Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Athena Catalina
Cid skrev (21 minutter siden):

Anton og Suni skal på en etterlengtet bryllupsreise nå, hoppe er glad for å få huset litt for seg selv 

 

Cid skrev (20 minutter siden):

Nå har Anton og Hoppe innledet et forhold, tror dette kan være starten på noe fint :rodmer:

That Escalated Quickly | Know Your Meme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena Catalina skrev (4 timer siden):

Det var da veldig som Cid har drømt i  natt :fnise:

Hoppe er på butikken for å handle inn  til helgen 

Kontrollmåling: Seks av 50 dagligvarer veide for lite

Drømmer og fantasier går for der samme her 😂 historien får spilt seg ut i hvert fall 😅

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Da er vi to… men jeg har niste med omelett og skalldyrkabaret og drar på hotell etter jobb.. det kvikker opp! 🙂 ha en fin dag! 💙

Takk det samme og kos deg med kabarè! :spise: 

Cid skrev (2 timer siden):

hoppe er glad for å få huset litt for seg selv 

Alltid! :rodmer: ...men vent nå litt; jeg bor jo alene i mitt store tre et gjemt sted i forumriket og ingen vet hvor det er. :nei: 
Go away you fantasyman. 

Cid skrev (2 timer siden):

Nå har Anton og Cid innledet et forhold, tror dette kan være starten på noe fint :rodmer:

Det var da hyggelig å lese. Du innrømmer det selv. :rodmer: Endelig noen gode klemmer og suss m.m.

Athena Catalina skrev (2 timer siden):

Det var da veldig som Cid har drømt i  natt :fnise:

Hoppe er på butikken for å handle inn  til helgen 

Er ikke det ganske vanlig med vår regissør? :laugh: Han går sine egne veier i rykk og napp...

En øl også inni der jo. Skal jeg virkelig ta meg et kaldt glass øl i kveld? :sjokkbla:

Athena Catalina skrev (1 time siden):

Nå vil hun ha frokost

Oij-oij-oij...tror jeg må vente med den ladningen der, for jeg har ennå ikke spist ordentlig frokost og det må jeg ha. Godsakene kommer til lønsj. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Takk det samme og kos deg med kabarè! :spise: 

Alltid! :rodmer: ...men vent nå litt; jeg bor jo alene i mitt store tre et gjemt sted i forumriket og ingen vet hvor det er. :nei: 
Go away you fantasyman. 

Det var da hyggelig å lese. Du innrømmer det selv. :rodmer: Endelig noen gode klemmer og suss m.m.

Er ikke det ganske vanlig med vår regissør? :laugh: Han går sine egne veier i rykk og napp...

En øl også inni der jo. Skal jeg virkelig ta meg et kaldt glass øl i kveld? :sjokkbla:

Oij-oij-oij...tror jeg må vente med den ladningen der, for jeg har ennå ikke spist ordentlig frokost og det må jeg ha. Godsakene kommer til lønsj. :) 

Ne,da. ølen har du kjøpt til noen andre som liker sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint, da har jeg en liten giveaway til utvalgte. :)  Nå har jeg spist min brunch og det føles som lørdag. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Takk det samme og kos deg med kabarè! :spise: 

Alltid! :rodmer: ...men vent nå litt; jeg bor jo alene i mitt store tre et gjemt sted i forumriket og ingen vet hvor det er. :nei: 
Go away you fantasyman. 

Det var da hyggelig å lese. Du innrømmer det selv. :rodmer: Endelig noen gode klemmer og suss m.m.

Er ikke det ganske vanlig med vår regissør? :laugh: Han går sine egne veier i rykk og napp...

En øl også inni der jo. Skal jeg virkelig ta meg et kaldt glass øl i kveld? :sjokkbla:

Oij-oij-oij...tror jeg må vente med den ladningen der, for jeg har ennå ikke spist ordentlig frokost og det må jeg ha. Godsakene kommer til lønsj. :) 

Anton er adoptivfaren min så er forhold med han hadde blitt som incest 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (23 minutter siden):

Anton er adoptivfaren til adoptivfaren min så det hadde ikke blitt incest i det hele tatt 😜

Det stemmer. ;) 

Cid skrev (23 minutter siden):

Nå spiser hun kabaret

Neida, jeg spiser sætres eventyrkjeks med fullkorn, uten palmeolje. :kaffekopp: :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Det stemmer. ;) 

Neida, jeg spiser sætres eventyrkjeks med fullkorn, uten palmeolje. :kaffekopp: :) 

Jeg er heterofil uansett og det vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Catalina skrev (1 time siden):

Nå koser hun seg sammen med en venninne

Kokte egg og lapper har jeg aldri forsøkt før, så klart at jeg sa ja da invitasjonen kom. :hoppe: 

Cid skrev (42 minutter siden):

Jeg er heterofil uansett og det vet du ;)

Ja, det vet jeg, men en kan godt være veldig gode kamerater selv om en er det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Kokte egg og lapper har jeg aldri forsøkt før, så klart at jeg sa ja da invitasjonen kom. :hoppe: 

Ja, det vet jeg, men en kan godt være veldig gode kamerater selv om en er det. :) 

Men ikke rum pe kamerater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det opplyses om at to mannekjærester ikke nødvendigvis holder på med det du ser for deg der, Cid. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Nå må det opplyses om at to mannekjærester ikke nødvendigvis holder på med det du ser for deg der, Cid. ;) 

Ikke med meg i hvert fall :P Anton er travelt nok med å jakte på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...