Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (4 minutter siden):

Nå lager hun hamburger og skal teste hvilken produsent som lager den beste Thousand island-dressingen. 

medium.jpg

medium.jpg

medium.jpg

medium.jpg

Bama sin er best 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (1 time siden):

Nå lager hun hamburger og skal teste hvilken produsent som lager den beste Thousand island-dressingen. 

medium.jpg

medium.jpg

medium.jpg

medium.jpg

Har bare smakt de to øverste og jeg er enig i at den lille er litt bedre, skarpere i smaken enn den øverste. 

AttilaTheHun skrev (58 minutter siden):

Bama sin er best 

:tommelopp: 

SVK skrev (57 minutter siden):

Da skal jeg teste den! :arwen:

Gjør det. Veldig mye blir litt bedre med sånn stuff på. :jepp: ...men ikke på twist. 

SVK skrev (54 minutter siden):

Nå leser Hoppe om Attila(krigeren, ikke KG-brukeren)

...men siden jeg ikke "får til å lese" særlig sammenhengende, så har jeg gitt opp allerede. Sorry. :vetikke: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

...men siden jeg ikke "får til å lese" særlig sammenhengende, så har jeg gitt opp allerede. Sorry. :vetikke: 

Da blir det lydbok! 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det bør det bli. Jeg må medgi at jeg ikke helt har forstått det med å høre på lydbok via mobilen.
Å laste ned tar sikkert en del plass og å ikke laste ned stjeler penger? :klo: Hvordan gjør man det rett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Nei? De har ikke gjort meg eller andre noe? :klo: Er ulver til for å skytes mener du? 

Nei bare lurte på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Ja, det bør det bli. Jeg må medgi at jeg ikke helt har forstått det med å høre på lydbok via mobilen.
Å laste ned tar sikkert en del plass og å ikke laste ned stjeler penger? :klo: Hvordan gjør man det rett? 

Hva mener du med stjeler penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Hva mener du med stjeler penger?

Har forstått at man skal laste ned en lydbok og lytte fra telefonen? Hvis en ikke gjør det og lytter direkte fra et eller annet sted på nett, så blir det vel som en litt veldig lang samtale? :klo: Jeg fikk i alle fall unaturlig stor regning en gang jeg misforsto og forsøkte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Har forstått at man skal laste ned en lydbok og lytte fra telefonen? Hvis en ikke gjør det og lytter direkte fra et eller annet sted på nett, så blir det vel som en litt veldig lang samtale? :klo: Jeg fikk i alle fall unaturlig stor regning en gang jeg misforsto og forsøkte. 

Om man ikke laster ned så kan man streame og da bruker du internett og ikke telefonsamtale. Vet ikke hva slags mobilabonnement du har, hvor mye du kan bruke nettet før det blir tregt/koster ekstra. Men du kan bruke Wifien på mobilen om du skal lytte hjemme hos. deg.

Og du må jo heller ikke høre på lydbok på mobilen. Du kan jo også høre på lydbok på CD-spiller eller PCen. Det går også an å låne lydbøker gratis på biblioteket om du ønsker å spare penger.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ninja: jo, ja...men ser for meg at man er mere mobil med mobilen på lomma. Det ser så fristende ut
med alle typer bøker som kan velges mellom på slike leieplasser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Hoppetaujenta said:

:ninja: jo, ja...men ser for meg at man er mere mobil med mobilen på lomma. Det ser så fristende ut
med alle typer bøker som kan velges mellom på slike leieplasser. 

Skjønner. :jepp: Hva er internettkvoten din på mobilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke: Nå blir jeg flau her........ *gjemme seg under usynlighetskappa og kommer ikke ut igjen* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

:vetikke: Nå blir jeg flau her........ *gjemme seg under usynlighetskappa og kommer ikke ut igjen* 

:hug: 🍝 🍣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...