Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cid skrev (3 timer siden):

Det hadde ikke jeg sagt nei til 😄 Men hun er lesbisk og opptatt dessverre, med en norsk dame faktisk

Hmm...sikker på at hun ikke er litt begge veier da? :klo: En artig Cid er det vel ikke så mange som sier neitakk til? 
Du kunne ha foretatt vennlig fotpleie på henne og damen? :jepp: 

Balian d'Ibelin skrev (3 timer siden):

Tidligere i dag, var hun på jobb.

Jupp og kun til dem som vil ha adressert post og IKKE reklame! :opplyser: 

Cid skrev (3 timer siden):

En ny frier har dukket opp

Så lenge han popper pertentlig opp (med mustasch og hatt/stokk) som Herkyl Po-a-rå! så er det greit! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Hmm...sikker på at hun ikke er litt begge veier da? :klo: En artig Cid er det vel ikke så mange som sier neitakk til? 
Du kunne ha foretatt vennlig fotpleie på henne og damen? :jepp: 

Jupp og kun til dem som vil ha adressert post og IKKE reklame! :opplyser: 

Så lenge han popper pertentlig opp (med mustasch og hatt/stokk) som Herkyl Po-a-rå! så er det greit! :hoppe: 

Hun ser veldig bra ut for alderen da, en veldig attraktiv dame :) Hun var gift med en eldre dame i mange år men hun døde av kreft for noen år siden :(

https://www.hellomagazine.com/celebrities/2016042631131/samantha-fox-coping-death-myra-stratton/?viewas=amp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijj...det ante jeg ikke. :sukk: Syns hun ser nokså blå ut rundt øynene....det er jo ikke et sunt tegn da. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Oijj...det ante jeg ikke. :sukk: Syns hun ser nokså blå ut rundt øynene....det er jo ikke et sunt tegn da. ;) 

Blå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Oijj...det ante jeg ikke. :sukk: Syns hun ser nokså blå ut rundt øynene....det er jo ikke et sunt tegn da. ;) 

Hey babe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Blå?

Sminke, Cid. Bare tulla vettu. ;) 

O.G. skrev (1 minutt siden):

Hey babe!!

    Hey schnuppa! :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Sminke, Cid. Bare tulla vettu. ;) 

    Hey schnuppa! :biggrin: 

Ser sikkert fin ut uten med :) Hun skal forresten være med i Lange Flate Ballær 3, det blir artig 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (26 minutter siden):

Ser sikkert fin ut uten med :) Hun skal forresten være med i Lange Flate Ballær 3, det blir artig

Wow...det høres vondt ut, men hun blir sikkert som et plaster på det vonde stedet, så da blir alt bra. :) 

Cid skrev (24 minutter siden):

Nå er hun på restaurant med Kim Wilde, Bryan Adams og Bono

        Samatha ja? Det stemmer. :laugh:  Kim vil gjerne ha barske Cid`s autograf og ber pent på i alle fall ett kne. 

O.G. skrev (18 minutter siden):

Kommet deg etter jul og nyttår?

Ja, jeg er i live og det kjennes greit ut. Jeg planlegger for min egen del å hoppe over sommer-mnd. og gå rett på september igjen etter at april er ferdig. Det gjenstår å se om eksperimentet blir vellykket, for et helt land setter nok føttene ned og protesterer. Koser meg med kjølighet og mørke enn så lenge. Takk som spør. :) Hva med Dem da? Kronen sitter fremdeles på og det hele ser uklanderlig ut såvidt jeg kan se? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Wow...det høres vondt ut, men hun blir sikkert som et plaster på det vonde stedet, så da blir alt bra. :) 

        Samatha ja? Det stemmer. :laugh:  Kim vil gjerne ha barske Cid`s autograf og ber pent på i alle fall ett kne. 

Ja, jeg er i live og det kjennes greit ut. Jeg planlegger for min egen del å hoppe over sommer-mnd. og gå rett på september igjen etter at april er ferdig. Det gjenstår å se om eksperimentet blir vellykket, for et helt land setter nok føttene ned og protesterer. Koser meg med kjølighet og mørke enn så lenge. Takk som spør. :) Hva med Dem da? Kronen sitter fremdeles på og det hele ser uklanderlig ut såvidt jeg kan se? 

Heh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg gjør da det, men det pleier å være litt smalere filmer som får meg i fyr og flamme.
Ikke dem som alle skal se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jo, jeg gjør da det, men det pleier å være litt smalere filmer som får meg i fyr og flamme.
Ikke dem som alle skal se. 

Skjønner ikke helt nå :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Smale filmer" er litt sære greier som ikke så mange gidder å se, for det er ikke helt sikkert at handlingen er innlysende. Sånne kunstneriske ting liker jeg veldig godt og kanskje blir jeg sittende helt alene i lille kinosalen også, for alle de andre forlot filmen, en etter en...men jeg sitter som spikret og nyter. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...ja, det må være en ganske smal film med duften av litt av hvert som tilbehør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...