Gjest SVK Skrevet 10. januar 2023 #85081 Del Skrevet 10. januar 2023 1 hour ago, Cid said: Hun får besøk av disse to i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar 2023 #85082 Del Skrevet 10. januar 2023 SVK skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene digget South Park da vi to var barn.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #85083 Del Skrevet 10. januar 2023 Håper du har det bedre i dag Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. januar 2023 #85084 Del Skrevet 10. januar 2023 Hoppe skal være på tilhørerbenken i rettssaken med meg i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #85085 Del Skrevet 10. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hoppe skal være på tilhørerbenken i rettssaken med meg i dag Er hun aktor i saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. januar 2023 #85086 Del Skrevet 10. januar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Er hun aktor i saken? Ja hun skal dømme meg 😧 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #85087 Del Skrevet 10. januar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Ja hun skal dømme meg 😧 Med hoppetauet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. januar 2023 #85088 Del Skrevet 10. januar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Med hoppetauet sitt Hun skal piske meg med hoppetauet sitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #85089 Del Skrevet 10. januar 2023 Embla Othea skrev (11 minutter siden): Hun skal piske meg med hoppetauet sitt Piske farsmelken ut av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #85090 Del Skrevet 10. januar 2023 Nå har Kody spurt henne om å bli hans nye kone 👰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #85091 Del Skrevet 10. januar 2023 Nå har hun besøk av Kjell Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2023 #85092 Del Skrevet 10. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vi, du vår venn Hoppetaujenta. Takk...selv om det ikke virket. Cid skrev (11 timer siden): Er et hull på bunnen av båten Det pleier ikke å være en bra ting. Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Da foreslår Cassidy Tvillingene at du dykker ned og reparerer hullet vi. Ja...siden det er han som har dratt ut bunnproppen selv. Cid skrev (11 timer siden): Prøvde og drukna Hjelp er på vei Pøh...du drukna jo ikke, siden du skriver under her. Antagelig en veldig god svømmer er han. Cid skrev (11 timer siden): Nå er hun med på Lazy Town Blir jeg tegnet? Cid skrev (11 timer siden): Hun får besøk av disse to i morgen Jeg er litt skeptisk til han der altså. SVK skrev (9 timer siden): Nemlig....stakkars lille gutten der. Slemme, dominante mannen! Cid skrev (3 timer siden): Håper du har det bedre i dag Hoppe Ja, litt bedre er jeg, men natta har vært smertefull, kunne ikke ligge nede, ikke snu meg og med smerter klare å komme med ned i og opp av senga. For noen rare akuttgreier som ble kastet over meg. Embla Othea skrev (3 timer siden): Hoppe skal være på tilhørerbenken i rettssaken med meg i dag Jasså? Det står ingenting om det i min avtalebok? Cid skrev (3 timer siden): Er hun aktor i saken? Har jeg fått et vikariat der eller? Embla Othea skrev (3 timer siden): Ja hun skal dømme meg Åhh? Da dømmer jeg deg til et stadig bedre og bedre liv som vil bli veldig godt! Cid skrev (3 timer siden): Med hoppetauet sitt Hoppetauet mitt? Embla Othea skrev (3 timer siden): Hun skal piske meg med hoppetauet sitt NEI! ALDRI!!! Cid skrev (2 timer siden): *sensurert* Cid skrev (2 timer siden): Nå har Kody spurt henne om å bli hans nye kone 👰 NEI!!! 🐭 Cid skrev (47 minutter siden): Nå har hun besøk av Kjell Gabriel Ingen sånn her, så han besøker Embla der hun holder til. Han har smuglet kvalitetstran med seg i "viktigveska" si. Nytappet fra en lofottorsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #85093 Del Skrevet 10. januar 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Takk...selv om det ikke virket. Det pleier ikke å være en bra ting. Ja...siden det er han som har dratt ut bunnproppen selv. Pøh...du drukna jo ikke, siden du skriver under her. Antagelig en veldig god svømmer er han. Blir jeg tegnet? Jeg er litt skeptisk til han der altså. Nemlig....stakkars lille gutten der. Slemme, dominante mannen! Ja, litt bedre er jeg, men natta har vært smertefull, kunne ikke ligge nede, ikke snu meg og med smerter klare å komme med ned i og opp av senga. For noen rare akuttgreier som ble kastet over meg. Jasså? Det står ingenting om det i min avtalebok? Har jeg fått et vikariat der eller? Åhh? Da dømmer jeg deg til et stadig bedre og bedre liv som vil bli veldig godt! Hoppetauet mitt? NEI! ALDRI!!! NEI!!! 🐭 Ingen sånn her, så han besøker Embla der hun holder til. Han har smuglet kvalitetstran med seg i "viktigveska" si. Nytappet fra en lofottorsk. Hørt om Lazy Town? Liker ikke du Cesar Millan? Endret 10. januar 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2023 #85094 Del Skrevet 10. januar 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Hørt om Lazy Town? / Liker ikke du Cesar Millan? Ja, sett litt også. / Han er brutal i metodene sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #85095 Del Skrevet 10. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, sett litt også. / Han er brutal i metodene sine. Trist at han som spilte Robbie Rotten døde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #85096 Del Skrevet 10. januar 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2023 #85097 Del Skrevet 10. januar 2023 Å...visste ikke det. Syns at alle driver og dør nå for tiden. En fra svenske luksusfellen er også død... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #85098 Del Skrevet 10. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Å...visste ikke det. Syns at alle driver og dør nå for tiden. En fra svenske luksusfellen er også død... Han var bare litt over 40 https://www.bt.dk/samfund/skuespilleren-stefan-karl-stefansson-er-doed-af-kraeft Virker ikke som at noen norske medier dekket dødsfallet, så gale er jo mange barn i Norge som vokste opp med han i Lazy Town Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2023 #85099 Del Skrevet 10. januar 2023 Ja...folk oppdager det nok tilfeldig via nyheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #85100 Del Skrevet 10. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja...folk oppdager det nok tilfeldig via nyheter. Veldig trist det med Patrick også jeg hadde veldig sansen for han i svenske luksusfellen, jeg hadde sett for meg en internasjonal luksusfellen med han og Hallgeir men nå skjer det aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå