Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Wrightandrong
Hoppetaujenta skrev (12 timer siden):

Det var hun ja, men leser aldri på senga. Hjernetrim på mobilen derimot er flotte greier.
Bare èn til, så skal jeg sove...og èn til...men jeg sovner jo til sist da. :Gjesp: 
P.s. jeg mottar aldri disse navnevarslene. Min konto har for mange innlegg og jeg har derfor (visstnok) laget rusk i maskineriet og får ikke påkallelser med tægging. Ser jeg dem tilfeldigvis i en tråd, så svarer jeg. :goodbye: 

En riktig god ny dag til alle sammen. :dagens-rose:

Det høres bra ut! En god dag til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg sier ha en god kveld nå. Tiden går fort i godt selskap. :)  Bare et par timer til horisontalen lokker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Spiser aldri noe sterkt jeg. :) 

Jeg har i nesten halve livet mitt men prøver å kutte ned. Jeg takler ikke sånt like bra nå som 30 åring som når jeg var 20. innen jeg er 40 år så ville vel magesekken min vært brent vekk 😅 Uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at man ikke kan gjøre alt man gjorde som tenåring når man blir eldre. Samme med å sove på dagen og spille spill om natta, gikk fint når jeg var 20 men nå så føler jeg meg ikke bra om jeg holder på slik. Dumt man ikke kan være 20 år for alltid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Man kan være det ganske lenge i hodet. :nigo: ...og så leke skikkelig voksen innimellom.

Jeg tror kg kommer til å bli et digitalt gamlehjem for mange i fremtiden 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun med på Home and Away forresten, sammen med Tore Sagen og Per Ståle Lønning (nevnte de første to kjendisene som dukket opp i hodet mitt 😝)

Begge er friere 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Jeg tror kg kommer til å bli et digitalt gamlehjem for mange i fremtiden 😅

    Vi er det nok allerede og verre vil det bli. :fnise: 

Cid skrev (3 minutter siden):

Nå er hun med på Home and Away forresten, sammen med Tore Sagen og Per Ståle Lønning (nevnte de første to kjendisene som dukket opp i hodet mitt 😝)

Begge er friere 😅

...og begge sier JA! til å gifte seg med hverandre, så gratulerer til dem fra meg og Cid er søt brudepike! :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

    Vi er det nok allerede og verre vil det bli. :fnise: 

...og begge sier JA! til å gifte seg med hverandre, så gratulerer til dem fra meg og Cid er søt brudepike! :laugh: 

Så du vil ikke gifte deg i home and away verdenen heller? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Så du vil ikke gifte deg i home and away verdenen heller? 😅

                                                           Naij! :jolie: 

Cid skrev (6 minutter siden):

Jeg kjenner ikke at jeg har lyst til å gifte meg noen gang heller, ser ikke poenget

Når du treffer den rette og har kjent denne lenge nok...så kan det hende at du tenker annerledes, men inntil da får du nyte tiden som singel og ledig på torvet. :laugh: Jeg skal heller aldri gifte meg. Ikke litt en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

                                                           Naij! :jolie: 

Når du treffer den rette og har kjent denne lenge nok...så kan det hende at du tenker annerledes, men inntil da får du nyte tiden som singel og ledig på torvet. :laugh: Jeg skal heller aldri gifte meg. Ikke litt en gang. 

Tviler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (9 timer siden):

Tviler 

     Jo, det er helt sant. Jeg skal aldri gifte meg! :laugh: 

Athena79 skrev (9 timer siden):

Hun er i godt selskap

    Gode venner er en skatt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

     Jo, det er helt sant. Jeg skal aldri gifte meg! :laugh: 

    Gode venner er en skatt. :) 

Mente det om meg, jeg har aldri vært en veldig sosial person grunnet sosialangsten min så jeg holder ikke pusten for at jeg skal treffe noen men det går fint :) Skulle ønske jeg kunne blitt kvitt angsten min helt da men sånn er det 😕 En kjip ting å leve med, i hvert fall den siste tiden når jeg har begynt å like og være litt mer sosial. Har knapt venner heller, kjenner jeg misunner andre 30 åringer som har masse venner å kunne henge med

Jaja, sånn er nå det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...