Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er på tide med en reprise for å oppfriske min hukommelse da....ja? :jepp: 

Helt utrolig jobb de folkene har. Det betyr så mye, men et fåtall av oss vet hva de egentlig driver på med i sitt arbeid. Stakkars lille krokofanten også... :( 

Jeg klarte ikke å se mer når de begynte på operasjonen av bjørnen :( Men ja, utrolig glad for at noen har slike jobber og tar seg av de :lillesky: Han som fant opp den haleprotesen til den ene delfinen jobbet med den i 12 år før den ble perfekt! :hjerte:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Humpff....  Hvor er osten hen i kveld da? Ferietider byr på mange aktiviteter som han sikkert er med på... :) 
Håper at han morer seg akkurat passe og samler minner å tilsette når høstmørket senker seg. 

Her er jeg, min skjønne. Jeg måtte bare male så mye som mulig, da det har vært oppholdsvær et døgns tid, og det ser ut til å fortsette med det. Til resten så tror jeg at en lift vil være tingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sotter brunjosten og maler som ei katte for tiden :klo: 

Kapteine hilser og sier God natt. :sove: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nietsoj skrev:

Her er jeg, min skjønne. Jeg måtte bare male så mye som mulig, da det har vært oppholdsvær et døgns tid,
og det ser ut til å fortsette med det. Til resten så tror jeg at en lift vil være tingen.

Det forstår seg jo. Jeg kan se helt herfra at det kommer til å bli velgjort når det er selvgjort. :) 
Nå skulle jeg jo gjerne ha bidratt til å løfte både kosten og osten opp, men som du sier; du trenger noe mer.
Jeg får bidra med litt musikk og inderlig følt sang til arbeidet heller. Jeg synger omvendt tekst.
*krmt`e og rense halsen*  "I raise you up".....(with a lift):                                                                          :laugh:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se igjennom denne, trekk på smilebåndet og ha en finfin mandag! :fnise: 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig til tidlig morgenarbeid på ei Hoppetaujenta! Hun er vel ute og tjener til dette livets opphold, nå igjen :klo:  Hvem er nå denne liv igjen? Kan ikke liv selv tjene til sitt eget opphold, eller bruke bukseseler til å holde oppe tingene sine? 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt forslag! Jeg skal bringe det videre, men tviler på at det blir akseptert. ;)  Står til? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag, og takk for oppreisningen. ;) Skal vente til sola har trukket seg tilbake fra veggen, så jeg ikke får solstikk og går på veggen.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host&hark*     :biggrin: 
Høres ut til å være en fornuftig ting å gjøre, så en ikke blir full av "vabler" på ryggen og på veggmalingen.
 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nietsoj skrev:

God formiddag, og takk for oppreisningen. ;) Skal vente til sola har trukket seg tilbake fra veggen, så jeg ikke får solstikk og går på veggen.  

:sjokkert:  pell dere inn i et annet rom med den slags preik----> :flau: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Malingspreik? Hører hjemme i huslig vedlikeholdstråd kanskje? :klo: 
Lurer på om jeg skal lage denne på grunnmuren min...som jeg skal få en gang i fremtiden?
15b1d6d726ebf5438bb93a164cdf1d0e.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du stjæle den kanske? Eller kopiere den, eller ta med deg hele muren? 

(Overse overnevnte og vente på endringer og sunn fornuft.)

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok la noen veldig mye mer talentfulle få male den (eller noe helt annet) på min mur.
Det finnes så mye innfall en kan sprite opp omgivelsene med. Kapteinen liker ikke sånne ting kanskje?  

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kapteinen er tilhenger av pen grafitti. På kapteinsturer på to bein før i tiden kunne kapteinen knipse både det ene og det andre av gatekunst. :Nikke:  Knipsing med kamera er ikke like lett når man ruller, på fire hjul, også i svingene. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer fremdeles på hvem Opplysningen er egentlig. :klo:  

Jeg må jo bytte ofte siden jeg transpirerer bittelitt av all hoppingen.
Telefonen holder seg stille og er vakker og rød slik som den er syns jeg. 

Åhh....nå fikk jeg akutt lyst på en halv kopp kaffe og ei skive gulrotkake med ostekrem. :rodmer: 
gulrotkake%20med%20ostekrem.jpg%20(prior
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Lurer fremdeles på hvem Opplysningen er egentlig. :klo:  

Jeg må jo bytte ofte siden jeg transpirerer bittelitt av all hoppingen.
Telefonen holder seg stille og er vakker og rød slik som den er syns jeg. 

Åhh....nå fikk jeg akutt lyst på en halv kopp kaffe og ei skive gulrotkake med ostekrem. :rodmer: 
gulrotkake%20med%20ostekrem.jpg%20(prior
 

:skratte: 

:ninja:  Hvordan ser Hoppe sin garderobe ut :klo:  Hvor mange kjoler i hver farge har hun, egentlig? 

Dere spiser og spiser i denne tråden..... jeg blir helt matmatt. 

@Opplysningen :klo:  Hen har i jaffal fått mange laik's på få innlegg. :sur: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du også. ;)  En bare ser dem ikke så tydelig når en er blå...

Men det er jo stor forskjell på å få lyst på og å spise det en snakker om. 
Det er stort sett i drømmenes verden jeg lever og når jeg er tidlig oppe og hopper
må jeg rett og slett ha noe i kroppen så jeg orker å gjøre dagens dont videre.

I tillegg skal jeg forsøke å ta noen strøk for osten også. Jeg skal male høyt av glæde! :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mal i vei. Sender Forumskatta innn til :hoppe: for selskapets skyld :catmilk: Rumle har den andre katten hos seg, altså. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter pris på selskap. Tror dessuten at jeg må finne meg en baguett, for jeg har glemt lønsjen min.  
Snakkes. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...