Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:sjokkbla: Å. Det...var da så altfor meget, Herr Jerri. Litt trekkfull akkurat nå kanskje, men jeg skal dytte inn mose
til sommeren...og sokker og boller med rosiner som sikkert har en tettende effekt når de tørker. Tusen takk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

:sjokkbla: Å. Det...var da så altfor meget, Herr Jerri. Litt trekkfull akkurat nå kanskje, men jeg skal dytte inn mose
til sommeren...og sokker og boller med rosiner som sikkert har en tettende effekt når de tørker. Tusen takk. 

Ja..  Tett sprekker.  Og det er en liten vedovn der selvom pipa ikke synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det er da alltids noe. :jepp: Pipa stikker sikkert ut litt andebysk på baksiden, midt på veggen, rett ut. Bra! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (11 timer siden):

Jammen det er da alltids noe. :jepp: Pipa stikker sikkert ut litt andebysk på baksiden, midt på veggen, rett ut. Bra! 

Jepp.  Utav motsatt kortvegg.  Og blir sikkert varm nok den lille koia...bare du sørger for nok ved.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jerry Lee skrev (26 minutter siden):

Er det slemt å lure på hvem som er hvem...?     :nigo:      ((😉))

Ha ha ha haaaa

Du er en fin en du, onkel Lee

Endret av Nietsoj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nietsoj skrev (9 timer siden):

Ha ha ha haaaa

Du er en fin en du, onkel Lee

Sjøl syns jeg kanskje jeg var litt ufin...   😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt dårlig samvittighet for å ha gitt Hoppis rønna over her.

Kanskje vil hun velge seg noe annet fra samlingen min?   :jepp:

rocky-mountain-cabins-andre-pierce-architecture-img_b6415f51003e248a_4-7201-1-1d4a444.jpg

smoky-mountain-treehouse-600x400.jpg

cabin11_front.jpg

Screenshot_2021-02-09-23-03-58-1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal du ha og jeg nøyer meg med to små hytter. :) 
rocky-mountain-cabins-andre-pierce-architecture-img_b6415f51003e248a_4-7201-1-1d4a444.jpg
Jeg liker verandaer veldig godt, for da sitter jeg greit ute i all slags vær. :jepp: 

cabin11_front.jpg

Jerry Lee skrev (10 timer siden):

Jepp.  Utav motsatt kortvegg.  Og blir sikkert varm nok den lille koia...bare du sørger for nok ved.

Ordet sa at jeg bare kunne forsyne meg fra ditt lager for det skulle fikse ny ved i skogen selv, sa det. :jepp:  Takk. 

Aragorn ll Elessar skrev (5 timer siden):

Nå kommuniserer hun med denne kua

     Det liker jeg veldig godt faktisk.  Dyrekomunikasjon er et spennende felt.  :jepp: 

Jerry Lee skrev (3 timer siden):

Er det slemt å lure på hvem som er hvem...?     :nigo:      ((😉))

Neida, bare hold på sånn du så skal du se hvor mange venner du får. :klem: 

Nietsoj skrev (2 timer siden):

Ha ha ha haaaa Du er en fin en du, onkel Lee

I alle dager...? Ordet virker litt på druen syns jeg? Har det fått "rød saft" som egentlig var noe annet? :ohmy:

Jerry Lee skrev (2 timer siden):

Sjøl syns jeg kanskje jeg var litt ufin...   

Onkelen min er alltid fin han. - Hilsen Ordet som forsøker å ligne, titt som det er :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Tusen takk skal du ha og jeg nøyer meg med to små hytter. :) 
rocky-mountain-cabins-andre-pierce-architecture-img_b6415f51003e248a_4-7201-1-1d4a444.jpg
Jeg liker verandaer veldig godt, for da sitter jeg greit ute i all slags vær. :jepp: 

cabin11_front.jpg

Ordet sa at jeg bare kunne forsyne meg fra ditt lager for det skulle fikse ny ved i skogen selv, sa det. :jepp:  Takk. 

     Det liker jeg veldig godt faktisk.  Dyrekomunikasjon er et spennende felt.  :jepp: 

Neida, bare hold på sånn du så skal du se hvor mange venner du får. :klem: 

I alle dager...? Ordet virker litt på druen syns jeg? Har det fått "rød saft" som egentlig var noe annet? :ohmy:

Onkelen min er alltid fin han. - Hilsen Ordet som forsøker å ligne, titt som det er :jepp: 

Skravlete Tøvefant.  Vet ikke hva jeg skal svare...    :fnise:     :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, jeg vet at min hyttevalgsmak er uklanderlig på en enkel og fin måte. :nigo: 
Tror ikke at jeg hadde kunnet trives på ei uanstendig diger og såkalt luksuriøs hytte som egentlig er et digert herskapshus. Det blir ingen hyttetrivsel av slikt påkostet digerhet syns jeg. Man skal ha slikt man trenger, men et enkelt liv er best. Og hest. Kun på enga. Ikke på skiva. :nei: *ligg unna Jerriberri!* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jerry Lee skrev (10 timer siden):

Syns nok hu burde tatt med seg HB av god kvalitet når jeg kom på besøk oppi her...     

Jammen det skal du få, Jerri: blyant av beste merke...skal du tegne meg og Ordet kanskje? :nigo: :nigo: 
6d96ece41d1f52b8_4007817106365.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Takk, jeg vet at min hyttevalgsmak er uklanderlig på en enkel og fin måte. :nigo: 
Tror ikke at jeg hadde kunnet trives på ei uanstendig diger og såkalt luksuriøs hytte som egentlig er et digert herskapshus. Det blir ingen hyttetrivsel av slikt påkostet digerhet syns jeg. Man skal ha slikt man trenger, men et enkelt liv er best.

 

Og hest. Kun på enga. Ikke på skiva. :nei: *ligg unna Jerriberri!* 

SÅ enig!   😀

 

"  hest er best på midten. Midt mellom kjeften åsså dritten.   

Å hest er best på maten. Midt mellom osten åsså salaten.     :spise:   "

-   S-K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Jammen det skal du få, Jerri: blyant av beste merke...skal du tegne meg og Ordet kanskje? :nigo: :nigo: 
6d96ece41d1f52b8_4007817106365.jpg

Kan ikke tegne, jeg.    😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...