Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Best å være snill, ellers kommer den lille spanske fyrrige damen Carma Corona og biter deg i arslet. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Best å være snill, ellers kommer den lille spanske fyrrige damen Carma Corona og biter deg i arslet. :lur: 

Dustedritadummen skulle jeg hilse deg fra felles Kompis å si.....     :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Dustedritadummen skulle jeg hilse deg fra felles Kompis å si.....     :jolie:
....og det er jo seff`ølgelig egentlig meg, som du nok helt sikkert vet, som er Kompisens stemme på nett...

Ehh...well....jo, altså, når du nå sier det, så må jeg innrømme at jeg kan ha tenkt det en gang eller to. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg varmet opp to kyllingwienerpølser og hatt litt mos til og det er middagen min i dag til lønsj. :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå har jeg varmet opp to kyllingwienerpølser og hatt litt mos til og det er middagen min i dag til lønsj. :nigo: 

Småspist, er du?   Bare to pølser?     :)

God mat, da.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtehold, Jerri. ;)  ...men joda, det holder for meg. Er ikke så vanskelig i matveien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Måtehold, Jerri. ;)  ...men joda, det holder for meg. Er ikke så vanskelig i matveien. 

Er da ikke snakk om dette og hint.   Syns bare at TO pølser er lite...   ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo...det er ikke veldig mye, men jeg kuttet dem opp i småbiter og da ble det mange. :nigo: 
Det finnes egentlig ikke noen problemer som ikke har en drøss med løsninger, sier Hoppe - Ordet :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                     IS! :biggrin:  Tuusen takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innunder ei tjukk og brei gran ligger Hoppis og Cata i dobbel snorkesekk på tjukt underlag...

...og med et stort bål foran seg.

 

 

Sku' ønske jeg var der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja til dere begge...men egentlig er hun veldig overrasket, for hun oppdaget at det er en drektig gepard igjen
i dyreparken og det sendes direkte igjen...håper det er sant denne gangen da. :fnise: Visste dere om dette? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt under gepardsolen. Antagelig tar det lang tid. Jeg var av dem som fulgte intenst med forrige gang
...da den ikke var gravid i det hele tatt...den bare nøøøt oppmerksomheten veldig og smilte lurt. :fnise: 
                                                                                                                                   Da følte vi oss snytt, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åneida, for hun har ingenting sånn i virkeligheten...men forumsnopet koser hun seg ved tanken på. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Å jada, for hun spiser hauger og lass med sånt i virkeligheten!!!    ❤️

Det vet vi...!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja til dere begge...men egentlig er hun veldig overrasket, for hun oppdaget at det er en drektig gepard igjen
i dyreparken og det sendes direkte igjen...håper det er sant denne gangen da. :fnise: Visste dere om dette? 

 

Nei,det visste jeg ikke,takk for at du fortalte! Får håpe det blir noe denne gangen:jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...