Gjest SVK Skrevet 1. juni 2023 #100421 Del Skrevet 1. juni 2023 Nå drømmer Hoppe om å slenge Putin i bakken på judomatta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juni 2023 #100422 Del Skrevet 1. juni 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nå drømmer Hoppe om å slenge Putin i bakken på judomatta. Cassidy Tvillingene håper at hun slenger han til solen son at han fordamper og går i oppløsning så er vi kvitt den fæle fyren der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juni 2023 #100423 Del Skrevet 1. juni 2023 5 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene håper at hun slenger han til solen son at han fordamper og går i oppløsning så er vi kvitt den fæle fyren der. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juni 2023 #100424 Del Skrevet 1. juni 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juni 2023 #100425 Del Skrevet 2. juni 2023 Hoppe og hennes ektemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2023 #100426 Del Skrevet 2. juni 2023 SVK skrev (4 timer siden): Nå drømmer Hoppe om å slenge Putin i bakken på judomatta. Jeg hadde ikke rørt fyren! KG`s sikkerhetsgarde hadde tatt jobben. Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at hun slenger han til solen son at han fordamper og går i oppløsning så er vi kvitt den fæle fyren der. En god idè, men der han er tyter det ut flere akkurat som ham, så vi blir ikke kvitt elendigheten. Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe og hennes ektemann. For det første er det der så visst ikke meg og for det andre er det fullstendig uakseptabelt at de i påsyn av andre holder hendene sine, ja rett og slett bearbeider de et område midt på hans kropp. Slutt med den tafsingen!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juni 2023 #100427 Del Skrevet 2. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke rørt fyren! KG`s sikkerhetsgarde hadde tatt jobben. En god idè, men der han er tyter det ut flere akkurat som ham, så vi blir ikke kvitt elendigheten. For det første er det der så visst ikke meg og for det andre er det fullstendig uakseptabelt at de i påsyn av andre holder hendene sine, ja rett og slett bearbeider de et område midt på hans kropp. Slutt med den tafsingen!!! Kjenner du igjen skuespilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2023 #100428 Del Skrevet 2. juni 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Kjenner du igjen skuespilleren? Mannen? Jo, han spilte sønnen i en familie...serie på teve. Hva den het kan jeg ikke huske? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juni 2023 #100429 Del Skrevet 2. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Mannen? Jo, han spilte sønnen i en familie...serie på teve. Hva den het kan jeg ikke huske? Spilte Robert, broren til Raymond i alle elsker Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2023 #100430 Del Skrevet 2. juni 2023 Javisst, det stemmer jo. Så litt av og til, men ikke fast. Hoppen er våken veldig tidlig i natt; hun fikk ikke sove mere. Hvorfor er Cid våken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni 2023 #100431 Del Skrevet 2. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jeg hadde ikke rørt fyren! KG`s sikkerhetsgarde hadde tatt jobben. En god idè, men der han er tyter det ut flere akkurat som ham, så vi blir ikke kvitt elendigheten. For det første er det der så visst ikke meg og for det andre er det fullstendig uakseptabelt at de i påsyn av andre holder hendene sine, ja rett og slett bearbeider de et område midt på hans kropp. Slutt med den tafsingen!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juni 2023 #100432 Del Skrevet 2. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Javisst, det stemmer jo. Så litt av og til, men ikke fast. Hoppen er våken veldig tidlig i natt; hun fikk ikke sove mere. Hvorfor er Cid våken? Våkna for et par timer siden, klarer ikke å sovne igjen. Jeg har rotet til døgnrytmen 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni 2023 #100433 Del Skrevet 2. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Våkna for et par timer siden, klarer ikke å sovne igjen. Jeg har rotet til døgnrytmen 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2023 #100434 Del Skrevet 2. juni 2023 Ja, min teori pleier å være at det kommer til å gå bedre til høsten igjen. Det er for mye lys i hodet mitt hele dagen og da finner jeg ikke natten så lett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juni 2023 #100435 Del Skrevet 2. juni 2023 Jeg tror jeg skal holde meg våken til i kveld og prøve å få snudd døgnet tilbake. Jeg føler meg ekkel i kroppen og litt sår i hodet når jeg holder på slik, det er ikke like enkelt å ha våkenetter som det var i 20 årene:/ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni 2023 #100436 Del Skrevet 2. juni 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Jeg tror jeg skal holde meg våken til i kveld og prøve å få snudd døgnet tilbake. Jeg føler meg ekkel i kroppen og litt sår i hodet når jeg holder på slik, det er ikke like enkelt å ha våkenetter som det var i 20 årene:/ Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Ja, min teori pleier å være at det kommer til å gå bedre til høsten igjen. Det er for mye lys i hodet mitt hele dagen og da finner jeg ikke natten så lett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2023 #100437 Del Skrevet 2. juni 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Jeg tror jeg skal holde meg våken til i kveld og prøve å få snudd døgnet tilbake. Jeg føler meg ekkel i kroppen og litt sår i hodet når jeg holder på slik, det er ikke like enkelt å ha våkenetter som det var i 20 årene:/ Kroppen har det best med rutiner, så hvis det kjennes ekkelt ut...så er det bare kroppen som sier ifra om at den vil ha det på en annen måte. Døgning tilhører ungdomstiden. Jeg er heller ikke helt meg selv med tullete netter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juni 2023 #100438 Del Skrevet 2. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Kroppen har det best med rutiner, så hvis det kjennes ekkelt ut...så er det bare kroppen som sier ifra om at den vil ha det på en annen måte. Døgning tilhører ungdomstiden. Jeg er heller ikke helt meg selv med tullete netter. Jeg klarte å snu tilbake døgnet midlertidig tidligere i år og da følte jeg meg bedre om dagene 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2023 #100439 Del Skrevet 2. juni 2023 Jeg skal forsøke å få til en times søvn nå, for jeg er stuptrøtt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juni 2023 #100440 Del Skrevet 2. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg skal forsøke å få til en times søvn nå, for jeg er stuptrøtt. Sov godt du og Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå