Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husk passet da. I tilfelle noen rapper kappa og du faller som ein stein, og lander på uante steder. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser i parallellverdenen. Der er det ikke kontrollposter noe sted. De går inn mentalt
og "ser" at man er verdig. De går heller ikke lengre enn de får lov til. De er lovlydige sånn. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hihihi..... :fnise:     *trekke seg tilbake og overrasket se på dem som svinger fra side til side i trådsnoppen sin* 

Eller stroppene i hofteholderen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Eller stroppene i hofteholderen!

Det må være Rumle, fordi hun blei lita som ei teskjei, tidligere i kveld. Jeg har ikke sett at hun ble stor igjen. 

 

Fra spøk til revolver :sprettert: kremt, det blir sprettert, i kveld. 

Hvor vanskelig er det å finne de opplysningene du forklarte forleden når man legger ut bilder? Du anbefalte å tømme ett eller annet....

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K, om du tar ett bildet i albumet ditt, bilder du har tatt med mobilen, og viser properties/egenskaper, vil du vanligvis se dette. For at bildet skal inneholde GPS posisjon, må dette være aktivert (vanligvis blir du spurt om å aktivere, men det lar ha blitt gjort for lenge siden).

Ta bildet, og sjekk egenskaper. Minimum vil normalt være dato tatt og størrelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:takke: og prøve, når mobilen har fått strøm, fra kjøkkenet.  (Sulten mobil.) :) 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å prøve å ta et biøde der du bevisst aktiverer GPS data, slik at du ser at disse viser når de er der.

Så må du bare teste et bilde når det er avskrudd igjen (forhåpentligvis) :nigo::opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:  @Rumleer bare ikke til å kjenne igjeen, så mye som hun har forandret seg på meget kort tid. :jolie: 

Håper bare ikke Monsteret er K :sjokkert: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Fikk K den hjelpen hen trengte til bildeanonymiseringen?

:takke:  foreløpig. K skal teste i morgen både med og uten GPS og meddele resultatet i tråden her :mynona:

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:opplyser:  @Rumleer bare ikke til å kjenne igjeen, så mye som hun har forandret seg på meget kort tid. :jolie: 

Håper bare ikke Monsteret er K :sjokkert: 

Anonymkode: d7aca...61f

:ninja: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si at det skjer ting her ja. Prøvekjøkkenbilder, monstere og komprimerte Rumler. Dette blir en fin dag! :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lur:  Hoppe jobber aktivt i dag.  Spretter rundt i alle  trådene her inne?

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jadda, jeg tar mitt ansvar og jobber meg opp til mulig fritid i helga. :jepp:  Hva med Demses? Sover De? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Å, jadda, jeg tar mitt ansvar og jobber meg opp til mulig fritid i helga. :jepp:  Hva med Demses? Sover De? 

Jasså, skal Demsis ha fri til helga :lur:  er fri innvilget fra høyeste hold, kanskje? 

:hoppe: skal vel til USA og applaudere D T inn i presidentjobben. 

Kg er ikke friskt. Det er vrient å få poste. :sinna: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det nok en lokal snue hos K, for her går alt smooth. :fnise:  / Nei, Joralf slapp nyheten i går, så nå kan jeg ikke dra over og gjøre snaiper-jobben jeg skulle ha gjort. Den må utsettes på ubestemttid. :ninja: /  Gudinnen sa at det var allright at jeg tok litt fri. :jepp: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Da er det nok en lokal snue hos K, for her går alt smooth. :fnise:  / Nei, Joralf slapp nyheten i går, så nå kan jeg ikke dra over og gjøre snaiper-jobben jeg skulle ha gjort. Den må utsettes på ubestemttid. :ninja: /  Gudinnen sa at det var allright at jeg tok litt fri. :jepp: 

Lokal snue :riste: 

Synd at de der greiene ikke er datert så vi vet når tid vi skal gå i bunkersen. Sinkbøtter over hodet nytter nok ikke når the Big Bang kommer. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen vi bruker ikke SÅ voldsom ammo at K trenger å gjemme seg. :fnise:  Litt grovere enn luft
og egentlig akkurat passe til at "elgen går ned".  Det er jo ikke bra å ønske andre vondt (så det
gjør jeg jo ikke), men jeg er redd det er det eneste som kan forhindre store skader på denne kloden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke :sprettert:  en gang. Mitt sterkeste våpen er en fluesmekke med batteri. :fnise: 

Fint tall? 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...