Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (14 minutter siden):

Veldig trist det med Patrick også :( jeg hadde veldig sansen for han i svenske luksusfellen, jeg hadde sett for meg en internasjonal luksusfellen med han og Hallgeir men nå skjer det aldri :( 

Jeg likte også ham. :( 

Cid skrev (6 minutter siden):

Nå pisker hun Anton, Anton liker det og uler av glede 

Nei, jeg driver ikke i den bransjen. Anton trødde på en rusten spiker, derfra kommer ulingen. :opplyser: 

Cid skrev (5 minutter siden):

Nå får Anton trøstekjærlighet på pinne hos ambulansefolkene. 

Ja, de er snille mot folk som lider og har det fælt. God bedring Anton. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (53 minutter siden):

Jeg likte også ham. :( 

Nei, jeg driver ikke i den bransjen. Anton trødde på en rusten spiker, derfra kommer ulingen. :opplyser: 

Ja, de er snille mot folk som lider og har det fælt. God bedring Anton. :) 

Er du og Anton irritert over tullet mitt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (57 minutter siden):

Er du og Anton irritert over tullet mitt nå?

Well........

Cid skrev (55 minutter siden):

Nå er hun hos tannlegen for å trekke visdomstenner

NÅ er vi leie. Tannlegetulling er slemt. :rasende:

Cid skrev (51 minutter siden):

Hun får besøk av disse

mMSmQeMehUpnU6Rq50WGYiEKgNb.jpg

75232148.jpg?imageId=75232148&x=0&y=13.5

I alle dager...kommer hele familien etter hvert og skal ha kaffe og kakekalas? :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 9.1.2023 den 3.41):

Nå har hoppe gitt meg penger til å kjøpe en ny pc men istedenfor så ender jeg opp med å kjøpe noen magiske bønner, hoppe blir forbannet og hiver de ut vinduet. I løpet av natten så vokser bønnene og et veldig stort og langt tre vokser ut som strekker seg til himmels. Jeg klatrer opp og ser et slott på toppen i en by laget av skyer

Jeg prater med befolkningen og de er alle knappe med ordene sine, jeg hører noen hviske. Jeg ser noen i en bakgård, jeg går bort og han forteller meg at de aller frykten den store kjempen @SVK som bor i slottet o: Han er veldig stor og de frykter han skal trampe dem i hjel, personen i bakgården identifiserer seg som @Entern Han smyger tilbake i bakgården

Jeg drar rundt og ser meg rundt i det jeg hører noen hyle 😱 Jeg ser en dame som blir truet av noen pøbler, jeg løper bort og slipper en svært illeluktende bombe på dem så de løper sin vel :fise: 🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️ Damen introduserer seg som @Kvakkekyllingen, hun takker meg og gir meg en fjær 🪶 Jeg forteller om planen min om å dra til slottet og prate med @SVK Kvakke sier at hun vil bli med, eventyret fortsetter!


I mens nede på Lønneberget

"Cid! Hvor er du?" Roper @Hoppetaujenta og Anton, de ser treet utenfor og Anton kommenterer "Haha det var litt av et morrabrød :ler:" "Klask" Hoppe ga han et klask i hodet

Jeg og Kvakke fortsetter ferden mot slottet men vi begynner å bli sliten og sulten 😕 Vi ser et hus og banker på, der ønsker vi velkommen av et hyggelig ektepar kalt Herr og Fru Fryden, de lager til taco til oss alle og serverer oss boblevin :spise: Etter en god natts søvn så går ferden videre

Vi begynner å bli lei av all gåingen i det vi hører lyden av en bil "Hoi! Trenger dere skyss godtfolk?" Mannen introduserer seg som @TheHairyToothfairy og spør hvor vi skal, han kjenner visst @SVK så han tilbyr å kjøre oss ditt 🛻 Etter en times tid så stopper vi på en bensinstasjon fordi vi merker at det er lite bensin igjen, vi stopper på Circle Cloud. Jeg kjøper meg en pose med boller og deler med de andre, etter å ha kost oss med en bolle så kjører vi videre

Vi er nå inne i en ganske utrivelig skog nesten som tatt ut av en grøsser :redd: Plutselig så hører vi en mannlig stemme rope "Hjeeelp! 🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️" Han løper mot oss med en horde av anonymbrukere bak seg 👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻. Vi lar han sitte på og så gir vi full gass og kjører ut av skogen, mannen sier takk og introduserer seg som @Agent smith 

Vi begynner å nærme oss slottet i det vi kjører forbi en gård, vi har ikke spist på en stund så vi stopper for å søke ly. Det viser seg at @Kvakkekyllingen kjenner damen som bor her @jukkapalme Hun har mange katter og hester 🐈🐈🐈🐎🐎🐎 Hun tar oss godt i mot og lager sin hjemmelagde pizza til oss 🍕🍕🍕🍕🍕 Etter vi har spist noen stykker så begynner vi å føle oss rare, det viser seg at dette er hennes spesielle pizza ala lsd 🎆🌅🌇🛣️🗾🌠🌌🏞️

