Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikkert hyggelig det. :)  ...men jeg kaller det nok bare for å treffe folk for en hyggelig samtale. Ikke date. 

10 timer siden, An0nymBruker skrev:

I kveld kom jeg til å tenke på om det er noe som jeg gjorde som ble feil for deg eller andre 

Ingenting er feil noe sted. Alt er ganske bra faktisk. :tommelopp:  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Sikkert hyggelig det. :)  ...men jeg kaller det nok bare for å treffe folk for en hyggelig samtale. Ikke date. 

Ingenting er feil noe sted. Alt er ganske bra faktisk. :tommelopp:  

Tusen takk Hoppetaujenta :blomst: Det er godt å høre at alt er ganske bra og at ingen ting ble feil :klemmer:
Jeg ønsker deg og alle dere andre en fin mandag og en fin uke :klemmer:  :hjerte:

Jeg har funnet flere flettejenter som jeg skal kopiere inn i samleinnleggene senere: Embrace hug: smileys-embrace-hug-344349.gif  smileys-embrace-hug-973774.gifsmileys-embrace-hug-001832.gif  smileys-embrace-hug-394543.gif  smileys-embrace-hug-973013.gif   smileys-embrace-hug-525951.gif   smileys-embrace-hug-313987.gif   smileys-embrace-hug-424099.gif 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Vi flettejentene er et populært folkeslag...  :fnise: 

:jepp: Dere er så søte :ninuskapus: Her fant jeg en som jeg nesten ble skremt av smileys-birthday-386466.gif 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gregor Clegane

Nå skal hun ut på tur med Truls Svendsen, Eyvind Hellstrøm, Arne Brimi, Charter-Svein, Arne Hjeltnes, Aune Sand og Jan Thomas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Nå skal hun ut på tur med Truls Svendsen, Eyvind Hellstrøm, Arne Brimi, Charter-Svein, Arne Hjeltnes, Aune Sand og Jan Thomas.

Det stemmer :jepp: De skal på campingtur smileys-camping-395416.gif       smileys-camping-012488.gif   

smileys-camping-497022.gif   smileys-camping-068148.gif   smileys-camping-466957.gif 

Eller NEI ikke alle de! I hvertfall Aune S. måtte melde avbud, og Hoppetaujenta reiste med gode venner i steden :jepp:

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Det stemmer :jepp: De skal på campingtur smileys-camping-395416.gif       smileys-camping-012488.gif   

smileys-camping-497022.gif   smileys-camping-068148.gif   smileys-camping-466957.gif 

Riktig. De skal til Montebello Camping ved svenskegrensen, før de reiser videre inn i Sverige og over til Ullared.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Nå skal hun ut på tur med Truls Svendsen, Eyvind Hellstrøm, Arne Brimi, Charter-Svein, Arne Hjeltnes, Aune Sand og Jan Thomas.

À la Winza?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Akkurat nå er hun i skogen, og plukker nøtter. 

Og så kommer det en utenlandsk turist som sier "Are you nuts?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, Winza skrev:

Og så kommer det en utenlandsk turist som sier "Are you nuts?"

Nope, det kommer en flokk med ekorn, som er rimelig sure, siden hun har vært å forsynt seg av vinterlageret deres. Så hun må levere alt tilbake og heller gå i butikken å kjøpe nøtter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Nope, det kommer en flokk med ekorn, som er rimelig sure, siden hun har vært å forsynt seg av vinterlageret deres. Så hun må levere alt tilbake og heller gå i butikken å kjøpe nøtter der.

Ekorn lederen er ingen ringere enn Serla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, An0nymBruker skrev:

Her fant jeg en som jeg nesten ble skremt av smileys-birthday-386466.gif 

Syns den er kjempemorsom jeg. :laugh: 

1 time siden, Gregor Clegane skrev:

Nå skal hun ut på tur med Truls Svendsen, Eyvind Hellstrøm, Arne Brimi, Charter-Svein, Arne Hjeltnes, Aune Sand og Jan Thomas.

Nei, dem drar jeg aldri på tur med noe sted som helst! :nei:  ...og det vet du.

1 time siden, An0nymBruker skrev:

...og Hoppetaujenta reiste med gode venner i steden 

Det stemmer! :hoppe: 

1 time siden, Blair Waldorf skrev:

Akkurat nå er hun i skogen, og plukker nøtter. 

Nøtter er godt det. :jepp: 

1 time siden, Winza skrev:

Og så kommer det en utenlandsk turist som sier "Are you nuts?"

Jeg hører det som "have you nuts?" og serverer dem denne som er, eller kanskje var god. 
01_13_4.JPEG Finnes den ennå? :klo: 

1 time siden, Winza skrev:

Ekorn lederen er ingen ringere enn Serla

Beste lederen i verden! :hoppe: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Syns den er kjempemorsom jeg. :laugh:

Det stemmer! :hoppe:

Du har rett i at den er morsom :jepp: Jeg ble bare nesten skremt da det kom et monster helt uventet etter å ha sett disse 3 første som er lignende: smileys-birthday-455016.gifsmileys-birthday-767060.gifsmileys-birthday-654633.gif  smileys-birthday-386466.gif Flettejenta i gaveboksen er selvsagt søt som alltid :ninuskapus:

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...