Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville gjerne kjøpt hjemmestrikkede saker fra din strikkebutikk @Hoppetaujenta :jepp: Kanskje du kan ha samme logo på strikkevarene dine, som du har som profilbildet? Det hadde vært fint :ninuskapus:

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi...du er en knupp, An0! :klem: ...men aldri kan jeg fortelle noen om hvem jeg er, så hvor jeg selger
blir det nok en godt bevart hemmelighet. Idèen om "Made By Hoppetussa" er bra. :laugh: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hihi...du er en knupp, An0! :klem: ...men aldri kan jeg fortelle noen om hvem jeg er, så hvor jeg selger
blir det nok en godt bevart hemmelighet. Idèen om "Made By Hoppetussa" er bra. :laugh: 

:klemmer: Du er den beste knuppen @Hoppetaujenta :hjerte:

rose-bud-petals-flower.jpg

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Hihi...du er en knupp, An0! :klem: ...men aldri kan jeg fortelle noen om hvem jeg er, så hvor jeg selger
blir det nok en godt bevart hemmelighet. Idèen om "Made By Hoppetussa" er bra. :laugh: 

Jeg forstår at du velger å holde noen ting hemmelig. Er det mulig for deg å selge strikkevarer anonymt, hvis noen av oss ønsker å kjøpe? Hvis vi betaler inn til deg, og du sender oss en postpakke uten avsendernavn (eller du kan jo skrive Hoppetussa), enten avtalt gjennom personlig melding eller at du lager deg et nettsted som du selger gjennom? Da får jo du vite hvem vi er :) uten at vi får vite hvem du er :) 

@Hoppetaujenta Men det var kanskje ikke en god ide allikevel når jeg tenker meg om (ettersom du vil være hemmelig) ettersom hvis noen av oss som kjøper tilfeldigvis kjenner igjen strikkekunstverkene dine fra tidligere arbeider hvis noen av oss skulle ha møtt deg før.  Vi får heller drømme om kunstverkene dine :ninuskapus:

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, An0nymBruker skrev:

 Vi får heller drømme om kunstverkene dine 

Det er nok det beste tror jeg. :fnise:  Så vidt jeg vet MÅ man skrive avsender når man sender pakke,
ellers blir det for mye mulige bomber og hvitt pulver kamuflert som "denne pakken inneholder bare et par sokker". 👼🏻
 ...eller ikke... Boooom! 

1 time siden, Monstrum skrev:

Jeg vil også kjøpe Hoppe-strikk 

Det var veldig snilt av deg og jeg skal føre dere opp som de første kjøperne på listen over folk som aldri får kjøpt noe. Fryktelig billig blir det også for dere, for jeg tar absolutt ingenting for å ikke sende en stor pakke... :laugh: 

P.S. Hun rører ikke sushi nei. ;) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er nok det beste tror jeg. :fnise:  Så vidt jeg vet MÅ man skrive avsender når man sender pakke,
ellers blir det for mye mulige bomber og hvitt pulver kamuflert som "denne pakken inneholder bare et par sokker". 👼🏻
 ...eller ikke... Boooom! 

Det var veldig snilt av deg og jeg skal føre dere opp som de første kjøperne på listen over folk som aldri får kjøpt noe. Fryktelig billig blir det også for dere, for jeg tar absolutt ingenting for å ikke sende en stor pakke... :laugh: 

P.S. Hun rører ikke sushi nei. ;) 

Nå har du strikket putetrekk til @PerelandraKattepute+01.jpg

http://strikke24.rssing.com/chan-51170749/all_p1.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er nok det beste tror jeg. :fnise:  Så vidt jeg vet MÅ man skrive avsender når man sender pakke,
ellers blir det for mye mulige bomber og hvitt pulver kamuflert som "denne pakken inneholder bare et par sokker". 👼🏻
 ...eller ikke... Boooom! 

Det var veldig snilt av deg og jeg skal føre dere opp som de første kjøperne på listen over folk som aldri får kjøpt noe. Fryktelig billig blir det også for dere, for jeg tar absolutt ingenting for å ikke sende en stor pakke... :laugh: 

P.S. Hun rører ikke sushi nei. ;) 

Haha, bra det er billig om ikke annet :fnise: 
Neida, men jeg skjønner utfordringen med anonymitet altså :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...