Vi har alle kraftige illusjoner og ser for oss alle syke ting 😟🤯 Dagen derpå så våkner vi og @jukkapalme beklager at hun ikke advarte oss og tilbyr oss en kopp med te, lsd te

🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🛻

Nå er vi bare en time unna slottet, plutselig så begynner @Agent smith å kaste opp, det kan virke som at han taklet lsd-en dårligere enn oss andre. Vi kjører til det nærmeste sykehuset 🏥Der blir vi møtt av sykepleier @Athena Catalina. som gir @Agent smith noen tabletter som skal hjelpe. I mens vi er der så går jeg en tur rundt for å sjekke om der noe mat å kjøpe, jeg ser en ung dame som sniker seg rundt, hun heter @Embla Othea og hun prøver å rømme og ber meg om å ikke si noe men akkurat da så kommer vaktene løpende og legger henne i belte

Agenten er frisk og vi kjører videre, vi ankommer slottet men vakten vil ikke slippe oss inn, han virker ganske gretten. @TheHairyToothfairy forteller han at han vet at det ikke alltid er noe artig å være dørvakt og at han har sympati for han, etter en lengre samtale og gråting (fra vakten) så slipper vi inn

Vi kommer inn i en stor hall med en heis, vi går mot heisen men så kommer en drage 🐲og truer oss o: vi er alle redde :( men så hører vi noen bak oss "Løp!!! Jeg skal ta den jævla dragen 👿" Det er vakten som har bygget opp mot og vil hjelpe oss, han distraherer dragen mens vi løper inn i heisen, i det vi kjører opp med heisen så ser vi at dragen spiser opp vakten 🪦Vi ankommer toppetasjen hvor @SVK sitter "Velkommen kjære venner, jeg har ventet dere" Jeg lurer på hvorfor han er så hyggelig når han truer hele landsbyen :klo: Han forklarer at det hele er en misforståelse, han var egentlig en vanlig mann som oss alle men så dukket det opp en ond trollmann kalt AB

AB og hæren sin med anonymbrukere har holdt han fanget i slottet i 10 år siden han ble forvandlet til en kjempe. Vi spør hva vi kan gjøre for å hjelpe, han sier at der er en mytologisk fe kalt @AliceNextDoor som ryktes å kunne kvitte seg med alle onde forbannelser, hun bor på toppen av et fjell et par timer unna, vi drar for å finne henne

Vi kjører mot skogen idet en monstertruck med masse anonymbrukere dukker opp og prøver å presse oss ut av veien 🛻🚍 Vi holder på å bli presset av veien i det en fremmed dukker opp og skyter ene dekket så monstertrucken velter og eksploderer 💥  Bare hyggelig, @Rhodiola dukker alltid opp når trøbbel oppstår 😎 

Vi ankommer fjellet og starter ferden mot toppen, vi møter opp en fjellklatrer som heter @Adobyen Han sier at for å komme til toppen så må vi bestige en ganske stor fjellvegg, han tilbyr seg å hjelpe hvis han får bli med på eventyret

Vi er ankommet toppen og der ser vi den vakreste skapningen noensinne, det er @Agent smith

Neida det er @AliceNextDoor 😃 Hun sier at hun så klart vil hjelpe oss og ber oss møte henne utenfor slottet. Vi ankommer slottet og da tar Alice og kaster et stort lys over slottet og returnerer det til sin tidligere form og ut kommer @SVK som nå er vanlig størrelse igjen. Vi begynner å kunne men så dukker AB opp og kidnapper Alice o: Han tar henne meg seg til toppen av slottet sitt

@SVK sier at han vet hvor slottet er og vil vise oss veien, når vi ankommer så står der en horde med anonymbrukere 👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻 Vi føler oss fortapt men så hører vi rop fra bakgrunnen "Hjelp dem!" Det er @Entern som har tatt med seg en hær av folk fra landsbyen pluss Hoppe og Anton "Cid! Der er du jeg var så bekymret!" Roper hoppe, @Entern roper " @Cid løp! Vi tar oss av anonymbrukerne mens dere løper mot toppen av slottet!" Mens alle sloss mot hverandre så løper vi inn og opp trappene

