Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #62981 Del Skrevet 25. januar 2022 Hun har fått seg en ny venn i Tore Halvorsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 25. januar 2022 #62982 Del Skrevet 25. januar 2022 Nå graver hun et hull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #62983 Del Skrevet 25. januar 2022 Nå er hoppe forvirret over det nye like systemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #62984 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) Hun dater også så klart, Kody Brown Endret 25. januar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2022 #62985 Del Skrevet 25. januar 2022 Cid skrev (14 timer siden): Hun er med i isspisermann! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!! Cid skrev (11 timer siden): Nå har hun blitt hypnotisert til å like Ole Ivars, hun skal snart på konsert Såntnoe biter ikke på meg. Cid skrev (2 timer siden): Hun har IKKE fått seg en ny venn i Tore Halvorsen Nemlig! Balian d'Ibelin skrev (1 time siden): Nå graver hun et hull ...som skal bli starten på hennes nye vinterhave....det kommer til å bli bestyrt av @Rumle for hun er ekspert på planter og vekster. Tror det blir litt cafèdrift der også og det står @FruN for. Supergod til det hun. Cid skrev (16 minutter siden): Nå er hoppe forvirret over det nye like systemet Nei, det gikk seg uventet fort til. Cid skrev (15 minutter siden): Hun datee også så klart, Kody Brown Nei, hun snakket kanskje litt med ham for det er han som laget det nye systemet her inne. Skal hilse til Cid sa han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. januar 2022 #62986 Del Skrevet 25. januar 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!! Såntnoe biter ikke på meg. Nemlig! ...som skal bli starten på hennes nye vinterhave....det kommer til å bli bestyrt av @Rumle for hun er ekspert på planter og vekster. Tror det blir litt cafèdrift der også og det står @FruN for. Supergod til det hun. Nei, det gikk seg uventet fort til. Nei, hun snakket kanskje litt med ham for det er han som laget det nye systemet her inne. Skal hilse til Cid sa han. Eg e klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #62987 Del Skrevet 25. januar 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!! Såntnoe biter ikke på meg. Nemlig! ...som skal bli starten på hennes nye vinterhave....det kommer til å bli bestyrt av @Rumle for hun er ekspert på planter og vekster. Tror det blir litt cafèdrift der også og det står @FruN for. Supergod til det hun. Nei, det gikk seg uventet fort til. Nei, hun snakket kanskje litt med ham for det er han som laget det nye systemet her inne. Skal hilse til Cid sa han. Har du snakket med Anton i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2022 #62988 Del Skrevet 25. januar 2022 Fetter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #62989 Del Skrevet 25. januar 2022 Så at faren til Emil het Anton så jeg kaller han det heller fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2022 #62990 Del Skrevet 25. januar 2022 Å! Jeg har ikke sett ham på noen timer. Det er vel et godt tegn. ...men det rare er jo at pappan til emil er skuespiller egentlig (tror ikke at familien visste noe om dette) og han kaller seg for "Skalle-Pær" i en viss annen knallfilm. Hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #62991 Del Skrevet 25. januar 2022 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Å! Jeg har ikke sett ham på noen timer. Det er vel et godt tegn. ...men det rare er jo at pappan til emil er skuespiller egentlig (tror ikke at familien visste noe om dette) og han kaller seg for "Skalle-Pær" i en viss annen knallfilm. Hvilken? Heh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2022 #62992 Del Skrevet 25. januar 2022 Tenk på det litt og se om du kan finne ut svaret på det jeg tenker på der. En slags gåte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #62993 Del Skrevet 25. januar 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Tenk på det litt og se om du kan finne ut svaret på det jeg tenker på der. En slags gåte. Han her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2022 #62994 Del Skrevet 25. januar 2022 Jupp...et riktig sjarmtroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #62995 Del Skrevet 25. januar 2022 Og din onkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2022 #62996 Del Skrevet 25. januar 2022 Onkels onkel. Mattis er min onkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #62997 Del Skrevet 25. januar 2022 Kommer du til å fortelle Anton om mine fantestreker når han kommer tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2022 #62998 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) Det kan du være sikker på at jeg skal! ...og du blir tatt i armen og ført rett i snickersbua. Det er det verste Cid vet og vi lager selvsagt en annen og mere velsmakende løsning på akkurat det. Vi lager mat med bittelitt småsterkt krydder på som ikke er for sterk for ham. *snillHoppe* Endret 25. januar 2022 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #62999 Del Skrevet 25. januar 2022 Men jeg hater snickers 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #63000 Del Skrevet 25. januar 2022 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå