Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SVK skrev (40 minutter siden):

En annen fordel med klokke fremfor mobil er når man har ting å gjøre og ikke ønsker å bli fristet til å surfe på KG. I tillegg når man ønsker å sjekke klokka litt mer diskre. Enkelte ganger kan det være uhøflig å dra opp telefonen. 

Aldri tenkt det er uhøflig, vi lever jo i en tid hvor mobil er helt vanlig og en viktig del av hverdagen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (18 minutter siden):

Aldri tenkt det er uhøflig, vi lever jo i en tid hvor mobil er helt vanlig og en viktig del av hverdagen 

Jeg tenker det litt på jobb f eks, i et møte hvis jeg sjekker. Og når jeg er i lek med barn og må passe tiden. Føles feil med mobil.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker det litt på jobb f eks, i et møte hvis jeg sjekker. Og når jeg er i lek med barn og må passe tiden. Føles feil med mobil.

Hvis du legger den fort fra deg så forstår de nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hvis du legger den fort fra deg så forstår de nok :)

Satser på det! Takk🙂 Kjenner på det selv når jeg holder foredrag og sånn, at det er kjipt om folk er på mobil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Satser på det! Takk🙂 Kjenner på det selv når jeg holder foredrag og sånn, at det er kjipt om folk er på mobil. 

Dumt man ikke kan reversere mobil avhengighet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Frøkenfryden said:

Jeg tenker det litt på jobb f eks, i et møte hvis jeg sjekker. Og når jeg er i lek med barn og må passe tiden. Føles feil med mobil.

 

47 minutter siden, Frøkenfryden said:

Satser på det! Takk🙂 Kjenner på det selv når jeg holder foredrag og sånn, at det er kjipt om folk er på mobil. 

Nettopp. Jeg prøver å være bevisst på at folk kan tro jeg ikke følger med eller er uinteressert om jeg drar frem mobilen.

46 minutter siden, Cid said:

Dumt man ikke kan reversere mobil avhengighet 

Kanskje du skulle prøve klokke. :jepp:

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

 

Nettopp. Jeg prøver å være litt bevisst på at folk kan tro jeg ikke følger med eller er uinteressert om jeg drar frem mobilen.

Kanskje du skulle prøve klokke. :jepp:

Aldri og hva har det med mobil avhengighet å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Aldri og hva har det med mobil avhengighet å gjøre? 

Enkelte ganger så trenger man å vite tiden, men ikke være tilgjengelig på mobil. Om man har på seg armbåndsur i stedet forå ha med mobilen så blir man ikke fristet til å bruke mobilen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun fått den store skjelven, for en ny type hai er hoppdaget. :sjokkert: Jeg skal aldri svømme i havet mere!
77216575.jpg?imageId=77216575&x=0&y=29.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (10 minutter siden):

 

Nettopp. Jeg prøver å være litt bevisst på at folk kan tro jeg ikke følger med eller er uinteressert om jeg drar frem mobilen.

Kanskje du skulle prøve klokke. :jepp:

Fint du er bevisst. Prøver jeg å være også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Enkelte ganger så trenger man å vite tiden, men ikke være tilgjengelig på mobil. Om man har på seg armbåndsur i stedet forå ha med mobilen så blir man ikke fristet til å bruke mobilen. 

Jeg bruker mobilen til mye mer enn å sjekke klokken 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker mobilen til mye mer enn å sjekke klokken 😛

Hehe jeg også. Men jeg vil at folk skal føle seg sett i samtale og sånn så da legger jeg bort, er det noe viktig jeg må svare på,så sier jeg fra og forklarer. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Hehe jeg også. Men jeg vil at folk skal føle seg sett i samtale og sånn så da legger jeg bort, er det noe viktig jeg må svare på,så sier jeg fra og forklarer. 🙂

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                                                                                                                                        Nå er jeg HER. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dr. Ops skrev (6 minutter siden):

Hoppe baker julekaker! Inspirert av en annen tråd :lur:

Senere skal hun og @Sola de på julegave shopping.

Etterpå skal de på pinnekjøtt middag hos @Frøkenfryden

Så koselig! Mann lager, jeg dekker bord! Vi pleier fordele det slik🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...