Vi ankommer toppen hvor vi ser AB og Alice som blir holdt fange "Haha patetiske jævler! Tror dere at dere har en sjans mot meg?!" "Mine verdiløse anonymbruker var som jeg trodde nettopp verdiløse…" "Nå må jeg fullføre jobben 😈" Vi løper mot han men han kaster magi på oss som slår oss ut, vi tenker at dette er slutten men så dukker @Frøkenfryden opp sammen med mange pyntede jævler og slåss mot AB. Mens de holder på så kommer fryden bort til meg og hjelper meg opp, jeg går bort og åpnet buret så Alice slipper fri men så stabber AB meg i ryggen så jeg faller om livløs. CID!!! Roper alle, AB ler ondt i det Alice samler alle kreftene sine og kaster den på han slik at han faller bakover og ut av vinduet. Utenfra så blir alle vitne til at AB faller ut og lander utenfor inngangsdøren, han blir omringet av alle anonymbrukerne som overhørte at han kalte den verdiløse. Han prøver å forklare seg men det gir de blanke faen i og hopper alle på han og banker livskiten ut av han og river ut innvollene osv

@Entern tar fram en en flammekaster og roper "kill them with fire!" Alle anonymbrukerne brenner opp og @Entern stikker av for et par måneder

@Athena Catalina. dukker opp og klarer å gjenopplive meg

Alice og @SVK takker oss for hjelpen og sier at vi vil alle gå ned i historien som helter :) Vi ankommer landsbyen og tar et emosjonelt farvel med hverandre før jeg og Hoppe klatrer ned igjen til Lønneberget og treet forsvinner, når vi går inn så ligger der en pakke med masse chili produkter til meg og en ny pc til Hoppe med en hilsen på et kort "Tusen takk for alt ❤️"

Men vent! Hva med Anton? Ciiid! Din forgrømmade unge! Anton kommer flyvende ned fra himmelen "du glemte meg :rasende:

😱🏃‍♂️

The End

 

Slik gikk det med alle i ettertid

Jeg fortsatte å være rampete som vanlig med en sint Anton etter meg 🏃‍♂️ Hoppe giftet seg           ikke

@Agent smith startet en farsmelkebedrift sammen med @Embla Othea som endelig fikk lov til å være fri

@Kvakkekyllingen fant kjærligheten med en hane og giftet seg 💒og fikk mange kyllinger 🐥🐥🐥🐥🐥🐥

@SVK ble boende i slottet og gjorde det om til et Hotel

@AliceNextDoor er tilbake på fjellet og legger seg i hi igjen til neste gang helter trenger hennes hjelp

@TheHairyToothfairy vant i Lotto og ble mangemillionær men han tapte alt og havnet på luksusfellen

@Adobyen vandrer fortsatt på fjellet, han vurderer å dra ned til vår verden og bestige mount everest

@jukkapalme bor fortsatt på gården men hun har sluttet å bruke lsd og funnet noe annet hun liker enda mer, å se på Hotel Cæsar 😁

@Athena Catalina. ble forfremmet til sjefsykepleier

@Rhodiola hjelper fortsatt folk i trøbbel

@Frøkenfryden har det bare bra, enda bedre nå som hun er blitt sponset av en sushi restaurant og får gratis sushi livet ut 😄 🍣 

Og @Entern, han vet ingen hvor er…

Dritbra, Cid! Fantastisk! 👏🏻👏🏻👏🏻 Jeg lo godt, hehe :hoho: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sjekker Hoppe hoppevekta og har funnet ut at etter 10 dager med godtestopp så har hun gått opp i vekt! :vekt:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Well........

NÅ er vi leie. Tannlegetulling er slemt. :rasende:

I alle dager...kommer hele familien etter hvert og skal ha kaffe og kakekalas? :fnise: 

Hjeeelp! 😱🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Dritbra, Cid! Fantastisk! 👏🏻👏🏻👏🏻 Jeg lo godt, hehe :hoho: 

Haha takk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Nå gir hun Cid formassasje.:rosaengel:

Han er for slem til å få det, men jeg er ikke slem, så da binder jeg han fast og inviterer forumsauene istedenfor. 
Jeg fukter hans føtter, strør rikelig med salt på og lar dem få kose seg. :lur: 

SVK skrev (1 time siden):

Nå sjekker Hoppe hoppevekta og har funnet ut at etter 10 dager med godtestopp så har hun gått opp i vekt! :vekt:

             :sjokkert:  *så snudde hun seg* GÅ NED FRA VEKTA, Tunge TøyseOrd! :fnise: 

Cid skrev (10 minutter siden):

Hjeeelp! 😱🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

                                 :fy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Han er for slem til å få det, men jeg er ikke slem, så da binder jeg han fast og inviterer forumsauene istedenfor. 
Jeg fukter hans føtter, strør rikelig med salt på og lar dem få kose seg. :lur: 

             :sjokkert:  *så snudde hun seg* GÅ NED FRA VEKTA, Tunge TøyseOrd! :fnise: 

 

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Sikkert SVK som har oppmuntret det til rampestreker. :P 

Ordet har godt av å gjøre noen rampestreker. :nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...