Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så dere dikterer hva som er lov, å dere sier kommunismen er dårlig. Dere er ikke stort bedre selv i disse totalitære trådene deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal dra, slapp av. Dere får alt tilbake, alt koselige alt morsomme, alt alt alt. Dere trenger ikke meg uansett, jeg er for dum for dette uansett. Å snakke om en ting er det eneste som holder meg fra å få totalt angst anfall å hoppe på jernbanelinja. Snevre interesser er det eneste som holder meg "frisk" nok til å klare noen ting. Men for all del, kosemosing å alt får dere tilbake når jeg heller henger andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig ikke tråden for dette...og jeg liker Severusjka.

Men kommunistforherligelse syns jeg lite om. 

Beklager!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette ikke er tråden for dette, hvorfor blir jeg dratt inn i det da? Hadde det vært bedre om jeg drev med gudsforherligelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles litt som dere alle står å peker finger på meg, det føles som å være tilbake på skolen. I den offentlige gapestokken barna hadde, for å latterliggjøre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Severus skrev:

Hvis dette ikke er tråden for dette, hvorfor blir jeg dratt inn i det da? Hadde det vært bedre om jeg drev med gudsforherligelse? 

Nei. Fanatisk forherligelse er aldri bra...religiøs eller politisk!!!

Og ingen, og slett ikke Jærri dro deg inn her. Men du "reklamerer" for kommunisme i flere tråder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så å poste en dum meme er reklame? Så om jeg poster en med Batman så reklamerer jeg også for Batman?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner ikke jeg i det hele tatt hva du prøver å si, verden er ikke svart hvit.

Ingen latterliggjør deg i det hele tatt. Vi andre må justere oss om vi skriver eller poster for mye av et tema, hvorfor er det ikke rettferdig at du gjør det samme? Du er jo en del av gjengen her....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjentar...liker Severusjka. Men nå blir det litt for mye kommunistisk propaganda for min del...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg det? For det føles ikke slik. Føles mer som at dere er leie av meg, dere liker ikke meg fordi jeg ikke er A4. Jeg vil heller aldri bli A4, jeg har alltid gått min egen vei. Jeg prater om en ting, fordi jeg ikke vet hva jeg skal si. Jeg er uinteressant, derfor bare plapprer jeg i vei om en ting. Jeg har aldri lært å small talke, jeg ble heller dratt ut av sosiale deler i skolen å plassert på enerom. Hele livet har jeg blitt stuet vekk å kalt ting, jeg vet liksom at folk prater om været men det er kjedelig i lengden. Å ha særinteresser var den eneste måten jeg hadde å håndtere ting på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bør gå i seg selv, særlig den eller de som gikk inn her og startet dette. 

Å bringe @Severus helt ut av fatning, var det nødvendig? Og hvorfor akkurat denne tråden for denne diskusjonen og ikke i meldingsboksen? 

Anonymkode: 6f3a2...769

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, fiole skrev:

Det er bare å beklage, å bringe @Severus ut av fatning er det ingen som har ønsket å gjøre.

Nettopp. Ikke min mening, heller. Ville kun ymte innpå at det ble litt mye kommunisme.

Mente aldri Severus noe vondt.   :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å gå i seg selv er noe alle bør gjøre, titt og ofte. Om jeg gjør/sier noe som er plagsomt så vil jeg vite det uansett.

Det jeg ikke vet om kan jeg heller ikke gjøre noe med.....:smilyblomst:om ingen sier fra

Endret av fiole
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns Jærri at det kunne passet med en "repost" av "You got a friend in me" by Claire and Dad.   :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...