Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

An0: fint bilde, men jeg får ikke lov. Det er for stort og tar for mye plass sies det. 

Det er synd at det er for stort, når du liker det. Jeg håper at noen finner det rette bildet for deg, hvis du ønsker høstjenta fra i fjor. Kanskje noen kan forminske bildet for deg? Er det denne du tenker på, som er for stor?
Falling-autumn-leaves-divider.gif
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad flettejente som kaster løv opp i lufta helst, men bare det blir smått nok kan sikkert flere brukes. :jepp:  
Fatter ikke hvor de har tatt veien. :klo: De var enkle å finne før.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Glad flettejente som kaster løv opp i lufta helst, men bare det blir smått nok kan sikkert flere brukes. :jepp:  
Fatter ikke hvor de har tatt veien. :klo: De var enkle å finne før.  

Ok. Ja, du hadde jo så mange av de søte jentene. Håper at du finner de eller om noen andre finner de for deg :blomst:

Hva om noen greier å forminske denne? Er det riktig bilde, bare at det er for stort og grovkornet?

smiley_autumn.gif~c200

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Glad flettejente som kaster løv opp i lufta helst, men bare det blir smått nok kan sikkert flere brukes. :jepp:  
Fatter ikke hvor de har tatt veien. :klo: De var enkle å finne før.  

AnonymSjiraff kom med et fint tips i den andre tråden. Har du sjekket om du har høst-smileys på mobilen?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen postet en link til en side med mange fine smilyer tidligere, (da jeg spurte etter det) og der var flere av de fine jente-smilyene dine med rosa sløyfer @Hoppetaujenta , men jeg har ikke linken nå. Kan det ha vært @Rumle eller @Frøkensina eller @Aldrisur som hadde en slik fin link som de postet? Om en av dere har den linken, kan dere poste den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Noen postet en link til en side med mange fine smilyer tidligere, (da jeg spurte etter det) og der var flere av de fine jente-smilyene dine med rosa sløyfer @Hoppetaujenta , men jeg har ikke linken nå. Kan det ha vært @Rumle eller @Frøkensina eller @Aldrisur som hadde en slik fin link som de postet? Om en av dere har den linken, kan dere poste den?

Kan godt vaere at det var meg :) Men jeg husker dessverre ikke hvilken det var, skal poste den om jeg finner den :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Kan godt vaere at det var meg :) Men jeg husker dessverre ikke hvilken det var, skal poste den om jeg finner den :)

Tusen takk :hjerte::klemmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant noen flere da jeg søkte med gitarjenta på omvendt bildesøk på Google:images?q=tbn:ANd9GcSrgWLG4gIX_UKrJOTM_nhimages?q=tbn:ANd9GcQ4JTqsq6jolLqxkjUm1mmimages?q=tbn:ANd9GcS8lQcnRHVkvuPSiM2aEUiimages?q=tbn:ANd9GcT11C4PXQnWVaJtfW0R0In

Her rører de på seg:

angie.gif BiscuitsBakingSmiley.gif~c200  connie_girl_pet_kitty.gifzopfie_umarm.gif

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Hun har akkurat funnet ut at det spøker på loftet :sulosi: Så nå sitter hun i telefonen å prater med Tom Srømmnæs fra Åndenes makt, som skal hjelpe henne å drive disse tapte åndene vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gregor Clegane
Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Hun har akkurat funnet ut at det spøker på loftet :sulosi: Så nå sitter hun i telefonen å prater med Tom Srømmnæs fra Åndenes makt, som skal hjelpe henne å drive disse tapte åndene vekk.

Stemmer. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, An0nymBruker skrev:

Ok. Ja, du hadde jo så mange av de søte jentene. Håper at du finner de eller om noen andre finner de for deg :blomst:

Hva om noen greier å forminske denne? Er det riktig bilde, bare at det er for stort og grovkornet?

smiley_autumn.gif~c200

 

@Hoppetaujenta:mynona: Jeg søkte på omvendt bildesøk med det bildet over, og fikk bildet i flere forskjellige størrelser!

bestnn087.gifEr denne i rett str?

 

v5sd7lromnv.gif

Her er høstløvet i forminsket utgave:

image.gif

Se etterlysningstråden for flere fine høst-smilyer :mynona:

 

Endret av An0nymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...