Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke er jeg "muslim" *spøk* og ikke drikker jeg vin og ikke er jeg på hotell heller.
Du burde fortsette å ikke spille i lotto. :lur: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmmmmm...den siste der hadde vært herlig altså...sette tennene i myke tilstander som gir etter
og glir ned i halsen... Neimen huffda!  :sjokkbla:  Kan ikke skrive sånn på et forum som misforstår alt. 
                                                                                                         *løpe og gjemme seg inni forumgardinet* :ninja: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:Tuppa sitter/ligger/står/går/løper/XXXXX/hopper overalt.

Helt utilslørt.   :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg driver ikke på med sånn "XXXXX"-greier altså, Jerry. :nei: 

Joda. Bare fyll inn sjæl for hva du driver med.  :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pffft! Syns du sa at du ikke var påvirket av en viss grensehandel jeg... :jolie: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Pffft! Syns du sa at du ikke var påvirket av en viss grensehandel jeg... :jolie: 

Nei. Men visste ikke at du er å finne i en et annet steds nevnt "hønsegård".....   :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyss!  Gå og vask munnen din Jerry, selv om du ikke har snakket stygt - ENNÅ!  :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke snill så sender jeg deg på bundet tvangssommerferie i en villhønsegård borte i "Vest-Agda"!  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Er du ikke snill så sender jeg deg på bundet tvangssommerferie i en villhønsegård borte i "Vest-Agda"!  

" kukkekyyy,  Tante Hoppissss. Jeg er Hanen Edgar.  :jepp: "

- Mvh, Småtten fra en annen tråd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg skjære opp litt kald vannmelon og se på tv en liten stund før jeg går foran med et godt eksempel
til etterforfølgelse. Natta godtfolk og takk for en hyggelig skravlestund. :klem: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Mmmmmm...den siste der hadde vært herlig altså...sette tennene i myke tilstander som gir etter
og glir ned i halsen... Neimen huffda!  :sjokkbla:  Kan ikke skrive sånn på et forum som misforstår alt. 
                                                                                                         *løpe og gjemme seg inni forumgardinet* :ninja: 

...og HVEM er egentlig mest grisete i tastetotten? Hæ?   :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Nå skal jeg skjære opp litt kald vannmelon og se på tv en liten stund før jeg går foran med et godt eksempel
til etterforfølgelse. Natta godtfolk og takk for en hyggelig skravlestund. :klem: 

Tusen takk og god natt og sov godt Hoppetaujenta og dere andre :blomst:  :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Nå skal jeg skjære opp litt kald vannmelon og se på tv en liten stund før jeg går foran med et godt eksempel
til etterforfølgelse. Natta godtfolk og takk for en hyggelig skravlestund. :klem: 

Kos deg, :hoppe:.  :)   Og sjæl takk.

Natta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Jernhesten

Hun var alt. Jeg var inni henne, langt ute på havet. Jeg visste at hun elsket meg. Hun var så våt som tusen år med regn. Vi var på en reise langt inn i ødemarken, der hvor blomstene spirer opp av upløyd mark. Jeg holdt rundt henne så vart, som om blomsterstøvet mellom rumpeballene hennes og håndflaten min, ga meg lysets hemmeligheter. Nå sprutet jeg så deilig opp langs hennes innerste lengsler.

Jeg fylte bekken hennes med den mykeste jordbærkrem. Vi sprang sammen i åpent landskap, vi var ett med naturen. Vi spiste gulrøtter, kålrabi, stikkelsbær, brennesle, vi plukket liljekonvaller i tiden som rant forbi oss. Brystene hennes var så myke, de var som markjordbær og brystvorten som prestekrager.

Jeg kjørte igjennom natten, min gamle Citroën duvet gjennom landskapet. De gamle lyktene fra 70-tallet lyste opp bakken foran meg og trærne vi passerte. Jeg tenkte på alle de somrene vi hadde sammen. Jeg elsket å løpe etter henne og se rumpeballene hennes danse som ville hester. Holde tett rundt henne, legge brystene hennes mot håndflatene mine, og kjenne en usigelig trang når solstrålen traff elvemunningen og jordens deiligste frukt klasket ned på min tapre prins. Så kom toget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...