Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2020 #58021 Del Skrevet 6. april 2020 Best å være snill, ellers kommer den lille spanske fyrrige damen Carma Corona og biter deg i arslet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. april 2020 #58022 Del Skrevet 6. april 2020 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Best å være snill, ellers kommer den lille spanske fyrrige damen Carma Corona og biter deg i arslet. Dustedritadummen skulle jeg hilse deg fra felles Kompis å si..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2020 #58023 Del Skrevet 6. april 2020 1 time siden, Jerry Lee skrev: Dustedritadummen skulle jeg hilse deg fra felles Kompis å si..... ....og det er jo seff`ølgelig egentlig meg, som du nok helt sikkert vet, som er Kompisens stemme på nett... Ehh...well....jo, altså, når du nå sier det, så må jeg innrømme at jeg kan ha tenkt det en gang eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2020 #58024 Del Skrevet 7. april 2020 Nå har jeg varmet opp to kyllingwienerpølser og hatt litt mos til og det er middagen min i dag til lønsj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. april 2020 #58025 Del Skrevet 7. april 2020 45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå har jeg varmet opp to kyllingwienerpølser og hatt litt mos til og det er middagen min i dag til lønsj. Småspist, er du? Bare to pølser? God mat, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2020 #58026 Del Skrevet 7. april 2020 Måtehold, Jerri. ...men joda, det holder for meg. Er ikke så vanskelig i matveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. april 2020 #58027 Del Skrevet 7. april 2020 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Måtehold, Jerri. ...men joda, det holder for meg. Er ikke så vanskelig i matveien. Er da ikke snakk om dette og hint. Syns bare at TO pølser er lite... ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2020 #58028 Del Skrevet 7. april 2020 Jojo...det er ikke veldig mye, men jeg kuttet dem opp i småbiter og da ble det mange. Det finnes egentlig ikke noen problemer som ikke har en drøss med løsninger, sier Hoppe - Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. april 2020 #58029 Del Skrevet 7. april 2020 Å, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. april 2020 #58030 Del Skrevet 7. april 2020 Vær så god Hoppe. Og du bestemmer helt selv hva innholdet er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2020 #58031 Del Skrevet 7. april 2020 IS! Tuusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. april 2020 #58032 Del Skrevet 7. april 2020 Nå er Hoppe i senga med påskeegget sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. april 2020 #58033 Del Skrevet 8. april 2020 Innunder ei tjukk og brei gran ligger Hoppis og Cata i dobbel snorkesekk på tjukt underlag... ...og med et stort bål foran seg. Sku' ønske jeg var der..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2020 #58034 Del Skrevet 8. april 2020 Ja til dere begge...men egentlig er hun veldig overrasket, for hun oppdaget at det er en drektig gepard igjen i dyreparken og det sendes direkte igjen...håper det er sant denne gangen da. Visste dere om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2020 #58035 Del Skrevet 9. april 2020 Intet nytt under gepardsolen. Antagelig tar det lang tid. Jeg var av dem som fulgte intenst med forrige gang ...da den ikke var gravid i det hele tatt...den bare nøøøt oppmerksomheten veldig og smilte lurt. Da følte vi oss snytt, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2020 #58036 Del Skrevet 9. april 2020 Hoppe smugspiser påskesnopet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2020 #58037 Del Skrevet 9. april 2020 Åneida, for hun har ingenting sånn i virkeligheten...men forumsnopet koser hun seg ved tanken på. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2020 #58038 Del Skrevet 9. april 2020 51 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Å jada, for hun spiser hauger og lass med sånt i virkeligheten!!! ❤️ Det vet vi...! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 9. april 2020 #58039 Del Skrevet 9. april 2020 Nop 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 9. april 2020 #58040 Del Skrevet 9. april 2020 18 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ja til dere begge...men egentlig er hun veldig overrasket, for hun oppdaget at det er en drektig gepard igjen i dyreparken og det sendes direkte igjen...håper det er sant denne gangen da. Visste dere om dette? Nei,det visste jeg ikke,takk for at du fortalte! Får håpe det blir noe denne gangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå