena har rett gitt) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. april 2023 #96431 Del Skrevet 1. april 2023 Nå er hun i butikken og skal kjøpe CD-brenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2023 #96432 Del Skrevet 1. april 2023 Det kunne hun godt ha vært men...spotify har tatt bort behovet for spesialinnspilte cd`er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april 2023 #96433 Del Skrevet 1. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det kunne hun godt ha vært men...spotify har tatt bort behovet for spesialinnspilte cd`er. Cassidy Tvillingene hører helst bare musikk på vinylplater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. april 2023 #96434 Del Skrevet 1. april 2023 Just now, Hoppetaujenta said: Det kunne hun godt ha vært men...MiniDisc har tatt bort behovet for spesialinnspilte cd`er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april 2023 #96435 Del Skrevet 1. april 2023 Cassidy Tvillingene er Vinylplate-fans.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2023 #96436 Del Skrevet 1. april 2023 Jeg var det jeg også i mange år, men tidene endrer seg. Hovedsaken er at man fremdeles får lytte til så mye musikk som en føler for og har den tilgjengelig over alt. LP`plate+ spiller og forsterker blir det vanskelig å dra med seg dit en skal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. april 2023 #96437 Del Skrevet 1. april 2023 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg var det jeg også i mange år, men tidene endrer seg. Hovedsaken er at man fremdeles får lytte til så mye musikk som en føler for og har den tilgjengelig over alt. LP`plate+ spiller og forsterker blir det vanskelig å dra med seg dit en skal. Så Hoppe sverger til WalkMan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april 2023 #96438 Del Skrevet 1. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg var det jeg også i mange år, men tidene endrer seg. Hovedsaken er at man fremdeles får lytte til så mye musikk som en føler for og har den tilgjengelig over alt. LP`plate+ spiller og forsterker blir det vanskelig å dra med seg dit en skal. Cassidy Tvillingene er stor sett bare hjemme i kjellerleiligheten, så for oss fungerer musikk på vinylplater bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2023 #96439 Del Skrevet 1. april 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Så Hoppe sverger til WalkMan? Hun har det også...og disc-man...men mobilen med øretelefoner brukes mest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. april 2023 #96440 Del Skrevet 1. april 2023 12 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hun har det også...og disc-man...men mobilen med øretelefoner brukes mest. Bilde av Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå