Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Bonusmammaen skrev:

jaaaaa! Han synes det var morsomt. Mulig jeg rekrutterer faren hans også. De er rå begge to. 

God idé! 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, siden det er deg så får du det...og etterpå sprayer vi deg med mannegodlukt rett i kroppen. :jepp: 

Blåmaling slik at jeg ser sånn ut?

E28C016B-CE3C-4F25-8FC8-CF7BCE57137C.thumb.png.e2d97165b0ddea6a8e414d7670488c40.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 :kosteskaft::kosteskaft::kosteskaft: ...jeg og noen venner skal på flytur i natt...kan hende ser vi ballongfarere der også? :nigo: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stella Rose skrev:

Barcelona.

Spania og Brasil i VM.

Blir spennende med Tyskland og Sverige kl 20. I mellomtiden skal jeg ut å plukke hundebæsj og klippe plenen🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh...nei ingen blåmaling, men jeg kan tilby deg en ny blålig saftis som jeg testet i går.
For mye av den på en gang og den lever så absolutt opp til navnet sitt. 
favoritter-braincooler-1-2-l?pid=DiplomI diplom-is-braincooler-5-0-l?pid=DiplomIsArtig! :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...nei ingen blåmaling, men jeg kan tilby deg en ny blålig saftis som jeg testet i går.
For mye av den på en gang og den lever så absolutt opp til navnet sitt. 
favoritter-braincooler-1-2-l?pid=DiplomI diplom-is-braincooler-5-0-l?pid=DiplomIsArtig! :jepp: 

Spennende :) Ikke sett den i noen butikker enda, er den helt ny?

Lol jeg søkte faktisk opp etter avatar bilder som er tillat å dele og bruke fordi at jeg vet nå at om ikke så kan jeg bli utestengt eller få bot av fotografen 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva? :klo: Ja, den er ny...men...kan vi ikke få bruke bilder? 

Bare hvis det er bilder som er lov å dele. Måtte søke via her

https://www.google.com/advanced_image_search

Ei blogger hadde delt ut masse 6000kr bøter til diverse folk som hadde delt bildet av kaken hennes og hun tjente 250.000kr. Helt sinnsykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Winza skrev:

Bare hvis det er bilder som er lov å dele. Måtte søke via her

https://www.google.com/advanced_image_search

Ei blogger hadde delt ut masse 6000kr bøter til diverse folk som hadde delt bildet av kaken hennes og hun tjente 250.000kr. Helt sinnsykt

Ja, det gjelder for opplastede bilder.

 

18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva? :klo: Ja, den er ny...men...kan vi ikke få bruke bilder? 

For bilder som vi feks kopierer inn via bildeadressen til bildet, slik at linken til bildeadressen ligger i bildet etter at vi har postet det, så er det lovlig for alle bilder. Det står om det i en tråd på ris & ros. Tekola forklarer om det i innlegg nr 2 her (Om man høyreklikker på et slikt bilde, kommer flere valg opp, som viser bildeadressen)

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Ehh...nei ingen blåmaling, men jeg kan tilby deg en ny blålig saftis som jeg testet i går.
For mye av den på en gang og den lever så absolutt opp til navnet sitt. 
favoritter-braincooler-1-2-l?pid=DiplomI diplom-is-braincooler-5-0-l?pid=DiplomIsArtig! :jepp: 

Sitter faktisk å spiser den nå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ps. Dette med bilder @Hoppetaujenta. HanneMari Egmont fortalte i den tråden at det ikke er vi men Kvinneguiden som må betale eventuelle bøter til fotografene for bilder som er lastet opp og postet. Det er regelbrudd (forsto jeg det som) å poste slike bilder, men det har ikke tilbakevirkende kraft. Hun viser også i den tråden på ris og ros hvordan man kan søke opp bilder som er lovlig å laste opp og dele/ poste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Winza said:

Hvor fant du den?

Coop Obs. Men de har den sikkert alle steder de selger Diplomis. Er saftis så jeg liker å tro at den er sunn. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, godjenten skrev:

Koser meg og håper dere gjør det også!

Det er fint :klemmer: Tusen takk :smilyblomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Ja, det gjelder for opplastede bilder.

 

For bilder som vi feks kopierer inn via bildeadressen til bildet, slik at linken til bildeadressen ligger i bildet etter at vi har postet det, så er det lovlig. Det står om det i en tråd på ris & ros.

Så er det lovlig hvis jeg gjør sånn? Kilden er funnet på https://www.demilked.com/flowers-look-like-something-else-orchids-pareidolia/

 

IMG_4256.PNG

IMG_4257.PNG

IMG_4267.PNG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...