Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Ja 😮 Egentlig er jeg ikke sulten heller. Men ser så godt ut 😂

Best å ikke overspise, da har man det ikke bra 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett igjennom deres utmerkede kommentarer, men jeg må få svare på dem i morgen. Har vært ute masse og lenge og der var det veldig kaldt, så jeg skal ha på meg masse klær og sokker og pyssemass...og så legger jeg meg dypt under tre tepper/dyner over meg...håper dere koser dere videre med godsakene som blir postet. Det ser skikkelig godt ut. Klem til dere alle fra søvnige frysne meg. :Gjesp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg har sett igjennom deres utmerkede kommentarer, men jeg må få svare på dem i morgen. Har vært ute masse og lenge og der var det veldig kaldt, så jeg skal ha på meg masse klær og sokker og pyssemass...og så legger jeg meg dypt under tre tepper/dyner over meg...håper dere koser dere videre med godsakene som blir postet. Det ser skikkelig godt ut. Klem til dere alle fra søvnige frysne meg. :Gjesp: 

Ble du i godt humør av Fritjof bildet? Han sendte det til meg i stad og ba meg vise deg det ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Kom deg i varmen og sov godt Hoppesøta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (14 timer siden):

Nå drømmer hun om søte fisker: 

b15234e6b40502291ef7ca9e6536bf0d.jpg

main-qimg-c44128fb1d56188b1e5258c0aec864

De ser så vennlige ut at jeg tar dem inn i min familie. :jepp:  ...og så har jeg fått vite at jeg ikke kan svare på
mere enn FEMTI innlegg av gangen, så da sier jeg at alt er sett/lest/ledd og flirt av, søte mennesker i tråden. :klem: 
Dessuten susser jeg ikke i full offentlighet, for jeg er en skikkelig pike. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...