Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

smileys-phone-146464.gif

Hvis du ikke skal ha den i signaturen selv, tror jeg at jeg må knabbe denne :lillesky:

Superdupersøt, da :ler:  (fordi den liksom ser opp på teksten og er enig).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Zenobia skrev:

Hvis du ikke skal ha den i signaturen selv, tror jeg at jeg må knabbe denne :lillesky:

Superdupersøt, da :ler:  (fordi den liksom ser opp på teksten og er enig).

:hoppe::hoppe::hoppe:  :danser:   åååååååå men den telefonen tok hun da til meg :sur: jeg viiiiiiil ha den :hallo: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi kommet over i "Stein, saks, papir"-avdelingen nå?   :laugh:
 

18 minutter siden, FruN skrev:

 

:nigo: (og hvem er denne hyggelige anonyme brukeren da..? :lur: ) 

 

*pssst! - det er kapteinen vår i egen lave person. Jeg skulle ha sagt høye, men "den" har vondt i kroppen
og ligger sikkert mye i strekk og healer seg på det viset*  Korriger meg om jeg har misforstått Herr Kaptein. :) 
Jeg bøyer meg i støvet etc. *se seg rundt* ...jupp jeg har eget støv å bøye meg i her. :nigo: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Har vi kommet over i "Stein, saks, papir"-avdelingen nå?   :laugh:
 

*pssst! - det er kapteinen vår i egen lave person. Jeg skulle ha sagt høye, men "den" har vondt i kroppen
og ligger sikkert mye i strekk og healer seg på det viset*  Korriger meg om jeg har misforstått Herr Kaptein. :) 
Jeg bøyer meg i støvet etc. *se seg rundt* ...jupp jeg har eget støv å bøye meg i her. :nigo: 

Kapteinen i egen lange person, :blomst: . Ts :flau:  av denne eminente tråden :rodme: . Aner ikke hvorfor den brått ble så himla populær :sjokkert:  aner heller ikke hvordan kg har klart å overleve uten denne tråden. Og sist men ikke minst, hvorfor har ingen opprettet den før :vetikke:  

:Nikke: kapteinen er litt redusjert, men det snakker vi ikke høyt om. Man gjør så godt man kan, vet du. 

Hvor ble det av den @Hoppestrikk figuren :klo:  

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Kanskje den er på turnè og tilfeldigvis var innom her for å vanne og mate hestene sine? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

.jupp jeg har eget støv å bøye meg i her. :nigo: 

Ja, her også :nigo: Teller for alvor på knappene og om robotstøvsuger vil være løsningen. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:hoppe::hoppe::hoppe:  :danser:   åååååååå men den telefonen tok hun da til meg :sur: jeg viiiiiiil ha den :hallo: 

Anonymkode: d7aca...61f

:vinke:

:klo: Men hvor skal du ha den hen? Når hun sier knabb away, kanskje du kan lime den inn når du poster? (Siden du er Ab)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...en AB kan vel ikke ha sin egen sånn nei... :klo:    / Hei og velkommen Rumlemor. :biggrin: 
Jeg ser på serie med hollywood-damer på tv3, som er fullstendig uten bakkekontakt-jording.  
*stikkeavstedigjen*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Zenobia skrev:

Ja, her også :nigo: Teller for alvor på knappene og om robotstøvsuger vil være løsningen. 

:vinke:

:klo: Men hvor skal du ha den hen? Når hun sier knabb away, kanskje du kan lime den inn når du poster? (Siden du er Ab)

Det kunne jeg godt, snufs. Men jeg harke :klo: forstått åaasen det gjøres. :trist:

I en perfekt kg verden, så hadde jeg limt den inn som et bevis på at nå, nå ringer jeg dere opp, hallo her er jeg i den røde telefonen. :vinke: 

40 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm...en AB kan vel ikke ha sin egen sånn nei... :klo:    / Hei og velkommen Rumlemor. :biggrin: 
Jeg ser på serie med hollywood-damer på tv3, som er fullstendig uten bakkekontakt-jording.  
*stikkeavstedigjen*

Neivelnei, daså. :grine:

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, kaptein. Er det kanskje på tid å stå frem, så kan du klippe og lime så mye du vil? :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjedelig å måtte ta opp strikketøy når man har gjort noe feil, uansett hvor kort man har kommet :sur: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FruN skrev:

Det er kjedelig å måtte ta opp strikketøy når man har gjort noe feil, uansett hvor kort man har kommet :sur: 

:enig: (denne postinge må :hoppe: hoppe over) :skratte: 

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Sorry, kaptein. Er det kanskje på tid å stå frem, så kan du klippe og lime så mye du vil? :jepp: 

Eller å lage seg en bruker :kapteinen: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*se en annen vei*  Gjør det, gjør det, gjennomfør det...kapteinen! :jepp: 

Jeg føler med deg Fruen. Det er kjedelig, men jo mer en får øvet, jo flinkere blir en? Jeg tror det. 
Smil og rekk det opp....og start igjen. 
Produktiv Frue >knitting-smiley-emoticon.gif chocolate-valentine-smiley-emoticon.gif  < En Hoppe som egentlig skulle sitte og mate strikkersken,
                                                                                                      men det går visst feil vei det der... Sorry.  :laugh:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

*se en annen vei*  Gjør det, gjør det, gjennomfør det...kapteinen! :jepp: 

Jeg føler med deg Fruen. Det er kjedelig, men jo mer en får øvet, jo flinkere blir en? Jeg tror det. 
Smil og rekk det opp....og start igjen. 
Produktiv Frue >knitting-smiley-emoticon.gif chocolate-valentine-smiley-emoticon.gif  < En Hoppe som egentlig skulle sitte og mate strikkersken,
                                                                                                      men det går visst feil vei det der... Sorry.  :laugh:

Jeg tok det opp, ja, og begynte på en annen del av prosjektet :Nikke: Og takk for matingsførsøk! :ler: *snappe et par biter i lufta før de treffer Hoppes munn* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...du er rask på labbene og jeg anbefaler sterkt at du rett og sletten tar hele eska fra meg. :fnise:  Den er din!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Åhh...du er rask på labbene og jeg anbefaler sterkt at du rett og sletten tar hele eska fra meg. :fnise:  Den er din!

:arwen:

 

:essen2: i bytte? :engel: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slamre med forumsdøra og :rope:  ingen hjemme? 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...